Het is toch te triest voor woorden dat het al jaren kut is met die shirts maar dat ze het gewoon bij Kappa houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat ben je niet gewend van Kappa wou je zeggen?
Weet ik veel, de laatste keer dat ik een fanshop inliep hadden ze nog van die broeken hangenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef MarkNMGN het volgende:
FR-casual, bestaat dat nog?
Ik weet zelf ook niet wanneer dat contract met Kappa afloopt, ik hoop daarna op Quick of Puma ofzo.
Erg weinig aan te doen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is volgens mij niet zo lang geleden verlengd, en ach.. het is niet alleen Kappa die shirts aan het verneuken is, kijk eens naar Adidas, das pas een drama. Het is sowieso een beetje een trend allemaal, zonde, maar erg weinig aan te doen.
quote:Biseswar moet weg bij Feyenoord
Diego Biseswar heeft geen toekomst meer bij Feyenoord, zo meldt RTV Rijnmond. De aanvaller heeft te horen gekregen dat hij moet vertrekken en hij ontbreekt zaterdag dan ook bij de eerste training van de nieuwe voetbaljaargang.
Biseswar debuteerde op zeventienjarige leeftijd in de Rotterdamse hoofdmacht, maar kon daarna de hoge verwachtingen nooit waarmaken. De laatste twee seizoenen werd hij uitgeleend aan respectievelijk Heracles Almelo en De Graafschap.
De Graafschap wilde Bisesar graag op De Vijverberg houden. Feyenoord zag echter weinig in het voorstel de aanvaller opnieuw te verhuren. Een definitieve overgang is vanwege de financiën geen optie voor eredivisionist uit Doetinchem.
De twintigjarige Amsterdammer komt in de plannen van de nieuwe hoofdtrainer Gertjan Verbeek niet voor. Biseswar hoopt op korte termijn een nieuwe club te vinden.
quote:Feyenoord test Ghanees international
Geschreven op vrijdag, 4 juli om 17:44
Harrison Afful krijgt de kans om een contract bij Feyenoord te verdienen. De Ghanese rechtsback zal tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen stage lopen bij de selectie, zo meldt de officiële website van de Rotterdammers. De 21-jarige Harrison, zoals zijn voetbalnaam luidt, is afkomstig van Feyenoords voetbalacademie in het Afrikaanse land. De laatste seizoenen was hij uitgeleend aan de Ghanese topclub Asante Kotoko, waar hij uitgroeide tot international. Op de afgelopen Afrika Cup zat Afful bij de selectie.
Feyenoord investeert al jarenlang in een Ghanese voetbalschool, maar vooralsnog zijn daar nog geen bijzondere talenten uit voort gekomen. Een aantal spelers van de academie bereikten wel de nationale ploeg.
quote:Feyenoord.nl meldt dat de Ghanese rechtsback Harrison Afful tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen stage zal lopen bij de selectie van Feyenoord. De 21-jarige Harrison is van de exponenten van Feyenoords voetbalacademie in het Afrikaanse land. De laatste seizoenen was hij uitgeleend aan de Ghanese topclub Asante Kotoko en groeide hij uit tot international van zijn vaderland.
Of je kijkt gewoon 4 posts boven jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
De nieuwe rechtsback komt eraaan!!!!
http://feyenoord.netwerk.(...)%20stage%20lopen.php:
[..]
quote:
Is ook alleen maar omdat 'ie een negert is denk ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:50 schreef dvdfreak het volgende:
Word de nieuwe van Gobbel genoemd.Ben benieuwd
Meezingertje!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:40 schreef EnactedChaos het volgende:
Lee Towers - Feyenoord Voor Altijd
Nieuwe single van Lee voor het 100-jarig bestaan. Kan niet tippen aan Mijn Feyenoord helaas maar het is in ieder geval beter dan het eerste jubileumlied.
Feyenoord, Feyenoord Voor Altijd!
Feyenoord is de club
Waar al zo'n 100 jaar geleden
De bal is gaan rollen
Ja, hier in Rotterdam
De toon werd gezet
En om elke prijs gestreden
Door de helden van weleer
Waar iedereen voor kwam
Ons hart ging tekeer
En ons bloed sneller stromen
En steeds weer klinkt er in een volle kuip
Feyenoord, voor altijd Feyenoord!
Ons hart dat al een leven lang bij jou hoort
Rood en wit dat zo diep in ons zit
Overwint in elke strijd
Feyenoord! Woohooho Feyenoord, woohooho Feyenoord voor altijd!
Er is zoveel gebeurt
En geschiedenis geschreven
We hebben menig cup gewonnen
En hoe vaak al kampioen?
Ook in voor- en tegenspeod
Zijn we bij elkaar gebleven.
Wij zijn een met onze club
Oh ja, nog net als toen
Ons hart gaat te keer
Ons bloed sneller stromen
En steed weer klinkt er in een volle kuip
Feyenoord, voor altijd feyenoord!
Ons hart dat al een leven lang bij jou hoort
Overwint in elke strijd
Feyenoord! Woohooho Feyenoord! woohooho Feyenoord voor altijd!
Overwint in elke strijd
Feyenoord! Woohooho Feyenoord! woohooho Feyenoord voor altijd!
Feyenoord! Woohooho Feyenoord!
Feyenoord voor altijd!
Je moet het een paar keer horenToch weer een dikke pluim voor Lee
Zoveel mooie liederen als dat wij hebben heeft volgens mij niemand
![]()
Ach, dat dacht ik ook ooit over een of andere vage Ivoriaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:38 schreef Grulez het volgende:
Alle prutsers mogen weg, dat is een begin, maar als er dan weer een vage Ghanees bijkomt...
Ik denk niet dat er veel van dit gerucht klopt, maar Arnautovic zou een topaankoop zijn.quote:'Samaras en Aissati naar Twente, Arnautovic Feyenoorder'
Geplaatst op 04-07-2008 17:48 door Didier de Jong - Bron: SC-Heerenveen.blog.nl
FC Twente lijkt zich komend weekeinde te gaan versterken met Georgios Samaras (Manchester City) en Ismail Aisatti (PSV, foto). Dit weet de site Sc-Heerenveen.blog.nl uit diverse bronnen binnen de Enschedese club te melden.
Met het aantrekken van Samaras troeft Twente clubs als Celtic, Borussia Dortmund en Feyenoord af. De drie genoemde clubs zouden ook interesse hebben in de Griek. Feyenoord haakte echter al snel af nadat bleek dat de Rotterdammers het salaris wat de aanvaller wenste niet konden betalen.
Ook was Twente niet de enige club die in de race was voor een handtekening van Aisatti. De middenvelder stond ook in de belangstelling van Eredivisieclubs als FC Utrecht en Sc Heerenveen.
Naast het aantrekken van Samaras en Aisatti, valt er nog meer transfernieuws te melden binnen FC Twente. De Enschedese club zou volgens Sc-Heerenveen.blog.nl al akkoord zijn met Feyenoord over een transfer van Marko Arnautovic. De aanvaller, geboren in Wenen, zou bij Feyenoord na Jon Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi de derde versterking deze transferperiode moeten worden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel van dit gerucht klopt, maar Arnautovic zou een topaankoop zijn.
De man is een doelpuntenmachine: http://www.vi.nl/Spelers/Speler/MarkoArnautovic.htmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Juk het volgende:
Heb weinig van die Arnoutovic gezien. Wel een jonge speler.
Lees net dat hij 5 keer heeft gescoord in 3 wedstrijden van de voorbereiding. Maar dat is bv. tegen de amateurvereniging STEVO... zelfs Huysegems scoorde daar 4 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |