Limbabwaans.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klitsen? Wasda?
Mijn stem is over het algemeen iets hoger dan van andere 14-jarigen, wat sommige een reden tot imitaties vinden.
(Imitaties die overigens nooit slagen, omdat ik anders moet geloven dat ik als een volslagen mongool klink.)
Ewww.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Limbabwaans.
14 jaar. Sorry. Maar goed. Lekker gaan roken en whiskey drinken
.
Moet je ff naar Roosmarijn sturen; die reageert netjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:36 schreef Feivel1 het volgende:
Beste Rob,
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe Alphabeat? Zoiets als 10,000 nights of thunder? Is toch ook leuk?
Probeer het eens zou ik zeggen.
Was getekend,
Riccardo de Wit
(Nee dat heb ik niet echt verstuurd)
Haha, ik had hier ooit iets gelezen over dat ze daar wat kwaad van wordt, dus laten we dat maar niet doen ;-).quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je ff naar Roosmarijn sturen; die reageert netjes.
I second thatquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Man man man wat een f*cking goede plaat is dit !!!! Gewoon 3FM Meeeeeeegahit maken en lekker vaak draaien.
Sweet About Me
Ga eens heel gauw puberen.quote:
Alleen als het half 4 's nachts is en Roosmarijn moe is en wil slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, ik had hier ooit iets gelezen over dat ze daar wat kwaad van wordt, dus laten we dat maar niet doen ;-).
Neuh, doe maar niet hoor ;-).quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw puberen.
Niet dat ik je aan de sigaretten en drank wil hebben, maar een lichte nieuwsgierig (ipv. absolute afkeer) zou je inmiddels toch wel een keer ontwikkeld moeten hebben. En tja... als je echt veel gepest wordt om je stem dan heiligt het doel misschien wel de middelen
Die leeftijd bereikte ik 8 dagen nadat deze plaat in de Top 40 binnen kwamquote:
Alweer 15quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef Feivel1 het volgende:
Ff ter info: Ik ben niet heel lang meer 14.
14 augustus word ik alweer vijftien..
Zeg snotneus, een beetje respect! Ik had je vader kunnen zijnquote:
Op voorwaarde dat ik het wel via MKO's MyBee doequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mag jij wel alleen achter de computer
Sorry, meneer Sersjeequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg snotneus, een beetje respect! Ik had je vader kunnen zijn
Aanpakken dat jonge tuig Sersjeequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg snotneus, een beetje respect! Ik had je vader kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |