inderdaat zecker respetcquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:31 schreef Syheriat het volgende:Dit is alles wat taal en intelligentie ooit verboden hebben als standaard, maar dan doorbroken.
Respetc.
Ja, eensquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:33 schreef -Beer- het volgende:
Maar even ontopic: Klinkt als een goede jongen hoor, gewoon snel zwanger van hem worden als hij weer uit de cel is. Dan weet je in ieder geval zeker dat hij niet meer bij je weg gaat
Doe eens niet zo serieus.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:38 schreef Morwen het volgende:
Gewoon wachten tot zijn moeder contact met je opneemt, doet ze dat niet dan zal zij of hij dat nu niet willen. In die tussentijd kan je zelf ook even nadenken of het je dit allemaal wel waard is.
Whehehehe alsof ze dat begrijpt zonder typfouten enzulksquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:39 schreef Karammel het volgende:
Toch maar even een poging doen om serieus te reageren. Het is laat, dan maak ik wel eens een uitzondering.
Het is fout, dat zal je zelf waarschijnlijk niet zo zien. Hij is ouder dan dat jij bent en hij weet precies hoe hij jou moet bespelen. Hji weet heel goed wat jij wilt horen en hoe hij jou voor zich moet winnen. Jij bent een onzeker en laag opgeleid meisje dat vrij weinig ervaring heeft op het gebied van vriendjes.
Hij deugd niet. In het verleden heeft hij zelfs al meisjes voor de cam gekregen door ze te bedreigen. Of hij heeft de beelden uiteindelijk gebruikt om meer van die meisjes los te krijgen. Dat hij daarvoor gepakt is zegt al heel veel. De meeste meisjes bij wie hij dat heeft gedaan durven of willen namelijk geen aangifte doen.
Of jij al verliefd bent dat weet ik niet. Als je verliefd bent zie je niet hoe hij werkelijk is. Dus luister goed naar de mensen om je heen die er iets over te vertellen hebben. Mensen die het beste met jou voorhebben hebben daar vaak een goede kijk op.
Hij houdt niet van je, hij wil je alleen maar gebruiken. Hier zal niets dan ellende uit komen. Het beste wat je kan doen is aangeven dat je niets meer met hem te maken wilt hebben en hem vervolgens negeren. Er zijn vast meer jongens die je leuk vinden. Dat hoeven niet persé die oudere jongens te zijn die je zoveel aandacht geven, maar dat kunnen ook de wat verlegenere jongens zijn uit je klas/omgeving.
Tot zover deze serieuze reactie in een baggertopic. Ik weet ook niet wat me bezield.
Nou, doe niet zo on-lief. Schandalig dat we TS niet serieus nemen. Laten we allemaal even sorry zeggen tegen TS. Dus bij deze:quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehehehe alsof ze dat begrijpt zonder typfouten enzulks
Ach, ik ga er meestal van uit dat iemand een serieus antwoord wil in dit subforum. Is het een hoax, is het een hoax, ik zit er niet meequote:
Lief van jequote:Op donderdag 3 juli 2008 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, ik ga er meestal van uit dat iemand een serieus antwoord wil in dit subforum. Is het een hoax, is het een hoax, ik zit er niet mee
quote:vint
quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:45 schreef sweet1988 het volgende:
nou vint het goed dat jullie hier allemaal een 10 voor nl hebben weet allang dat die van mijn niet best is en over inteliegentie gesproken liefde maakt blind daarom plaats ik hier mijn verhaal maar uit jullie reacties blijkt dat ik dus een bunker voor me kop heb bedank dat jullie me dat zo subtiel melde
Bunker vind ik wel goed gevonden trouwensquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:45 schreef sweet1988 het volgende:
nou vint het goed dat jullie hier allemaal een 10 voor nl hebben weet allang dat die van mijn niet best is en over inteliegentie gesproken liefde maakt blind daarom plaats ik hier mijn verhaal maar uit jullie reacties blijkt dat ik dus een bunker voor me kop heb bedank dat jullie me dat zo subtiel melde
quote:inteliegentie
88, 19/20 lijkt me dusquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bunker vind ik wel goed gevonden trouwensMaar, hoe oud ben je eigenlijk?
Jammer,ik wou vragen van wie je een kloon was.quote:De inbox "sweet1988" is niet beschikbaar
Flikker een eind op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:45 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nou, doe niet zo on-lief. Schandalig dat we TS niet serieus nemen. Laten we allemaal even sorry zeggen tegen TS. Dus bij deze:
Sorry TS
eenschquote:Op donderdag 3 juli 2008 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker een eind op.
Een naief stuk pedovoer als dat verdiend het niet.
Malloten als die loverboy van d'r worden niet zomaar aangeklaagd.
Daar zit een goede reden en een big ass bewijslast achter.
Als die naïeve muts na de sweettalk van die zweetnaad nog steeds gelooft in zijn onschuld omdat hij zogenaamd altijd aardig etc was tegen haar, verdiend ze gewoon verkracht te worden door 20 turken in een illegale loverboybordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |