Op donderdag 3 juli 2008 02:20 schreef sweet1988 het volgende:hallo allemaal,
ik lees hier nu al een tijd mee en ik zit in een moeilijke situatie ik hoop dat jullie me kunnen helpe.
sinds 6 weken heb ik een vriend. ik heb hem leere kenne via msn hij stond al maande in me lijst maar we hadden nooit een gesprek. van de 1 op andere dag gebeurde dat. daatop volgde uren lange gesprekken over de telefoon waarin we spraken over vanalles en nog wat paar weken later was daar de eerste ontmoeting. na een paar ontmoetinge kregen we wat samen das nu 6 weke terug. hij is heel lief voor me en over heel veel dinge denke we het zelfde. we kunne uren praten over vanalles en nog wat zonder dat er een stilte valt. in korte tijd hebben we een hele goede band op gebouwd. we zien elkaar vaak als hij maar ff tijd heeft komt tie bij me langs. ik ben ook al een paar keer bij hem geweest. hij woond nu 2 jaar op zich zelf.
alles leek allemaal goed te gaan tot ik vorige week dinsdag werd gebeld door de polietie. ik kreeg me vriend aan de lijn hij vertelde mijn dat hij vastzat, om iets dat tie 3 jaar terug heeft gedaan. hij heeft minderjaarige meisjes gesjanteerd (van 15 tot 18 jaar oud) om te strippe voor de cam.hij heeft er veel spijd van en weet ook niet wat hem bezielde. tegenover mij uite hij altijd het niet te snape dat meisjes dat soord dingen doen. over veel meisjes die we op straat tegen kwamen had hij wel wat te vertellen. ''dat is een slet die gaat vreemd bij het leven met iedereen'' ik had dat dus ook nooit achter hem gezocht ben er kapot van
paar dagen terug belde hij dat tie nog een maand vast zit en dat het dan pas voor komt en er een uitspraak word gedaan. ik heb nu vakantie en ga niks bijzonders doen af en toe werk ik een dagje verder zit ik thuis me een beetje te vervelen, bij de telefoon wachten tot ik word gebeld en piekeren niet echt een leuk vooruitzicht.
hij heeft zijn moeder mijn nummer gegeven. hij had haar gevraagt om mijn te bellen zodat ik met haar mee kon op bezoek bij hem (als ik dat zelf wilde). afgelope woensdag was dat bezoek maar ze heeft me niet gebeld. ik heb haar nog nooit ontmoet en snap ook wel dat ze eve alleen naar haar zoon wilde.
ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet aan de eene kant denk ik ik geef het nog een kans omdat:
- mensen kunne veranderen
- voor mijn is hij altijd goed geweest
-hij heeft mijn nooit gevraagdt dingen voor de cam te doen.
- hij geeft niet zomaar het nummer van zijn moeder
- hij wil er alles aan doen me vertrouwen terug te winnen
- het voeld goed met hem
en de andere kant denk ik dan ook maar moet ik hem die kans nog wel geven:
-die meisjes doen niet zomaar aangifte en helemaal niet 8 dus hij heeft heel wat gedaan
- is tie wel te vertrouwen
- zijn alle andere dinge die hij me heeft verteld wel waar
- ik zit nu dan een maand in onzekerheid hoe lang hij nog zit en hij dat wel waard
ik hoop dat ik het goed heb uit gelegt en dat jullie adviezen voor me hebben
alvast bedankt