abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59856899
hallo allemaal,

ik lees hier nu al een tijd mee en ik zit in een moeilijke situatie ik hoop dat jullie me kunnen helpe.

sinds 6 weken heb ik een vriend. ik heb hem leere kenne via msn hij stond al maande in me lijst maar we hadden nooit een gesprek. van de 1 op andere dag gebeurde dat. daatop volgde uren lange gesprekken over de telefoon waarin we spraken over vanalles en nog wat paar weken later was daar de eerste ontmoeting. na een paar ontmoetinge kregen we wat samen das nu 6 weke terug. hij is heel lief voor me en over heel veel dinge denke we het zelfde. we kunne uren praten over vanalles en nog wat zonder dat er een stilte valt. in korte tijd hebben we een hele goede band op gebouwd. we zien elkaar vaak als hij maar ff tijd heeft komt tie bij me langs. ik ben ook al een paar keer bij hem geweest. hij woond nu 2 jaar op zich zelf.

alles leek allemaal goed te gaan tot ik vorige week dinsdag werd gebeld door de polietie. ik kreeg me vriend aan de lijn hij vertelde mijn dat hij vastzat, om iets dat tie 3 jaar terug heeft gedaan. hij heeft minderjaarige meisjes gesjanteerd (van 15 tot 18 jaar oud) om te strippe voor de cam.hij heeft er veel spijd van en weet ook niet wat hem bezielde. tegenover mij uite hij altijd het niet te snape dat meisjes dat soord dingen doen. over veel meisjes die we op straat tegen kwamen had hij wel wat te vertellen. ''dat is een slet die gaat vreemd bij het leven met iedereen'' ik had dat dus ook nooit achter hem gezocht ben er kapot van

paar dagen terug belde hij dat tie nog een maand vast zit en dat het dan pas voor komt en er een uitspraak word gedaan. ik heb nu vakantie en ga niks bijzonders doen af en toe werk ik een dagje verder zit ik thuis me een beetje te vervelen, bij de telefoon wachten tot ik word gebeld en piekeren niet echt een leuk vooruitzicht.

hij heeft zijn moeder mijn nummer gegeven. hij had haar gevraagt om mijn te bellen zodat ik met haar mee kon op bezoek bij hem (als ik dat zelf wilde). afgelope woensdag was dat bezoek maar ze heeft me niet gebeld. ik heb haar nog nooit ontmoet en snap ook wel dat ze eve alleen naar haar zoon wilde.

ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet aan de eene kant denk ik ik geef het nog een kans omdat:
- mensen kunne veranderen
- voor mijn is hij altijd goed geweest
-hij heeft mijn nooit gevraagdt dingen voor de cam te doen.
- hij geeft niet zomaar het nummer van zijn moeder
- hij wil er alles aan doen me vertrouwen terug te winnen
- het voeld goed met hem

en de andere kant denk ik dan ook maar moet ik hem die kans nog wel geven:
-die meisjes doen niet zomaar aangifte en helemaal niet 8 dus hij heeft heel wat gedaan
- is tie wel te vertrouwen
- zijn alle andere dinge die hij me heeft verteld wel waar
- ik zit nu dan een maand in onzekerheid hoe lang hij nog zit en hij dat wel waard

ik hoop dat ik het goed heb uit gelegt en dat jullie adviezen voor me hebben
alvast bedankt
pi_59856930
WHEHHEHE PWN!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59856932
Zo nu even lezen.
pi_59856933
Maddox!
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 3 juli 2008 @ 02:24:41 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59856935
1- Spellingscheck
2- Hij is prototype viespeuk
3-
4- ?????
5- Bwhahahahahaha
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_59856940
Vanwege de overmatige hoeveelheid aan onnodige spelfouten ben ik gestopt met lezen.
pi_59856943
quote:
polietie
Té grappig om niet te quoten.

Nu weer doorlezen.
pi_59856952
quote:
gesjanteerd
Óók orgineel!
pi_59856960
_!
pi_59856964
quote:
spijd
GOd wijf wat ben jij dom
  donderdag 3 juli 2008 @ 02:27:32 #11
202348 Susi
Temple of Love
pi_59856967
Gut, die spelling van jou mag inderdaad wel even wat beter
voeld/leere/kenne ?
pi_59856972
quote:
soord
Dadelijk die eerste alinea nog eens beter doorlezen
pi_59856973
Tvp. Whehehehe.
pi_59856976
HAHAHAHHAA
pi_59856979
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:28 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dadelijk die eerste alinea nog eens beter doorlezen
Ik ga even een poging doen het topic te lezen
  donderdag 3 juli 2008 @ 02:29:14 #16
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59856980
Ik denk dat je het beste geduld kunt hebben.
><(({°>
pi_59856982
quote:
gevraagdt
Goedzo,
pi_59856985
De ladder-theorie klopt gewoon. Vrouwen vallen stuk voor stuk op bikers en outlaws. Wat een wereld.
  donderdag 3 juli 2008 @ 02:29:58 #19
202348 Susi
Temple of Love
pi_59856987
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:20 schreef sweet1988 het volgende:
ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet aan de eene kant denk ik ik geef het nog een kans omdat:
pi_59856992
quote:
uit gelegt
Meid, deze dag is net begonnen en je hebt hem nu algoed gemaakt
pi_59856994
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:20 schreef sweet1988 het volgende:
hallo allemaal,

ik lees hier nu al een tijd mee en ik zit in een moeilijke situatie ik hoop dat jullie me kunnen helpe.

sinds 6 weken heb ik een vriend. ik heb hem leere kenne via msn hij stond al maande in me lijst maar we hadden nooit een gesprek. van de 1 op andere dag gebeurde dat. daatop volgde uren lange gesprekken over de telefoon waarin we spraken over vanalles en nog wat paar weken later was daar de eerste ontmoeting. na een paar ontmoetinge kregen we wat samen das nu 6 weke terug. hij is heel lief voor me en over heel veel dinge denke we het zelfde. we kunne uren praten over vanalles en nog wat zonder dat er een stilte valt. in korte tijd hebben we een hele goede band op gebouwd. we zien elkaar vaak als hij maar ff tijd heeft komt tie bij me langs. ik ben ook al een paar keer bij hem geweest. hij woond nu 2 jaar op zich zelf.

alles leek allemaal goed te gaan tot ik vorige week dinsdag werd gebeld door de polietie. ik kreeg me vriend aan de lijn hij vertelde mijn dat hij vastzat, om iets dat tie 3 jaar terug heeft gedaan. hij heeft minderjaarige meisjes gesjanteerd (van 15 tot 18 jaar oud) om te strippe voor de cam.hij heeft er veel spijd van en weet ook niet wat hem bezielde. tegenover mij uite hij altijd het niet te snape dat meisjes dat soord dingen doen. over veel meisjes die we op straat tegen kwamen had hij wel wat te vertellen. ''dat is een slet die gaat vreemd bij het leven met iedereen'' ik had dat dus ook nooit achter hem gezocht ben er kapot van

paar dagen terug belde hij dat tie nog een maand vast zit en dat het dan pas voor komt en er een uitspraak word gedaan. ik heb nu vakantie en ga niks bijzonders doen af en toe werk ik een dagje verder zit ik thuis me een beetje te vervelen, bij de telefoon wachten tot ik word gebeld en piekeren niet echt een leuk vooruitzicht.

hij heeft zijn moeder mijn nummer gegeven. hij had haar gevraagt om mijn te bellen zodat ik met haar mee kon op bezoek bij hem (als ik dat zelf wilde). afgelope woensdag was dat bezoek maar ze heeft me niet gebeld. ik heb haar nog nooit ontmoet en snap ook wel dat ze eve alleen naar haar zoon wilde.

- mensen kunne veranderen
- voor mijn is hij altijd goed geweest
- hij geeft niet zomaar het nummer van zijn moeder
- hij wil er alles aan doen me vertrouwen terug te winnen
- het voeld goed met hem

en de andere kant denk ik dan ook maar moet ik hem die kans nog wel geven:
-die meisjes doen niet zomaar aangifte en helemaal niet 8 dus hij heeft heel wat gedaan
- is tie wel te vertrouwen
- zijn alle andere dinge die hij me heeft verteld wel waar
- ik zit nu dan een maand in onzekerheid hoe lang hij nog zit en hij dat wel waard

ik hoop dat ik het goed heb uit gelegt en dat jullie adviezen voor me hebben
alvast bedankt
Gewoon steunen, hij is ook lief voor jou.
Wees blij dat ie eerlijk is tegen je.
pi_59856997
ok hij is onschuldig, hij weet van niks, hij weet niet eens wat een cam is. Daarom zit ie ook vast. Dat noemen ze ontkenningsfase. Waardoor is het verhaaltje aan het rollen gekomen? kortom hoe kan het dat ie vast zit? iemand moet toch een beschuldiging hebbne gedaan. Dus vertel
pi_59857000
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:29 schreef Susi het volgende:

[..]

pi_59857001
Dat meisje heeft ondertussen een suicide gepleegd omdat iedereen hier lult over spelfouten .
pi_59857002
Dit is alles wat taal en intelligentie ooit verboden hebben als standaard, maar dan doorbroken.

Respetc.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  donderdag 3 juli 2008 @ 02:31:51 #26
202348 Susi
Temple of Love
pi_59857007
Ik voel dat dit gewoon een Maddoxxlemming is
pi_59857010
Je mag rustig reageren in je topic, met al deze tips kan je wel uit de voeten lijkt me zo.
pi_59857018
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 02:31 schreef Syheriat het volgende:
Dit is alles wat taal en intelligentie ooit verboden hebben als standaard, maar dan doorbroken.

Respetc.
inderdaat zecker respetc

Domheid, het zou verboden moeten worden.
pi_59857021
Maar even ontopic: Klinkt als een goede jongen hoor, gewoon snel zwanger van hem worden als hij weer uit de cel is. Dan weet je in ieder geval zeker dat hij niet meer bij je weg gaat
pi_59857025
Weet je wat ook schijnt te helpen, messen in je polsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')