quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ja, had het even hier niet paraat
Ah, fijn zeg! Ik zou als ik jou was maar een fijne hoge factor meenemen naar Aus!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
parfumvrije zonnebescherming van. ................ elf vult de naam wel even in op de stippellijn
ik neem 40 meequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, fijn zeg! Ik zou als ik jou was maar een fijne hoge factor meenemen naar Aus!
Ik had een tijdje echt geweldige van Clinique, helaas bestaat die niet meer. Ongeparfumeerd, een soort gel, wat lekker smeerde en introk en niet plakte of irriteerde
Maar Biodermal verdraag ik ook heel goed, ik ben niet zo gevoelig als jij, denk ik
ja en geen stug haar enzo dus ben uitermate tevredenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ondanks de panthenol? Chill.
Omdat ze deze baan alleen maar heeft omdat ze vrouw is (positieve discriminatie)quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat maakt het nou in hemelsnaam uti dat ze een vrouw is?
god wat een seksistische opmerkingquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Omdat ze deze baan alleen maar heeft omdat ze vrouw is (positieve discriminatie)
Bied je baas-boven-baas een lekker sigaartje en een fles cognac aan en de baan is yoursquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Omdat ze deze baan alleen maar heeft omdat ze vrouw is (positieve discriminatie)
Ik was gister niet in Utrechtquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kom alleen even hoi zeggenGister naar Utrecht gegaan, net thuis en moet alweer aan de slag!
Ik lees nu Het Meesterstuk van Anna Enquist, Het Huis van de Moskee is vanmiddag aangeschaft dus die ga ik hierna lezen!
Helaas niet. Ze heeft het vrouw zijn gebruikt bij de herinrichting om de baan over te nemen van mijn oude manager. Als Noors bedrijf zijn er quota voor het aantal vrouwen in het managementquote:
Is dat ook nonparfumo?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Van vichy krijg ik geen bulten, maar wel schilfers
Heb je weleens iets van Paula's choice geprobeerd? Die simpele hydrating cream (goedkoop ook!) is echt heaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |