abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:11:05 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59860903
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn
STOP!!!!

Ik word helemaal kriebelig van je! Bah!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:13:10 #77
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59860955
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:08 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat is ook erg, dat ze plotseling meneer tegen me gaan zeggen

Mogge
Gister op het feestje was ook een oud-collega van m'n collega. Leuk mens uit Finland, heeft vroeger ook in Uppsala gestudeerd, dus hebben we het een hele tijd over gehad. Verder erg leuke gesprekken gehad, over de zin van het leven, technologie etc. Op een gegeven moment kregen we het over leeftijd, en ze dacht dat ik 32 was. Ze was in shock toen ze uitvond dat ik 10 jaar jonger was.

Enne, ze is een Bekende Finse (BF'se), 5 jaar lang nieuwslezer voor de finse NOS geweest. Blijkt mijn collega ook!
pi_59860964
Weten jullie toevallig wat helpt tegen "geen zin in werken"?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_59860990
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn

Neinkje
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:17:16 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59861050
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie toevallig wat helpt tegen "geen zin in werken"?
een heel leeg kantoor. Dat werkt echt motiverend vind ik. Terwijl iedereen z'n kater nog uit ligt te slapen, zijn alleen de collega's die gister om 10 uur naar huis gingen hier...k vind mezelf stoer!
pi_59861078
Zo de mr gaat weer richting Dld en aangezien er toch gegeten moet worden, en er twee courgettes liggen nog ga ik maar eens een courgettesoepje maken vanavond met dus courgete en oa verse munt, basilucm, citroensap ui en wat roomkaas..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:31:28 #82
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59861370
Mijn vriendje heeft me een bos rozen gestuurd, naar mn werk , !!!
Whatever I want.
pi_59861517
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:31 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriendje heeft me een bos rozen gestuurd, naar mn werk , !!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59861623
Goeiemorgen

Ik durf het niet echt regen te noemen wat er gisteravond naar beneden gekomen is maar het heeft wel even gemiezerd. En we hebben hier nu weer zon maar wel met een lichte sluier bewolking en het is hier 26 graden. Ze kunnen me wat met dat sproeiverbod, vanavond gaat de tuinslang op de tuin als er geen fatsoenlijke regen komt.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:34 schreef AKnynke het volgende:
@ MiMu: Ik heb de ramp in Enschede erg bewust meegemaakt, had verschillende vrienden in het rampgebied wonen, en mijn vader werkt voor een woningbouwvereniging die daar heel veel huizen had/heeft. Ook meegelopen in de stille tocht, en dat heeft echt heel veel indruk op me gemaakt. Al die mensen, al dat verdriet, een hele beklemmende stilte hing er die hele tocht...
Ik was tijdens de ramp in Groningen bij Bert, we waren een dagje weg geweest en hadden de hele dag geen nieuws gehoord. 's Avonds stonden we in de bioscoop toen ik een sms kreeg van mijn broertje dat er een vuurwerkfabriek ontploft was in Enschede en dat hij nog geen contact had kunnen krijgen met mijn ouders en mijn zus. Ik dacht eerst dat hij een of ander rotgeintje uithaalde maar ik kon zowel mijn ouders als mijn zus als ieder ander in vnl. Enschede niet bereiken dus dat was wel schrikken.

Met een gangetje van 210 over de snelweg terug naar huis gereden om bij Bert's ouders het nieuws te zien en terwijl we probeerden te bellen met familie mijn uiterste best gedaan om in de beelden op televisie iets herkenbaars te zien zodat ik wist wáár in Enschede het eigenlijk was en of ik me echt zorgen moest maken. En natuurlijk noemen ze op zo'n moment net even geen straatnamen of wijken.
Na veel pijn en moeite mijn tante in Emmen kunnen bereiken die me wist te vertellen dat het aan de andere kant van Enschede was en dat ze mijn ouders rond 4 uur nog aan de telefoon had gehad dus dat met hen alles goed was. Het was wel in de buurt van mijn zus maar de drukgolf was vooral de andere kant op gegaan dus bij haar was er niets aan de hand.

's Nachts nog contact met mijn ouders weten te leggen, die waren toen druk aan het werk bij de Diekmanhallen en de volgende dag ben ik daar ook heen gegaan. De vier weken daarop heb ik niets anders gezien dan de Diekmanhallen en mijn bed of zo'n legerbedje die daar opgesteld stonden. Mensen opvangen, huizen regelen, inboedel regelen, grote bedrijven bellen voor donaties, kleine bedrijven voor gratis diensten, mensen begeleiden in de overstap van eigen huis naar niets naar ingerichte noodwoning. Best zwaar allemaal.

Na twee weken vond de legerkapitein die toen de leiding had overgenomen van de berg vrijwilligers die daar liepen dat ik nu maar eens moest zien waar we het voor ded. Eerst zijn we door het rampgebied gereden (waar ik tot dan toe nog helemaal niets van gezien had, ook niet langs het hek ofzo) en langs het bloemenmonument en de brandweerkazerne. Zo raar om dat te zien in je eigen stad. En daarna hebben we een paar huisbezoeken gemaakt bij mensen die net een nieuwe noodwoning hadden om te zien of alles werkte, of ze alles hadden wat noodzakelijk was en hoe het met die mensen was en of ze verdere hulp (maatschappelijk werk) nodig hadden. Dat was echt heel heftig. Wat zeg je tegen mensen die niks meer hebben? Helemaal als ze verwachten dat jij hen helpt die problemen op te lossen want daarvoor ben je daar nu eenmaal. En dat rampgebied... ik ben een van de weinigen die het zo vlak na de ramp gezien heeft. Zo onwerkelijk allemaal. Dat was een wijk waar ik regelmatig doorheen fietste op weg naar mijn zus of naar school en er was niks meer van over.

Na die twee weken is alle hulpverlening overgegaan van de vrijwilligers naar het leger maar ik ben gevraagd om nog wat langer te blijven omdat ik steeds het aanspreekpunt was geweest voor de bewoners van het rampgebied dus ik wist wie waar zat, wat ze nog nodig hadden en welke gezinnen in de gaten gehouden moesten worden omdat ze het niet meer trokken.

Ik heb de stille tocht niet meegemaakt. We zijn die dag wel eerder gestopt met werken in de Diekmanhallen om mensen de mogelijkheid te geven mee te lopen maar ik was zo kapot. Ik was even naar huis om te douchen en ik ben zo in slaap gevallen en de volgende dag pas wakker geworden toen mijn telefoon weer begon te rinkelen om half acht. Maar ik heb er meer mensen over gehoord dat het heel indrukwekkend geweest is.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59861646
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:04 schreef AKnynke het volgende:

[..]

je kent me helemaal niet?

en ik heb echt een gruwelijke hekel aan koosnaampjes..
Gebaseerd op wat ik hier lees....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59861696
waarom werk ik nog bij dit kut-bedrijf met deze imcompotente muts als baas!?

Mijn trip/vakantie naar Chili gaat dus niet door. volgens haar kan het lokale kantoor het ook en hebben wij genoeg werk. (beide kloppen voor geen meter).
En als mensen aangeven zin te hebben in zo'n project, het willen organiseren en het is een goede leerervaring voor het hele bedrijf; WHY NOT!?????????

Met andere woorden, een Belgische vrouw als baas, nooit meer
pi_59861829
Jeetje MM
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:52:19 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59862037
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
waarom werk ik nog bij dit kut-bedrijf met deze imcompotente muts als baas!?

Mijn trip/vakantie naar Chili gaat dus niet door. volgens haar kan het lokale kantoor het ook en hebben wij genoeg werk. (beide kloppen voor geen meter).
En als mensen aangeven zin te hebben in zo'n project, het willen organiseren en het is een goede leerervaring voor het hele bedrijf; WHY NOT!?????????

Wat maakt het nou in hemelsnaam uti dat ze een vrouw is?
pi_59862068
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
waarom werk ik nog bij dit kut-bedrijf met deze incompotente muts als baas!?

Functioneringsgesprek aanvragen Maar dat het een vrouw is, zou geen steekhoudend argument mogen zijn...
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:54:23 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59862105
Wat een verhaal MiMu...knap en goed dat je je zo ingezet hebt...

Ben je daarna wel eens in Roombeek geweest? Dat moet je echt eens doen, die wijk is nu zo mooi geworden! Aan de ene kant is het vrijgegeven voor woningbouw, ontwerpen hoefden niet opelkaar afgestemd te worden, dus er staan vet mooie (en vet lelijke ) woning, maar aan de andere kant is er ook veel sociale woningbouw, waar alles bijna precies zo opgezet is als het was, zodat mensen een zelfde soort huis terug konden krijgen..

het is echt een mooie, nette buurt geworden!
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:55:18 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59862135
MiMu wat een indrukwekkend verhaal!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:55:44 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59862153
Alle Belgische vrouwen zijn hetzelfde!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59862495
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:54 schreef AKnynke het volgende:
Wat een verhaal MiMu...knap en goed dat je je zo ingezet hebt...

Ben je daarna wel eens in Roombeek geweest? Dat moet je echt eens doen, die wijk is nu zo mooi geworden! Aan de ene kant is het vrijgegeven voor woningbouw, ontwerpen hoefden niet opelkaar afgestemd te worden, dus er staan vet mooie (en vet lelijke ) woning, maar aan de andere kant is er ook veel sociale woningbouw, waar alles bijna precies zo opgezet is als het was, zodat mensen een zelfde soort huis terug konden krijgen..

het is echt een mooie, nette buurt geworden!
De laatste keer dat ik het zag was het een leeg terrein waar ze net begonnen met bouwen. Ik moet inderdaad eens gaan kijken. Maar ik heb eigenlijk geen zin om oud-bewoners tegen te komen. Ik voel me altijd zo ongemakkelijk als ze jaren later nog eens komen bedanken en dat doen sommigen dus echt. Dat ze me nog herkennen Ik vermijd de Enschedese binnenstad de laatste jaren een beetje. Ik heb zelfs het niet-zo-nieuw-meer-nieuwe centrum nog niet gezien.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:16:59 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59862788

en er staat nog veel mooier spul, maar dat kan ik zo snel niet vinden. Architectonishc staan er iig toffe dingen.
pi_59862904
Die toren! Dat is in Roombeek? Dan is het er inderdaad op vooruit gegaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 juli 2008 @ 12:22:18 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59862935
Mimu wat een verhaal

Alle computers hebben een onderhoudsbeurt gehad . Gedefragmenteerd enzo.

Heb net ook een lekker stuk graskaas gehaald Vooral als die nog lekker romig is
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:30:21 #97
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59863130
Vrouwen
Confidence through competence
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:31:26 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59863160
Ô Lucifer !
Oh ! Laisse-moi rien qu'une fois
Glisser mes doigts dans les cheveux d'Esmeralda

Confidence through competence
pi_59863194
Ik ga mezelf eens nuttig maken denk ik. Ik heb morgen een hoorzitting van de examencommissie waarbij ik uit mag leggen waarom ik mijn punten niet heb gehaald en ik moet een hoorzitting naspelen voor Arbeidsrecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die haal (duh ) dan heb ik trouwens wel mijn punten binnen om sowieso over te mogen en is de hoorzitting met de examencommissie overbodig geweest.
pi_59863257
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ô Lucifer !
Oh ! Laisse-moi rien qu'une fois
Glisser mes doigts dans les cheveux d'Esmeralda

Oh Lucifer
Oh, laat me nog een keer
Met mn vngers door de haren van Esmeralda glijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')