ik ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat nerd-humor? Isa en ik snappen t niet
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Isa snapt het wel maar ze wil haar vrouwelijkheid nog enigzins redden in front of you.
ik snap 'm welquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
zeg, ik ben geen nerd..quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat je iets tegen mij hebt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me HELEMAAL niet?
Strict gezien is er maar 1 (inmiddels ex-) SC'er waar ik openijk de pest aan heb. En die ken ik IRL ook. Jou niet. Dus ik kan nog geen oordeel vellen enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat je iets tegen mij hebt?
Die vond ik altijd matig. Hij had net zo goed definitely for real kunnen schrijven.quote:
da's ook niet l-euc-quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Strict gezien is er maar 1 (inmiddels ex-) SC'er waar ik openijk de pest aan heb. En die ken ik IRL ook. Jou niet. Dus ik kan nog geen oordeel vellen enzo
Isa zegt dat je langs mag komen als je wiltquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb al een half jaar niet gen-euc.
Oh sorry, was dat een onderonsje en geen onderjullie'tje?quote:
En als ik nou van te voren mijn vinger in mijn keel steek en eerst mijn tandjes poets?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Isa kotst over me heen als we gaan neuken, want ik ben atrimar niet.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
en dan mij raar aankijken.
quote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
Mijn Google Ads, wat doen jullie?quote:
dan kom jij tochquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Nu is Lein wegStomme trein ook, we wonen allemaal veel te ver van elkaar.
Ik heb hele andere. Van Ajax en Vet verbranden...quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Mijn Google Ads, wat doen jullie?
quote:
Beek bij Didam?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Nijmegen vind ik ook een toffe stadIk dacht meer aan Beek
Ken je nog leuke vrijgezelle mannen in Beek?
parfumvrije zonnebescherming van. ................ elf vult de naam wel even in op de stippellijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Welk product heb je getest, Bluezziebeeb?
Ik dacht laatst nog aan een boek voor je, Jennifer Government, van Max Barry. Lijkt me echt iets voor jouquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kom alleen even hoi zeggenGister naar Utrecht gegaan, net thuis en moet alweer aan de slag!
Ik lees nu Het Meesterstuk van Anna Enquist, Het Huis van de Moskee is vanmiddag aangeschaft dus die ga ik hierna lezen!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ja, had het even hier niet paraat
Ah, fijn zeg! Ik zou als ik jou was maar een fijne hoge factor meenemen naar Aus!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
parfumvrije zonnebescherming van. ................ elf vult de naam wel even in op de stippellijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |