Denk je dat we lachen omdat je gammel bent? Nee joh, ik denk eerder dat we t rot vinden voor jequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
ga je ajb niet lachen om hoe ik loop zaterdag, mijn lichaam is zwaar naar de klote, mijn moeder zag het vanmiddag (en toen stond ik alleen maar stil) en werd er helemaal unhappy van
* Isabeau geeft een kusje op Lein's kniequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook wat te klagen. Mn knie en de bovenkant van mn voet zijn ontvelt omdat ik in Zwolle uitgleed bij het in de trein stappen en voet+knie schaafde
Iewquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ook wat te klagen. Mn knie en de bovenkant van mn voet zijn ontvelt omdat ik in Zwolle uitgleed bij het in de trein stappen en voet+knie schaafde
Ik ben nu weer 16 en zit bij mijn eerste vriendje met een peuk en een glas rode wijn te zwijmelen en geloofde alles wat ie tegen me zeiquote:
Deze had ik ook nog niet in de collectie opgenomen...quote:The complete text of Sun Tzu's classic compiled in a special-edition slipcase with Frederick the Great's Instructions to His Generals and Machiavelli's The Prince, with an introduction by General Marc A. Moore.
Ik was er toen nog heul niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben nu weer 16 en zit bij mijn eerste vriendje met een peuk en een glas rode wijn te zwijmelen en geloofde alles wat ie tegen me zei
heb je al een oplader trouwens?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen die naar bed gaat slaap lekker
Verder ben ik vannacht weer beschikbaar voor nachtmerries en wekservice
Ik sla je vannacht even over.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen die naar bed gaat slaap lekker
Verder ben ik vannacht weer beschikbaar voor nachtmerries en wekservice
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
Steer? Ik heb vanmorgen mijn benen geepileerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent lief.
Confidence through competence
Nee, niet mee bezig gehouden de afgelopen dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |