Doe eens je webicon groter doen en langer.quote:
Ja doe eens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:23 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Doe eens je webicon groter doen en langer.
MIAAAAAUW!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:24 schreef roze-meisje het volgende:wtf?
ik hou haar helemaal niet wakker, ze stalkt mij
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:25 schreef First het volgende:
[..]
Eensch ava is![]()
Ts groter plaatje daarvan, of originele filmpje?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:24 schreef roze-meisje het volgende:wtf?
ik hou haar helemaal niet wakker, ze stalkt mij
En kuub.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:28 schreef krioro het volgende:
die houdt me 's nachts echt niet wakker.
Shay Laren wel.![]()
quote:
Kijk, voor jou:quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:28 schreef krioro het volgende:
die houdt me 's nachts echt niet wakker.
Shay Laren wel.![]()
jij weet helemaal niet hoe roze roze-meisjes zijn! Dus ook niet of ze interessanter zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Veel interessanter dan een roze-meisje
Wat is dit voor verraadquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:33 schreef roze-meisje het volgende:
[..]je paint, lijk ik wel op trouwens
muiterij is een te moeilijk woord voor mij, try again![]()
ik hou van je
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dit voor verraad?
Wat is dit voor overspel?
Oke oke. zal ik dan morgenavond koken? Is het dan weer goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]lach maar
jij pleegt overspel ik niet
ik doe alles voor je, ik kook voor je, ik doe boodschappen voor je, ik onthaar je rug, ik word gewoon gebruikt
ja maar wel m'n lievelingsgerechtquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke oke. zal ik dan morgenavond koken? Is het dan weer goed?
Zijn er wel eens nachten niet heet in onze slaapkamer?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja maar wel m'n lievelingsgerecht![]()
en daarna een hete avond in de slaapkamer
ben je hetero ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:41 schreef Chocolate het volgende:
[..]
de klacht, dat hoefde ik echt niet te wetenpotten enzo
![]()
truequote:Op donderdag 3 juli 2008 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn er wel eens nachten niet heet in onze slaapkamer?
Doe eens even niet m'n vriendin posten jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag wel
[ afbeelding ]
Shay laren en roze-meisje lijkt me een goed onderwerp voor dit topic
Ik kan me geen enkele keer herinneren dat je dat niet deed!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
trueweet je nog die keer dat ik je dat explosief orgasme bezorgde?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:44 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ben je hetero ofzo?sorry hoor maar dat hoef je niet zo overduidelijk te laten merken en je hoeft je er ook niet zo naar te kleden
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele keer herinneren dat je dat niet deed!
Doe datquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:49 schreef roze-meisje het volgende:
[..]klopt wel een beetje, schatje ik hou van je, ik laat je nooit meer gaan, nooit meer!
![]()
![]()
gvd is m'n topic dichtdit is toch klaagbaak, jezus christus zeg
ik ga in beroep
Ik denk het ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:50 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik denk 't niet![]()
waarschijnlijk wil degene dat we doorgaan met reageren in dit topic
precies de rechter moet 't bestuur en de wetgever controleren, trias politica en zulksquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe dathet is tenslotte een democratie!
Waarom mijn topic niet eigenlijk, jij had tenminste nog een klacht
en wat fijnnnnnnnnn
Ja trias politica! Rechterlijke, wetgevende, en uitvoerende macht. ofzo. ik weet het niet zo goed meerquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:52 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
precies de rechter moet 't bestuur en de wetgever controleren, trias politica en zulksallemaal haters
discriminatie
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:46 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doe eens even niet m'n vriendin posten ja
totally correctquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja trias politica! Rechterlijke, wetgevende, en uitvoerende macht. ofzo. ik weet het niet zo goed meer
Wat moet beppie nou weer dan? Daar waren we like, vorige week nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:56 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
totally correct![]()
ik heb je pyjama even uitgewassen trouwens, zaten wat vlekken op![]()
![]()
![]()
doe jij morgen de boodschappen? oh trouwens we moeten zaterdag nog even bij buurvrouw beppie langs, help je me dat herinneren?
haar zoon had een toeval gehad weet je nog? ook spelen haar aambeien weer op, we moeten weer even smerenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet beppie nou weer dan? Daar waren we like, vorige week nog?
Oeh sorry van die vlekjes in mn pyama
en ik doe de boodschappen. wat wil je eten snoezebollie?
Ooh ja is goed. Ehmm wat dat je van een italiaanse salade, met wat pasta?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:02 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
haar zoon had een toeval gehad weet je nog? ook spelen haar aambeien weer op, we moeten weer even smeren
you naughty girl![]()
mm zullen we morgen iets gezonds eten aangezien we zondag met de nordic walkingclub patat gaan eten?
kies jij maar
Dat deze ook maar snel dicht gaatquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:04 schreef roze-meisje het volgende:
oh god je andere topic is ook al dicht
heel goed ideequote:Op donderdag 3 juli 2008 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja is goed. Ehmm wat dat je van een italiaanse salade, met wat pasta?
Reden dat ik ook online ben, maar ik ben nou toch wel moe, en heb morgen nog sportdag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. dan krijg je dit soort tafereeltjes
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Reden dat ik ook online ben, maar ik ben nou toch wel moe, en heb morgen nog sportdag.Een fijne nacht nog.
nordic walking is alleen voor hippe mensenquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk?
We moeten onze sexy figuurtjes toch behouden of wat
Dat kan ook als je onder hockey zitquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk?
We moeten onze sexy figuurtjes toch behouden of wat
Haten is verlaten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:13 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nordic walking is alleen voor hippe mensen![]()
![]()
haters!
ONDER HOCKEY? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat kan ook als je onder hockey zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |