ik hoop dat je domheid gespeeld isquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef Fakkan het volgende:
En dan nu de hamvraag:
Wat heb je aan een playstation als je spieren niet meer naar behoren functioneren?
O ja, want stelen van 'normale' mensen is wel gewoon goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef Baffer het volgende:
Hey einstein, wellicht is het mogelijk dat de dieven niet wisten dat die jongen die ziekte had?
Hier een quote van TS:quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O ja, want stelen van 'normale' mensen is wel gewoon goed
Owja heeft iemand hier een filmpje van?quote:Zak was hysterisch. Hij schreeuwde dat ze zijn PlayStation hadden gestolen", aldus de moeder. "Ik wenste dat deze rotzakken mijn zoons gezicht hadden gezien."
Ja vind ik wel, want waarschijnlijk is dat het enige apparaat waarmee die gehandicapte jongen zijn dag kan vullen/lol aan kan beleven. Jouw buurjochie kan ook lekker buitenspelen ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf boeit het nou dat ie gehandicapt was?
Is het erger dat zijn PS3 wordt gestolen dan dat als de PS3 van mijn buurjongetje gejat wordt?
Maar dat weten de daders toch niet. Dat het slachtoffer gehandicapt blijkt te zijn is gewoon hele ongelukkige bijzaak.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:26 schreef duckes het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, want waarschijnlijk is dat het enige apparaat waarmee die gehandicapte jongen zijn dag kan vullen/lol aan kan beleven. Jouw buurjochie kan ook lekker buitenspelen ofzo
Dat weet ik niet ben er niet bij geweest, maar hoe dan ook triest als je van andermans spullen niet af kan blijvenquote:
Ze is echt boos, dat wens je niemand toequote:"Ik wenste dat deze rotzakken mijn zoons gezicht hadden gezien."
De jongen heeft een spierziekte, zit in een rolstoel en woont in Australië.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:27 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Maar dat weten de daders toch niet. Dat het slachtoffer gehandicapt blijkt te zijn is gewoon hele ongelukkige bijzaak.
Beetje triest dat dit uberhaupt gebeurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Beetje triest dat dit nieuws is eigenlijk.
Ja het is triest. Maar je moet het toch wel een beetje relativeren he? Niet om dit goed te praten, maar er zijn veel ergere dingen aan de gang.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Beetje triest dat dit uberhaupt gebeurt.
er wordt een ps3 gejat van een kind in AUSTRALIE en hij is gehandicapt...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Beetje triest dat dit uberhaupt gebeurt.
Om antwoord te geven op je vraag: Kennelijk is dit nieuws ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
er wordt een ps3 gejat van een kind in AUSTRALIE en hij is gehandicapt...
Sorry hoor, ik vind het ook heel erg voor dat kind maar is dit nou nieuws? Er gebeuren wel ergere dingen.
Was er ingebroken dan? Dat lees ik nergens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef classpc het volgende:
[..]
De jongen heeft een spierziekte, zit in een rolstoel en woont in Australië.
Die drie dingen bij elkaar optellend kom ik tot de conclusie dat het huis waarschijnlijk aangepast is (misschien bedlift of traplift?) en dat er waarschijnlijk ook wel een reserve rolstoel aanwezig is in het huis.
Daar moeten ze toch wel iets van gezien hebben na ingebroken te hebben in dat huis.
Ik hoop dat ze na het horen van dit bericht alsnog zijn Playstation 3 terugbrengen. Voor de deur achterlaten of iets dergelijks.
Ik neem aan dat ze hem bij je thuis brengen als je een Playstation 3 krijgt van de Make a Wish-foundation.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was er ingebroken dan? Dat lees ik nergens.
Joh weet ik veel wat een PS3 precies is. Voor hetzelfde geld is het zo'n meeneemgeval.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hem bij je thuis brengen als je een Playstation 3 krijgt van de Make a Wish-foundation.
Alsof ze halverwege een inbraak zoiets hebben van "oh hij's gehandicapt, laten we naar een ander huis gaan" ? En zoals al gezegd, het is een makkelijker doelwit, en dieven hebben sowieso al geen medelijden. Het is voor die jongen misschien extra lullig, maar daarom van die dieven nog niet extra gemeen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Die drie dingen bij elkaar optellend kom ik tot de conclusie dat het huis waarschijnlijk aangepast is (misschien bedlift of traplift?) en dat er waarschijnlijk ook wel een reserve rolstoel aanwezig is in het huis.
Daar moeten ze toch wel iets van gezien hebben na ingebroken te hebben in dat huis.
Misschien is je moeder wel stiekem je vader.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:18 schreef mordradead het volgende:
Misschien is hij wel helemaal niet gehandicapt en zeggen ze dat alleen maar zodat ze in het nieuws zouden komen.
Kan dat als m'n vader m'n moeder is?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien is je moeder wel stiekem je vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |