Die zie ik ook steeds!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:
Bij ons staat langs de weg een bord dat vorig jaar met foto het plaatselijke krantje heeft gehaald.
In het klein staat er: 'Ron's bloemensjop bereikbaar' en er staat met ongelooflijk grote letters onder geschreven:
"Ron's Bloemensjop BERIJKBAAR --> "
(Ja, sjop.)
Elke keer als ik erlangs rij dan zou ik het liefst willen stoppen en het verbeteren. Zelfs nu, een jaar later, staat het er nog steeds.
Kennelijk wegen ze 4 kilo en krijg je er een meter nieuwe orsinele accu's bij..quote:MOOIE motorola portofoons
4 kilo meter nieuwe accu,s de orsinele
VRAAG PRIJS 45
Als we posts op Fok! alleen al gaan meetellen kunnen we wel vast een deel 547 aanmaken...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook FOK! blijft een overvloeiende bron voor dit topic. Uit GC:
rijbewijs kwijt naar 'beschonken' rit op fiets?
Uit: Dronken Duitser rijdt meisje op Texel doodquote:Een drankrijder uit Duitsland heeft gisteravond op Texel twee meisjes op een fiets van de weg afgereden.
En nog een spelfout: de renners gingen naar Saint-Brieuc, niet Saint-Breuc.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:18 schreef JDude het volgende:
Valverde is even langs de kerk geweest voor hij op de fiets stapte.
[ afbeelding ]
Daar is een topic voor in TTKquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:48 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Als we posts op Fok! alleen al gaan meetellen kunnen we wel vast een deel 547 aanmaken...
(Roosevelt + rozenveld) / 2 = Rooseveld.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Sinds een paar dagen heet hier In Amsterdam de Rooseveltlaan opeens de Rooseveldlaan!! Mooi nieuw straatnamen bord dat dan weer wel....
Sinds een paar jaar de straat waar mijn schoonouders wonen: Aan de ene kant: Chrysantsingel.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Sinds een paar dagen heet hier In Amsterdam de Rooseveltlaan opeens de Rooseveldlaan!! Mooi nieuw straatnamen bord dat dan weer wel....
ik zou het ook stug laten hangenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(overigens tamelijk bedroevend dat dit al 4 drukbezochte dagen ongecorrigeerd op de deur hangt)
Om vervolgens elke vrouw met een rok de deur uit te schoppen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zou het ook stug laten hangen
zeker een moslimquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(overigens tamelijk bedroevend dat dit al 4 drukbezochte dagen ongecorrigeerd op de deur hangt)
Ik zag het helemaal niet tot ik dit lasquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Om vervolgens elke vrouw met een rok de deur uit te schoppen.
Wat is hier het nut van, al zou het een rookverbod zijn, dat mag toch sowieso niet meer in de horecaquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |