quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:26 schreef Urquhart het volgende:
Toen ik 14 was keek ik nog de hele dag Bassie & Adriaan in mijn Ajax-shirtje, die goede tijden
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]wtf was jij voor een kinderachtig kind
Dat was een grapje natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]wtf was jij voor een kinderachtig kind
Die orginele is echt masterquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:31 schreef Inverted_World het volgende:
Boeiend laat haar lekker. Weetje hoeveel meisjes dat hebben gedaan op die leeftijd. Jij was waarschijnlijk een jongetje die dat altijd wilde maar pas op zijn 18e z'n eerste kusje heeft gekregen.
TS is jaloers.
[ afbeelding ]
Hard Gayquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef SkyChat het volgende:
slet hoer teef!!
Genoeg is genoeg héquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hard Gay
Waarom is er niets nieuw van hem?
Een admin had hem in de vuilnisbak gekieperd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hard Gay
Waarom is er niets nieuw van hem?
T' zal je kind maar wezenquote:Op zondag 28 december 2008 02:16 schreef BasementDweller het volgende:
Sprak laatst ook iemand die al 15 exen zou hebben... en dan huilen om advies omdat ze ruzie heeft met een ex. Veertien vijftien keer een ''relatie'' () verneukt en nog steeds niet capabel om er mee omtegaan
![]()
![]()
![]()
![]()
MOREquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg hé
Het is geen bassie & adriaan
Dit topic komt uit Juli 2008. Doe je best, dan kan je de 22e nog worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Zegt het volgende:
heb je haar nummer gevraagd dan kan ik de 12e zijn
en nee ik ben geen jongen
Volgens mijn wetten niet.quote:
In mijn wereld luistert de rechter naar mij.quote:
Je bent advocaat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In mijn wereld luistert de rechter naar mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |