Deze zat op het VWOquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ben het trouwens met de TS eens maar het ligt ook aan iemands niveau. Mensen met een wat lager intellectueel niveau beginnen over het algemeen eerder aan seks.
Het gemiddelde ontmaagdingsniveau van VWO-leerlingen was volgens mij 18, dat van VMBO-leerlingen 13 ofzo.
"Verder gaan dan zoenen"... Zeg dan gewoon wat je doet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben toch ook 14 en ben toch ook verder gegaan dan zoenen?
Waarom raakete je überhaupt in gesprek met een meisje van 15?
HEUJ! Waar is het forum geblevenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Juup© het volgende:
www.martijn.orgPast wel mooi bij de leeftijden die ik hier zie.
Je jat mijn grap, droplul.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef laffer het volgende:
misschien ben je wel jaloers op haar en zou je zelf wel eens met 11 jongens willen zoenen
Helaas nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
Waar kwam die chick vandaan trouwens, en heb je der msn?
Jaman!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ben het trouwens met de TS eens maar het ligt ook aan iemands niveau. Mensen met een wat lager intellectueel niveau beginnen over het algemeen eerder aan seks.
Het gemiddelde ontmaagdingsniveau van VWO-leerlingen was volgens mij 18, dat van VMBO-leerlingen 13 ofzo.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
![]()
Dat je op het VWO zit wil niet zeggen dat je een preuts trutje bent. 18 jaar is sowieso hoog. Bij mij was het 14 en bij veel van mijn vriendinnen was het 15/16.
Kijk-mij-ook-al-seks-gehad-hebben-postquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
![]()
Dat je op het VWO zit wil niet zeggen dat je een preuts trutje bent. 18 jaar is sowieso hoog. Bij mij was het 14 en bij veel van mijn vriendinnen was het 15/16.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef Oldenzaal het volgende:
"Als een meisje kan schommelen, kan ze ook wippen!!!"![]()
Generatiekloofquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
![]()
Dat je niet met iemand naar bed gaat voor je 18e betekent niet dat je wél een preuts trutje bent.
Het is heel normaal en gezond om even met seks te wachten. 14 vind ik echt schrikbarend vroeg, toen zat ik nog de hele dag achter de Super Nintendo.
Kwil je best toetsen op ervaringquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
![]()
Neuken, wat anders? Ik doe niet aan pijpen en dat soort shitquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:47 schreef Stigma het volgende:
[..]
"Verder gaan dan zoenen"... Zeg dan gewoon wat je doet.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Neuken, wat anders? Ik doe niet aan pijpen en dat soort shit
Heb je gelukkig toch nog wat leuks te ontdekkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:39 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Neuken, wat anders? Ik doe niet aan pijpen en dat soort shit
Ey mijn tekst!??!?! wat doe je ?!?!!?!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:31 schreef Inverted_World het volgende:
Boeiend laat haar lekker. Weetje hoeveel meisjes dat hebben gedaan op die leeftijd. Jij was waarschijnlijk een jongetje die dat altijd wilde maar pas op zijn 18e z'n eerste kusje heeft gekregen.
TS is jaloers.
[ afbeelding ]
Ja, nu is er geen Super Nintendo meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |