Vage kennisquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben toch ook 14 en ben toch ook verder gegaan dan zoenen?
Waarom raakete je überhaupt in gesprek met een meisje van 15?
dat is pas vreemdquote:
Dat is inderdaad meer verontrustend dan een meisje dat met een paar jongens heeft gezoend op haar 15e.quote:
iddquote:
Een paar zijn er 2.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat is inderdaad meer verontrustend dan een meisje dat met een paar jongens heeft gezoend op haar 15e.
bij wijze van dan hequote:
jaja, en dat als een jongenquote:
"Jong spul zit strak om de lul"quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Of zoals mijn opa zei:
"Als het gras om de vijver groeit, kan de paling er in"
Jouw oma is zeker 23?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Of zoals mijn opa zei:
"Als het gras om de vijver groeit, kan de paling er in"
vanaf de elf bepalen ze zelfquote:
Deze zat op het VWOquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ben het trouwens met de TS eens maar het ligt ook aan iemands niveau. Mensen met een wat lager intellectueel niveau beginnen over het algemeen eerder aan seks.
Het gemiddelde ontmaagdingsniveau van VWO-leerlingen was volgens mij 18, dat van VMBO-leerlingen 13 ofzo.
"Verder gaan dan zoenen"... Zeg dan gewoon wat je doet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ben toch ook 14 en ben toch ook verder gegaan dan zoenen?
Waarom raakete je überhaupt in gesprek met een meisje van 15?
HEUJ! Waar is het forum geblevenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Juup© het volgende:
www.martijn.orgPast wel mooi bij de leeftijden die ik hier zie.
Je jat mijn grap, droplul.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef laffer het volgende:
misschien ben je wel jaloers op haar en zou je zelf wel eens met 11 jongens willen zoenen
Helaas nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
Waar kwam die chick vandaan trouwens, en heb je der msn?
Jaman!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ben het trouwens met de TS eens maar het ligt ook aan iemands niveau. Mensen met een wat lager intellectueel niveau beginnen over het algemeen eerder aan seks.
Het gemiddelde ontmaagdingsniveau van VWO-leerlingen was volgens mij 18, dat van VMBO-leerlingen 13 ofzo.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |