Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:37 schreef IrishBastard het volgende:
Iedereen al een beetje zin in intro/nieuwe collegejaar?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb er vier. Maar ik vrees dat ik die niet allemaal ga maken.
Nope.quote:
Voor zondag 17 augustus bestellen online. Kreeg er vandaag een brief over binnen. Ophalen woensdag 27 augustus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat was ook mijn idee, weet alleen niet of ze nog de aanvragen verwerken.
Hey die heb ik al moeten kopen voor het HBOquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:05 schreef Mikkie het volgende:Basispracticum Klinische Vaardigheden (B2, periode 2 en verder): Delfos, 2005. Luister je wel naar mij? Gespreksvoering met kinderen tussen vier en twaalf jaar. (nieuwstaat)
Ik ben gewoon door het tentamen heen gemazzeld en heb het gehaald op basis van de sheets. Op die manier zou ik het echter niemand adviserenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey die heb ik al moeten kopen voor het HBO
Maar het boek voor statistiek heb je dus niet echt nodig? (omdat het bonnetje er nog inzit)
kan de meeste boeken lenen van studiegenoten, ideaaaaaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, even dictaten bestellen
Nog maar 2 daagjes tot de start van de intro
Had al afspraken staan bij mijn werk en heb me trouwens nog steeds niet officieel ingeschreven.......quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
je doet niet mee met de intro? hadden we misschien samen kunnen feesten
Zit nu bij de Deut op het terras in de zon![]()
heerlijk! laat de intro mar komen!
Dit is toch veel leuker zo en ik weet wel zeker dat we elkaars vooroordelen zouden doen verdwijnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
je had wellicht onze vooroordelen kunnen doen verdwijnen
zonde
Ik heb Kiss nog niet uitgeprobeert wel al de brief gekregen, dus snel maar eens gaan doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik kan KISS gebruiken.Nu alleen nog boeken bestellen.
Mensen al hertentamens gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |