Bij de inschrijving vragen ze je er wel naar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ach hou op, ik merk er echt niets van.
Stuur me even een PM anders. Ik heb de roosters zoals ze een maandje geleden door de studieadviseuze zijn doorgestuurd hier nog wel voor je liggen.quote:
Ik studeer Amerikanistiek, derdejaars inmiddels. Dat hoort officieel ook bij Engelse Taal & Cultuur, volgens mij is het eerste jaar ook grotendeels hetzelfde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:08 schreef Noodly het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Engelse Taal & Cultuur (gaan) doen? Ik begin binnenkort
Brits Engelsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:02 schreef Noodly het volgende:
okVoor wat ik begrepen heb is het eerste jaar een introductie in zowel Amerikanistiek als Engelse taal & cultuur, je moest alleen al kiezen of je Amerikaans-Engels of Brits Engels wilde.
Dat klopt volgens mij wel, maar de meeste mensen hebben hun keuze al gemaakt in het eerste jaar. Ik ken maar een handvol RP sprekers van mijn jaar die zijn overgestapt naar Amerikanistiek, en anderzom geen één volgens mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:02 schreef Noodly het volgende:
okVoor wat ik begrepen heb is het eerste jaar een introductie in zowel Amerikanistiek als Engelse taal & cultuur, je moest alleen al kiezen of je Amerikaans-Engels of Brits Engels wilde.
Waarover? Over de roosters? Die zitten namelijk dadelijk enorm geïrriteerd te zijn, omdat zij net zoveel van de roosters weten als jijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Miss_S het volgende:
Bedankt Mikkie
Ik heb de studievereniging ook maar eens een mailtje gestuurd
Neejohquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarover? Over de roosters? Die zitten namelijk dadelijk enorm geïrriteerd te zijn, omdat zij net zoveel van de roosters weten als jij
Dan ben je goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Neejohom mijn interesse te tonen om (actief) lid te worden en daar informatie over te vragen
Ja dat was ook mijn idee, weet alleen niet of ze nog de aanvragen verwerken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig
Overigens is het slim om meteen lid te worden, kun je voor de eerste periode boeken bestellen. Je krijgt 10% korting, dus op een flinke stapel boeken is dat mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn idee, weet alleen niet of ze nog de aanvragen verwerken.
En vraag me af of ik nu een beetje te enthousiast doe om ookal naar dat actief lid worden te vragen
Wat moblo zegtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
bij verenigingen hebben ze nooit een tekort aan actieve leden.
Wij hebben ook best een grote vereniging, maar het zijn altijd dezelfden die je tegenkomt op borrels en bij het organiseren van dingen.
Als actief lid ben je meer waarddus niet verlegen zijn, maar gewoon zeggen dat je actief wilt worden. Niet alleen goed voor je 'bonding' met studenten, maar ook docenten (bij ons iig wel).
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
bij verenigingen hebben ze nooit een tekort aan actieve leden.
Wij hebben ook best een grote vereniging, maar het zijn altijd dezelfden die je tegenkomt op borrels en bij het organiseren van dingen.
Als actief lid ben je meer waarddus niet verlegen zijn, maar gewoon zeggen dat je actief wilt worden. Niet alleen goed voor je 'bonding' met studenten, maar ook docenten (bij ons iig wel).
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Wat moblo zegt. Er is altijd wel iets te doen voor een actief lid. Het geeft je meteen een lekkere ingang en je kunt iets meer doen dan enkel studeren. En geloof me (heb zelf bestuur van Postelein gedaan), enthousiaste eerstejaars worden goed gewaardeerd
.
So true. Het is echt een kutnaam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Posteleinhet blijft een rare naam
Ik heb allebei geleerd, Brits op de lerarenopleiding, en Amerikaans op de uni. Nou, geef mij de laatste maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Amerikaans engels vind ik persoonlijk zó lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |