abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59849815
...nog voordat het oude is afgelopen

Intro lopen mensen

De studenten:
Brammie1 - Biologie
Brainster - Biomedische wetenschappen
Butros - Planologie
DonStefano - Nederlands Recht
Dorset - Economie
Evil-me - Moleculaire levenswetenschappen
Fliepke - Informatiekunde
Gutnre - Pedagogiek
HetwasietsmeteenF - Arabisch/Middenoostenstudies
Jor_Dii - Amerikanistiek
Kauki - Pedagogiek
Kopstoot - Nederlands Recht + ?
IrishBastard - Informatiekunde
Lenin - Politicologie
Lexie - Informatiekunde
Mikkie - Pedagogiek
-moi- - Bedrijfswetenschappen
Morendo Nederlands Recht
Motorbloempje/Faithy - Informatiekunde - 1e jaars
Mr._T-Rex - Informatica
Mr.Trelawney - Nederlandse taal en cultuur
Nectarientje - Biomedische wetenschappen
No-Li-Ta - Bedrijfswetenschappen
Nuna - Geneeskunde
Phvosdotcom - Informatiekunde
PrincessFiona - Nederlands Recht
Sab-ine - Geneeskunde
Spinor - Informatica
Wheelgunner American Studies
WooZ - Geneeskunde
Yashaaaaa Internationaal en Europees Recht
Yozd - Economie

vorige topic: Het RU topic, Deel XXXII: waar anonimiteit een groot goed is

[ Bericht 5% gewijzigd door Litso op 10-07-2008 08:33:06 ]
Ja doei.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:41:44 #2
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_59850272
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:12:32 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:46:04 #3
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_59850384
Waarom gaat de OV kaart niet al in Augustus in.

In die folder van de introductie wordt het nadrukkelijk aangeraden om een slaapplek te hebben in Nijmegen. Alleen ken ik er helemaal niemand nog. Maar misschien lost het probleem zich tegen die tijd vanzelf wel op. Heb geen zin om elke dag te gaan boemelen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:47:23 #4
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_59850418

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:12:32 ]
pi_59850436
Ik ga ook in september beginnen aan de RU en heb nog steeds geen kamer
Ook nog niks van introductie ontvangen ofzo. Ik heb zelfs nog geen bevestiging van ontvangst van inschrijving gehad. Ze willen me niet
pi_59850446
toen, vroeger, in 1832, ik de intro in Leiden liep, was dat probleem vrij snel opgelost kon na dag één al bij een groepsgenootje blijven tukken die wel al een kamer had... dus gewoon zorgen dat ze je tof vinden

je zou natuurlijk ook alvast een kamer kunnen zoeken.
Ja doei.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:49:12 #7
106942 Eix
pi_59850459
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
Bij ons was het vorig jaar absoluut geen probleem, er zijn vast wel mensen in de groep die een extra plaatsje hebben
Zal dan wel loslopen.

Nu nog mijn oude fiets zien te fixen en in Nijmegen krijgen en ik ben klaar voor de intro.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_59850472
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef Noodly het volgende:
Ze willen me niet
juist! Goede instelling!!!

welkom op het WO, waar de administratie niet altijd snel en van een leien dakje af gaat !

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 02-07-2008 20:52:07 (leien, niet lijen :{w) ]
Ja doei.
pi_59850508
Ierse Klootzak, ga O&T 's leren man!

ik ga het goede voorbeeld geven
Ja doei.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:52:00 #10
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_59850534

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:12:32 ]
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:52:14 #11
106942 Eix
pi_59850540
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef Noodly het volgende:
Ik ga ook in september beginnen aan de RU en heb nog steeds geen kamer
Ook nog niks van introductie ontvangen ofzo. Ik heb zelfs nog geen bevestiging van ontvangst van inschrijving gehad. Ze willen me niet
Vaag. Ik heb na de inschrijving via studielink wel het een en ander aan post gehad hoewel ik nog geen inschrijvingsformulier heb gekregen van de RU zelf. Maar die komt begin deze maand tot zover ik weet. Introductiefoldertje viel maandag op de mat volgens mij.

Verder zit ik nog wat te stoeien met de IB-groep ivm de overbruggingstegemoetkoming voor de maanden juli en augustus, waarschijnlijk heb ik dan in september alsnog mijn geld. Om de een of andere reden krijg ik het maar niet fatsoenlijk aangevraagd.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_59850547
ik vind je een klootzak

Ja doei.
pi_59850619
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juist! Goede instelling!!!

welkom op het WO, waar de administratie niet altijd snel en van een leien dakje af gaat !
Danku.

Ik heb er met de universiteit van Tilburg en Utrecht al ervaring mee gehad dus ik wacht gewoon af.
pi_59850648
Nog antwoord op Soempie's vraag: ik begin gewoon in het 1e jaar
Ik kom van de havo en heb daarna een SCW+ diploma gehaald en heb nu het eerste jaar HBO pedagogiek gedaan

Ik ben gestopt met leren voor mijn toets morgen, als ik het nu niet ken dan komt het nooit meer
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:18:06 #15
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_59851084

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:12:32 ]
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:10:19 #16
30252 Soempie
Procreating
pi_59855509
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:

Ik heb wat gemist dus. Je woont toch niet al samen hè?
Jawel.

Samen een leuk huisje gehuurd met tuin. Katjes, planten en een wekker die elke morgen om 8 uur gaat. Nu ben ik echt een burgertrut.
quote:
Met een beetje mazzel kom je mij nog tegen, morgen en overmorgen heb ik nog hertentamens van tweedejaars vakken, maar heb nog amper wat gedaan
Niks veranderd hè.

Heb jij enig idee of je een boekenlijst toegestuurd krijgt? Of komt dat op de site te staan? Studiegids was nog niet uit zag ik...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:12:27 #17
30252 Soempie
Procreating
pi_59855559
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Nog antwoord op Soempie's vraag: ik begin gewoon in het 1e jaar
Ik kom van de havo en heb daarna een SCW+ diploma gehaald en heb nu het eerste jaar HBO pedagogiek gedaan

Ik ben gestopt met leren voor mijn toets morgen, als ik het nu niet ken dan komt het nooit meer
Oke. Succes morgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 3 juli 2008 @ 03:27:47 #18
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59857324
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 20:52 schreef Eix het volgende:

[..]

Vaag. Ik heb na de inschrijving via studielink wel het een en ander aan post gehad hoewel ik nog geen inschrijvingsformulier heb gekregen van de RU zelf. Maar die komt begin deze maand tot zover ik weet. Introductiefoldertje viel maandag op de mat volgens mij.
Voor zover ik weet is het zo dat als je je bij 't IBG inschrijft, zij automatisch je inschrijving bij de onderwijsinstelling regelen. Maar hey, dat was jáááááren geleden zo, dus pin me er niet op vast .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 3 juli 2008 @ 03:37:32 #19
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59857362
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Jawel.

Samen een leuk huisje gehuurd met tuin. Katjes, planten en een wekker die elke morgen om 8 uur gaat. Nu ben ik echt een burgertrut.
Té-ring! Dan ben je écht burgerlijk ja. . Dat zie ik mezelf nog niet doen binnen een jaar .
quote:
[..]

Niks veranderd hè.

Heb jij enig idee of je een boekenlijst toegestuurd krijgt? Of komt dat op de site te staan? Studiegids was nog niet uit zag ik...
Klopt

Qua boekenlijst: ik kan je vertellen wat ik vanuit m'n eigen bestuursfunctie weet van vorig jaar . In principe krijgen alle nieuwe studenten/nieuwe inschrijvers een introductiepakket toegestuurd. Hierin zit o.a. een welkomstbrieft, studiegids, vademecum en ook de boekenlijst van Postelein, zodat je daar boeken kan bestellen. Dit pakket krijg je ruim op tijd binnen (in de regel ergens begin augustus geloof ik, kan ook eind juli zijn). De kans is overigens ook groot dat voor de zekerheid (mocht er communicatie niet goed verlopen binnen de RU) het bestelformulier ook tijdig online wordt gezet op de site van de studievereniging (postelein.nl), maar pin me hier niet op vast als je wilt .
Mocht je een overzicht willen van te verwachten literatuur, PM me dan even . Op basis van afgelopen jaren kan ik je wel vertellen wat de literatuur is geweest en wat de verwachting is qua gebruik komend jaar.

De studiegids is inderdaad nog niet definitief. Officiële deadline voor het inleveren van de stukken is waarschijnlijk pas net geweest, dus dat kan zomaar nog een paar weken duren. Je hebt wel kans dat in de tussentijd een voorlopige versie online komt. Geef even een gil als je 'm gevonden hebt .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59858758
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:12 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oke. Succes morgen.
Dankjewel ik ga over 20 minuutjes naar Nijmegen
pi_59860187
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 03:37 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Té-ring! Dan ben je écht burgerlijk ja. . Dat zie ik mezelf nog niet doen binnen een jaar .
[..]
* Yashaaaaa stelt haar doel bij

Verkapte tvp
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:03:21 #22
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59860744
Even een wijziging voor de OP; Ik heb een nieuwe account, Evil Jur is dus Wheelgunner geworden
  vrijdag 4 juli 2008 @ 08:41:08 #23
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59881651
zal ik even aanpassen thuis als 't nog kan
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 09:49:19 #24
30252 Soempie
Procreating
pi_59882483
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 03:37 schreef Mikkie het volgende:

Ik zag het mezelf ook niet doen een jaar geleden.
quote:
Klopt

Qua boekenlijst: ik kan je vertellen wat ik vanuit m'n eigen bestuursfunctie weet van vorig jaar . In principe krijgen alle nieuwe studenten/nieuwe inschrijvers een introductiepakket toegestuurd. Hierin zit o.a. een welkomstbrieft, studiegids, vademecum en ook de boekenlijst van Postelein, zodat je daar boeken kan bestellen. Dit pakket krijg je ruim op tijd binnen (in de regel ergens begin augustus geloof ik, kan ook eind juli zijn). De kans is overigens ook groot dat voor de zekerheid (mocht er communicatie niet goed verlopen binnen de RU) het bestelformulier ook tijdig online wordt gezet op de site van de studievereniging (postelein.nl), maar pin me hier niet op vast als je wilt .
Mocht je een overzicht willen van te verwachten literatuur, PM me dan even . Op basis van afgelopen jaren kan ik je wel vertellen wat de literatuur is geweest en wat de verwachting is qua gebruik komend jaar.

De studiegids is inderdaad nog niet definitief. Officiële deadline voor het inleveren van de stukken is waarschijnlijk pas net geweest, dus dat kan zomaar nog een paar weken duren. Je hebt wel kans dat in de tussentijd een voorlopige versie online komt. Geef even een gil als je 'm gevonden hebt .
Oude studiegidsen staan wel online. Ik weet daarom wat ik kan verwachten aan literatuur. Ik houd in elk geval de site in de gaten en wacht de post wel af.

Van Postelein ga ik denk ik geen lid worden. Ik woon toch in Breda en wil dan ook graag hier mensen leren kennen. Kan het wel goed vinden met de vrienden van Sven, vooral z'n beste vriend is erg tof, maar het is toch belangrijk om een eigen netwerkje te hebben. Gelukkig wonen een aantal goede vrienden wel in de buurt van Breda.

Oh, en Sven kan het goed vinden met een nieuwe collega. We hebben afgesproken met z'n vieren (hij met z'n vriendin en wij) te gaan eten en naar de efteling te gaan. Dát is pas burgerlijk.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 09:51:05 #25
30252 Soempie
Procreating
pi_59882513
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel ik ga over 20 minuutjes naar Nijmegen
En, viel het mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')