Zal dan wel loslopen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
Bij ons was het vorig jaar absoluut geen probleem, er zijn vast wel mensen in de groep die een extra plaatsje hebben
juist! Goede instelling!!!quote:
Vaag. Ik heb na de inschrijving via studielink wel het een en ander aan post gehad hoewel ik nog geen inschrijvingsformulier heb gekregen van de RU zelf. Maar die komt begin deze maand tot zover ik weet. Introductiefoldertje viel maandag op de mat volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef Noodly het volgende:
Ik ga ook in september beginnen aan de RU en heb nog steeds geen kamer![]()
Ook nog niks van introductie ontvangen ofzo. Ik heb zelfs nog geen bevestiging van ontvangst van inschrijving gehad. Ze willen me niet
Danku.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juist! Goede instelling!!!
welkom op het WO, waar de administratie niet altijd snel en van een leien dakje af gaat !
Jawel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb wat gemist dus.Je woont toch niet al samen hè?
Niks veranderd hè.quote:Met een beetje mazzel kom je mij nog tegen, morgen en overmorgen heb ik nog hertentamens van tweedejaars vakken, maar heb nog amper wat gedaan
Oke. Succes morgen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
Nog antwoord op Soempie's vraag: ik begin gewoon in het 1e jaar
Ik kom van de havo en heb daarna een SCW+ diploma gehaald en heb nu het eerste jaar HBO pedagogiek gedaan
Ik ben gestopt met leren voor mijn toets morgen, als ik het nu niet ken dan komt het nooit meer
Voor zover ik weet is het zo dat als je je bij 't IBG inschrijft, zij automatisch je inschrijving bij de onderwijsinstelling regelen. Maar hey, dat was jáááááren geleden zo, dus pin me er niet op vastquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Vaag. Ik heb na de inschrijving via studielink wel het een en ander aan post gehad hoewel ik nog geen inschrijvingsformulier heb gekregen van de RU zelf. Maar die komt begin deze maand tot zover ik weet. Introductiefoldertje viel maandag op de mat volgens mij.
Té-ring! Dan ben je écht burgerlijk ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Samen een leuk huisje gehuurd met tuin. Katjes, planten en een wekker die elke morgen om 8 uur gaat. Nu ben ik echt een burgertrut.![]()
Kloptquote:[..]
Niks veranderd hè.![]()
Heb jij enig idee of je een boekenlijst toegestuurd krijgt? Of komt dat op de site te staan? Studiegids was nog niet uit zag ik...
* Yashaaaaa stelt haar doel bijquote:Op donderdag 3 juli 2008 03:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Té-ring! Dan ben je écht burgerlijk ja.. Dat zie ik mezelf nog niet doen binnen een jaar
.
[..]
Ik zag het mezelf ook niet doen een jaar geleden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 03:37 schreef Mikkie het volgende:
Té-ring! Dan ben je écht burgerlijk ja.. Dat zie ik mezelf nog niet doen binnen een jaar
.
Oude studiegidsen staan wel online. Ik weet daarom wat ik kan verwachten aan literatuur. Ik houd in elk geval de site in de gaten en wacht de post wel af.quote:Klopt
Qua boekenlijst: ik kan je vertellen wat ik vanuit m'n eigen bestuursfunctie weet van vorig jaar. In principe krijgen alle nieuwe studenten/nieuwe inschrijvers een introductiepakket toegestuurd. Hierin zit o.a. een welkomstbrieft, studiegids, vademecum en ook de boekenlijst van Postelein, zodat je daar boeken kan bestellen. Dit pakket krijg je ruim op tijd binnen (in de regel ergens begin augustus geloof ik, kan ook eind juli zijn). De kans is overigens ook groot dat voor de zekerheid (mocht er communicatie niet goed verlopen binnen de RU) het bestelformulier ook tijdig online wordt gezet op de site van de studievereniging (postelein.nl), maar pin me hier niet op vast als je wilt
.
Mocht je een overzicht willen van te verwachten literatuur, PM me dan even. Op basis van afgelopen jaren kan ik je wel vertellen wat de literatuur is geweest en wat de verwachting is qua gebruik komend jaar.
De studiegids is inderdaad nog niet definitief. Officiële deadline voor het inleveren van de stukken is waarschijnlijk pas net geweest, dus dat kan zomaar nog een paar weken duren. Je hebt wel kans dat in de tussentijd een voorlopige versie online komt. Geef even een gil als je 'm gevonden hebt.
En, viel het mee?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewelik ga over 20 minuutjes naar Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |