Gast, hoeveel fouten wil je maken in één zin?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
yasha geeft t goede voorbeelt en tracteerd ma op en frietje
1. Geen hoofdletterquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, hoeveel fouten wil je maken in één zin?
Pic's or it didn't happen toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truitje en een rokje en een BH
En nu zo nog even verder kijken of we nog iets zien..
Dus dan ga je zaterdag allebei de dingen showen? Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen of ik nog kom...quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan didn't it happen.. Die BH heb ik speciaal voor een truitje gekocht wat ik misschien zaterdag aan doe dus
Dat dus over me rbwquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
It didn't it happen..
Nou een van de misschien truitjes is niet nieuw, maarja dat weten jullie niet want jullie hebben het toch nooit gezien.. De rokjes zijn echt te leuk maar ik heb een hekel aan rokjes dragen met feest/uitgaan dus die zijn echt voor op vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus dan ga je zaterdag allebei de dingen showen? Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen of ik nog kom...
Nop... Ik was er totaal niet bij met men kop, de meest kutte dag qua rijden ooit, was helaas vandaagquote:
Blijft er nog steeds een kledingstuk overquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou een van de misschien truitjes is niet nieuw, maarja dat weten jullie niet want jullie hebben het toch nooit gezien.. De rokjes zijn echt te leuk maar ik heb een hekel aan rokjes dragen met feest/uitgaan dus die zijn echt voor op vakantie
Ah, da's heel zuur!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nop... Ik was er totaal niet bij met men kop, de meest kutte dag qua rijden ooit, was helaas vandaagEind augustus heeft et CBR pas weer plek
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijft er nog steeds een kledingstuk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |