Komt me niet bekend voor gelukkig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef Bastardi het volgende:
...
TEVENS VRAAG: komt bovenstaand voor aankomend 30'ers bekend voor, of ben ik gewoon een unlucky basterd?
Als je er bij bent kun je er toch wel iets van zeggen? Ik snap het probleem dan niet helemaal. Je kunt gewoon zeggen dat je het diegene wel gunt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef Bastardi het volgende:
Via via krijg ik dat dan weer te horen, of ik ben zelf getuige van dit soort gesprekken wanneer het over iemand anders gaat. Dit geroddel begint me de keel uit te hangen, vrienden erop aanspreken gaat niet omdat ook de vriendinnen/vrouwen een groot aandeel in dit alles hebben.
Nee, eigenlijk niet. Het gaat wel eens over uurtarief enzo maar vooral in het licht van professionele ambities. Natuurlijk zit daar wat haantjesgedrag bij, maar het gaat meestal over de keuzes die gemaakt worden binnen de financiele mogelijkheden dan over de prijs. Het loopt ook nogal uiteen, hier en daar zijn de verschillen echt heel groot, dus dan kan er helemaal geen wedloop meer zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef Bastardi het volgende:
komt bovenstaand voor aankomend 30'ers bekend voor, of ben ik gewoon een unlucky basterd?
Spot heb ik wel eens geprobeerd, als aanzetje tot zelfspot. Alleen zijn sommige gasten zo narcistisch, dat die spot zeg maar tegenovergesteld effect heeftquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Het gaat wel eens over uurtarief enzo maar vooral in het licht van professionele ambities. Natuurlijk zit daar wat haantjesgedrag bij, maar het gaat meestal over de keuzes die gemaakt worden binnen de financiele mogelijkheden dan over de prijs. Het loopt ook nogal uiteen, hier en daar zijn de verschillen echt heel groot, dus dan kan er helemaal geen wedloop meer zijn.
Misschien is de oorzaak dat het gewoon te dicht bij mekaar ligt. Of het zijn gewoon bekrompen figuren en komt dat op deze leeftijd pas boven. Of het zijn op zich leuke lui maar zitten ze in een bekrompen fase. In dat laatste geval is er nog redding mogelijk. Een flinke dosis spot helpt meestal wel tegen bekrompenheid, vooral als het tot zelfspot leidt.
Welke vriendenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:01 schreef w8jij17 het volgende:
Mijn advies: ZEG HET! Als je het niet doet ben je in feite net zo fout bezig als je vrienden.
Van die figuren die hun hele studententijd in een ranzige bezemkast hebben geleefd, en dan zijn ze een half jaar aan het werk en dan moet je je schoen uitdoen om de parketvloer niet te beschadigen. Die ken ik ook wel, maar die kregen echt de wind van voren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Bastardi het volgende:
Ik las net de opmerking "bekrompen", ik noem het zelf wel eens klein burgelijk. Maar ja, zoals iemand net al aangaf, misschien is dat gewoon een fase, omdat iedereen nog relatief onbekend is in dit relatief nieuwe hoofdstuk. Het is in een paar jaar tijd van losbandig (studententijd) naar vrij serieus gegaan. Een aantal zijn getrouwd en een iemand heeft al een kind. Dus wie weet![]()
Vergeet niet de pokerkaarten en plaksnorren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef l3laster het volgende:
Je geeft het antwoord al de vrouwen/vriendinnen zwengelen een hoop van dat gezeik aan.... ===> organiseer een ouderwets mannenweekend gewoon ff lekker bierzuipen , bbq-en....
zal je zien dat het allemaal nergens op slaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |