dat komt vanzelf, tenminste, dat is de bedoelingquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha zover ben ik dus nog niet, maar dat had je al gelezen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ziet nu allemaal huppende pinguins voor zich...
Hou vol!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef Maricha het volgende:
Ow en heb dus al bijna 11 uur niet gerookt (*BLIJ*)
En dat met deze temperaturen!quote:
zeker weten!quote:
De groeten terugquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
Hoi! Groeten vanuit het Westerpark van yours truly en on_air!
Soms is het erg leuk om om de clou heen te draaienquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand dat het over stoppen met roken gaat? Ik wil het niet geheim houden ofzo
En aan de lollies ga ik niet beginnen.....zoveel suiker...ik doe water en kauwgom.
Blijft inderdaad wel leuk om zo af en toe een beetje geheimzinnig te doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Soms is het erg leuk om om de clou heen te draaien
Groeten terug, houden jullie het nog een beetje droog daar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
De groeten aan u beidenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
het spettert vrij hard...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Groeten terug, houden jullie het nog een beetje droog daar?
Paraplu's zijn niet toegestaan bij het concert, omdat anders de mensen achter je niets meer zien.quote:
Dan is het dus heel vervelend als het op eens hard begint te regenen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paraplu's zijn niet toegestaan bij het concert, omdat anders de mensen achter je niets meer zien.
ook een van de redenen waarom het nooit is toegestaan bij voetbalwedstrijden. en je bent een doelwit met zo'n ding in het stadion als het sneeuwt heb ik mij laten vertellenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paraplu's zijn niet toegestaan bij het concert, omdat anders de mensen achter je niets meer zien.
Inmiddels ook niet echt meer nee, maar ach, je raakt er aan gewend hè?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
That damned koekoek wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |