quote:
Ja dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:02 schreef Sirolf het volgende:
Zou 'Welke Domien? Verschuuren! Verschuuren!' weer gebruikt worden vanavond?
En ja hoor, daar was ie al!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:02 schreef Sirolf het volgende:
Zou 'Welke Domien? Verschuuren! Verschuuren!' weer gebruikt worden vanavond?
Ik kon 'm ook slecht verstaan idd, maar dat zal wel aan die meneer z'n toestel liggen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt het aan mij, of staat het muziekje te hard voor die meneer?
Of aan z'n toestand van wakker zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kon 'm ook slecht verstaan idd, maar dat zal wel aan die meneer z'n toestel liggen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kon 'm ook slecht verstaan idd, maar dat zal wel aan die meneer z'n toestel liggen.
Stuur dan ook maar een paar buien deze kant op. Benauwd!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
29 graden en een luchtvochtigheid van 51% in Groningen. Voorlopig nog lang geen regen. In de rest van het land schijnt het nu inderdaad aardig te regenen.
Hier is het nu alweer een tijdje droog, maar nog wel benauwd...quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
29 graden en een luchtvochtigheid van 51% in Groningen. Voorlopig nog lang geen regen. In de rest van het land schijnt het nu inderdaad aardig te regenen.
Maar ze is toch echt ouder!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Die Aafke klonk ook als 12...
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Stuur dan ook maar een paar buien deze kant op. Benauwd!
Muziekbarbaren!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
Waarom heb ik zo het idee dat de smsbox nu overladen wordt met reacties als "Wat is dit voor een slechte cover, ik vind het origineel van Amy veel beter"?
Ja, slechte cover he? Amy maakt tenminste wel haar eigen liedjes !!!11111!!!1quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
Waarom heb ik zo het idee dat de smsbox nu overladen wordt met reacties als "Wat is dit voor een slechte cover, ik vind het origineel van Amy veel beter"?
De lucht ziet er hier nu weer best licht uit, dus voorlopig is het denk wel ff droog...quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!![]()
Luchtvochtigheid is net weer wat gestegen dus de buien komen er toch echt aan.![]()
MutZ, betwijfel een beetje of het bij jou nog gaat regenen maar misschien komt er later nog wat je kant op.
Ja....een beetje....laserquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
*knip*
Jean Claude Ades klinkt net iets meer zomers denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom de Megahit persoon zijn naam niet gewoon kort heeft gehouden. JCA bekt toch een stuk makkelijker dan Jean Claude Ades.
Super goed dat je het gedaan hebt!quote:
Behalve als je het op mijn manier uitspreekt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jean Claude Ades klinkt net iets meer zomers denk ik.
Vind ik ook wel.... al is het toch wel een beetje lastig (maar minder dan ik had verwacht)quote:
Het lijkt mij vooral lastig om van de gewoonte af te komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.... al is het toch wel een beetje lastig (maar minder dan ik had verwacht)
Nee hoor, ik niet, ik weet precies waar het over gaatquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen met stomheid geslagen door de post van Maricha?
Ik kijk Friendsquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen met stomheid geslagen door de post van Maricha?
Ik inmiddels ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet, ik weet precies waar het over gaat
Door je laatste post heb ik nu ook een heel sterk vermoeden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet, ik weet precies waar het over gaat
Wat is het mailadres voor vanavond, die van Michiel of die van Domien?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Request verstuurd
De postduif is inmiddels aangekomen bij Domien.
Dank. Nu nog een request. En nee, het wordt geen Backstreet Boys Boriszquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo.
domien[at]3fm.nl! d-o-m-i-e-n [at] 3fm.nl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |