in Groningen en Twente is het nog steeds dik 33 graden zie ikquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier regent het ook. Wordt er nog niet veel koeler op.
Ik zie hier nu de eerste spetters op het raam verschijnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier regent het ook. Wordt er nog niet veel koeler op.
Heb haar 2x op tv live zien optreden en het was beide keren hartstikke nep. Heb er vrij weinig mee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef Sersjee het volgende:
Ach, zolang ze de enigen zijn die het draaien...
En ik vind het best een grappig nummer eigenlijk![]()
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:02 schreef MutZ het volgende:
Stuur eens ff wat van dat weer mijn kant op! Hier begint het alweer te betrekken, lijkt ook wat te gaan waaien, dus ik ben benieuwd wat er nu weer onderweg is...
We hebben buiten gegeten maar drie minuten later dat wij klaar waren ging het plenzenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb net twee biertjes op buiten, lekker zwoelmaar nu weer regen.
Misschien dat we mazzel hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
mals regenbuitje hier. goed voor de tuiin, minder voor de R.E.M. gangers
Dat is dan wel een perfecte timingquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben buiten gegeten maar drie minuten later dat wij klaar waren ging het plenzen
Amsterdam ligt dus precies in het tussenstuk, zonder rode vlekken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien dat we mazzel hebben.
[ afbeelding ]
Dat zou heel prettig zijn...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Amsterdam ligt dus precies in het tussenstuk, zonder rode vlekken.
Hij hier ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Straks geen Michiel maar wel Domien Verschuuren. Weet niet of Maricha er ook gewoon zal zijn maar volgens mij wel.
Hoop 't voor jequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien dat we mazzel hebben.
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:41 schreef Sersjee het volgende:
Goed, effe naar het dorp om te pinnen en dan door naar het station. Have fun met Domien!
Nee, dat doe ik mezelf niet aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:57 schreef borisz het volgende:
MutZ gaat voor DOmien straks Backstreet boys aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |