Alleen het centrum is nieuw, maar Kralingen, Oude Noorden en het Oude Westen hebben genoeg historische pandjes. Ook Rotterdam-Zuid is voor een groot deel 19e eeuws (net zo oud als Parijs bijv.).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Historie is ver te zoeken in Rotterdam
Niet om je mening maar om je manier van ventileren daarvan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ik je mening niet deel vind je me een sukkel. Rotterdammers die te emotioneel naar hun stad kijken en een andere mening niet verdragen.
Iedereen is toch ook gewoon trots op z'n stad? Dat Amsterdammers nou altijd wat te zeiken hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet om je mening maar om je manier van ventileren daarvan.
Verder vind ik mensen die een bombardement verheerlijken te triest voor woorden.
Stád, grote stad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan je het misschien niet voorstellen, maar er liepen genoeg soorten mensen rond
[..]
![]()
[..]
Als ik in Groningen kom is niet iedereen op zicht zelf hoor. Heb ik het trouwens over eenzaam voelen gehad?
Als je een echte oude stad wilt zien ga je naar Utrecht. Voor oude wijken/gebieden kan je in Rotterdam net zo goed zo niet beter terecht als in Amsterdam. Hier hangen er nl. geen toeristische borden op oude gevels.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb een aantal jaar in de buurt van Rotterdam gewerkt maar ging nooit graag met collega's de stad in. Ik vind het echt helemaal niks. Chago mensen en ik vind de stad gewoon totaal geen uitstraling hebben. Amsterdam vind ik wat dat betreft leuk. Okee, daar lopen ook chago mensen rond en zou er ook niet willen wonen, maar de oude gebouwen en grachtjes etc vind ik wel wat hebben.
winkels zijn misschien ok, maar die medewerkers daarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al die duizenden winkels, daar is niets aan als je wilt winkelen
Het centrum van Rotterdam inderdaad. Alsof een expat in een dronken bui een zakelijke wijk probeerde te implementeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oh en hoogbouw is (vaak) lelijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:05 schreef JanusAnus het volgende:
Wat is dat nou voor gelul over "dynamiek" de hele tijd? Het feit dat er in Rotterdam steeds allemaal shit gesloopt en weer gebouwd moet worden lijkt mij juist een slecht teken.
Ik heb allang argumenten gegeven. Nu begeef ik me weer ouderwets op het one-liners gebied..quote:
Dat is prima te verklaren. Het gesloopte betreft vrijwel alleen maar jaren 50 gebouwen. In die tijd werd er niet op uiterlijk gelet, maar meer op het feit dat de wederopbouw z.s.m. klaar moest zijn. Nu halen ze dat dus weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:05 schreef JanusAnus het volgende:
Wat is dat nou voor gelul over "dynamiek" de hele tijd? Het feit dat er in Rotterdam steeds allemaal shit gesloopt en weer gebouwd moet worden lijkt mij juist een slecht teken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |