quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
veel fun met je fotoboeken danWhahaha lachen man, honderden doden en bergen menselijk leed en verdriet, whahahaaha!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kakkerlakken moet je toch bestrijden?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whahaha lachen man, honderden doden en bergen menselijk leed en verdriet, whahahaaha!!!
Ik ga er maar vanuit dat je getroll betekent dat je het opgeeft en je ongelijk inziet. Hopen dat je de volgende keer wat beter nadenkt schavuitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
kakkerlakken moet je toch bestrijden?![]()
![]()
inderdaad net als jullie, want r'dam heeft grote denkersquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Hopen dat je de volgende keer wat beter nadenkt schavuit
Omdat ik je mening niet deel vind je me een sukkel. Rotterdammers die te emotioneel naar hun stad kijken en een andere mening niet verdragenquote:
En wel zo laag dat de honden erbij kennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef ozzyat105 het volgende:
Amsterdammers zijn beste mensen, ze hebben een goed hart. Het zou alleen gekookt op hun rug moeten hangen.
*knuffel*quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik kots op jullie, Rotterdammers. Even dat jullie het weten.
Zuchtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:31 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV.quote:
Jeetje wat erruuuhg!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:31 schreef Lakitu het volgende:
Heel grappig, je ava veranderen.quote:
quote:
Spuug en spuug lelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:53 schreef ozzyat105 het volgende:
[ afbeelding ]
Rotterdams nieuwste aanwinst!![]()
En er komt nog zoveel meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |