Amsterdamquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef Emimich het volgende:
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat!
Dan moet je tommy hilfiger tailored nemen is van wat betere kwaliteit de reguliere tommy is meer casual.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind dat ze een slechte kwaliteit overhemden hebben voor bij je pakheb er ook 3 en die heb ik onderhand allemaal vervangen met andere merken. maar ze staan wel goed!
goede klacht TS
Hillegersberg is alleen leuk als je 60+ bent en veel geld op je bankrekening,quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Leuke plekken in rotterdam..
Hilligersberg.
Klaar!
En dan zet je de Oude Haven er niet eens bijquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:23 schreef ozzyat105 het volgende:
Rotterdam:
De meent/ De pannekoekstraat/de kralingse plas/ de veerhaven/ het noordereiland/de maasboulevard/Delfshaven/ het scheepvaartkwartier/ de heemraadssingel/ de mauritsweg/ de nieuwe binnenweg.......enz enz Allemaal leuke plekken. Tip: mijdt de koopgoot
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik wou nog wel in Rotterdam gaan studeren
MBO!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:56 schreef Nobu het volgende:
In vergelijking met de andere grotere steden is Rotterdam inderdaad een stuk minder.Maar goed, loop eens door die stad en kijk om je heen. Als ik daar zou moeten wonen zou ik ook chagarijnig kijken.
Tsja wat had je dan verwacht daar in die buurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
De mensen op straat ook : niemand lacht, iedereen is chagrijnig en echt NIEMAND is aardig.
En de Witte de with straat!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dan zet je de Oude Haven er niet eens bij
De Aapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:15 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
En de Witte de with straat!![]()
Er is zoveel te doen en dat zijn die figuren zoals TS die uit een of ander dorp komen niet gewend.
Lees: Ze kunnen er niet mee omgaan
Als 't Amsterdam geweest was lagen ze nu waarschijnlijk nog te janken in het puin. Leuke stad hoor, maar wat een aanstellerig volk is dat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef Emimich het volgende:
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog lag je plat!
Huh!?!?!? Maar daar hebben ze toch helegaar geen H&M, JackJones en Coolcat?!?!?!? Wat moet ik daar nou!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:23 schreef ozzyat105 het volgende:
Rotterdam:
De meent/ De pannekoekstraat/de kralingse plas/ de veerhaven/ het noordereiland/de maasboulevard/Delfshaven/ het scheepvaartkwartier/ de heemraadssingel/ de mauritsweg/ de nieuwe binnenweg.......enz enz Allemaal leuke plekken. Tip: mijdt de koopgoot
Nachtburgermeester:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Als 't Amsterdam geweest was lagen ze nu waarschijnlijk nog te janken in het puin. Leuke stad hoor, maar wat een aanstellerig volk is dat.
quote:Toen ze hier bij de Maasbruggen die moffen de strot afbeten, stonden ze in Amsterdam godverredomme met de klauwen omhoog te kijken wat een mooie auto's die Duitsers hadden.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Huh!?!?!? Maar daar hebben ze toch helegaar geen H&M, JackJones en Coolcat?!?!?!? Wat moet ik daar nou!!!!Delfshaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Nog nooit in Groningen geweest zekerquote:
hoe kan jij dat weten??????quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:37 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar wij hebben wel Kabouter Buttplug
Genoeg mooie plekjes in Rotterdam te vinden. En lang niet iedereen is stug als de topicstarter.
Die loopt waarschijnlijk heel de dag met een nepglimlach op zn mond iedereen goede morgen te zeggen?
En weer een waarheid als een koe ft. Nachtburgermeester.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef KcA het volgende:
Rotterdam de stad waar het geld wordt verdiend, Den Haag is de stad waar het geld verdeeld wordt..en in Amsterdam wordt het geld over de balk gesmeten aan kansloze groeperingen (kopje thee?) en het behoud van de lelijke binnenstad..
quote:Rotterdam heeft gewoon niet die oude schoonheid die Amsterdam of Utrecht hebben. Om met Deelder te spreken: Vierkant, hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht...Ik zou als toerist ook niet zo snel verliefd worden op Rotterdam denk ik. Veel mensen gaan het pas waarderen als ze er een tijdje wonen.
Zelf vind ik oude historische steden prachtig om een paar dagen in rond te lopen, maar daarna gaat het me benauwen. Juist dat zoeken, dat constant in ontwikkeling zijn trekt me enorm aan in Rotterdam. Amsterdam en Utrecht zullen over 25 jaar nog precies hetzelfde zijn, bij Rotterdam weet je nu al dat alles dan weer anders is. Dat zorgt voor een dynamiek die geen enkele andere grote stad in Nederland heeft.
Rotterdam
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam moeten ze weer platgooien.
Smerige proleten stad.
Utrecht idd: Amsterdam, maar dan mooier, minder toeristen, je kan er wél aan het water op het terras zitten, niet zo'n zeikaccent etc, etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:
En om mezelf maar even te quoten uit een ander topic:
[..]
maar de bewoners blijven kutquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:
En om mezelf maar even te quoten uit een ander topic:
[..]
Het is een andere bevolking dan die je in Utrecht (veeeeeel studenten) of Amsterdam (veeeeel toeristen) in het centrum tegenkomt ja. In de buitenwijken is dat verschil er nauwelijks.quote:
Coke is voor Amsterdammers, Jules gebruikt Speedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef MrX1982 het volgende:
Jules Deelder. Die coke snuivende proleet.
Rotterdam is een emotieloze stad zonder ziel. Waar het altijd waait en staal en beton de boventoon voeren. Het is niets en zal ook nooit iets worden.
Speed dat past inderdaad beter bij het proletenimago.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Coke is voor Amsterdammers, Jules gebruikt Speed![]()
Rotterdam is niet te filmen
De beelden wisselen te snel
Rotterdam heeft geen verleden
en geen enkele trapgevèl
Rotterdam is niet romantisch
heeft geen tijd voor flauwekul
is niet vatbaar voor suggesties
luistert niet naar slap gelul
't Is niet camera-gevoelig
lijkt niet mooier dan het is
Het ligt vierkant hoog en hoekig
gekanteld in het tegenlicht
Rotterdam is geen illusie
door de camera gewekt
Rotterdam is niet te filmen
Rotterdam is vééls te ècht
Don't quit your day jobquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Speed dat past inderdaad beter bij het proletenimago.
Rotterdam een stad
die niets is maar
iets probeert te zijn,
niet doen. Gewoon niets zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |