Optreden was tof, behoorlijk spektakel met een hele band etcquote:
Duidelijk, waarom snapte ik dat niet ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef Lakitu het volgende:
Waarom denk je dat ze chagarijnig zijn? Ze leven in fucking Rotterdam.![]()
Rotterdam.
Rotterdammers.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Duidelijk, waarom snapte ik dat niet ?
Die komt in de OP.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:35 schreef MLF het volgende:
kutvolk
sinds de bombardementen is de humor er ook af
Ik ga totaal niet voor-het-ons kent ons gevoel, dan had ik dat wel gezegd. En hoezo dorpquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:57 schreef Apfelsaft het volgende:
Rotterdam![]()
Als je een ons-kent-ons gevoel wilt moet je lekker in dat dorp van je blijven![]()
In Rotterdam werken de mensen ook nog wel eens, en dan hebben ze geen tijd om zich druk te maken over of zo'n Fries het wel naar z'n zin heeft, zo voor het eerst in de grote stad
Samenvatting: TS kan er niet mee om gaan
Nu niet meerquote:
Als echte Rotterdammer ben je voor Excelsiorquote:
In een stad als NY is het winkelpersoneel echt 10 keer aardiger en behulpzamer dan in Rotterdam.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef Flashwin het volgende:
Naar een stad gaan en verbaasd zijn dat iedereen zo op zichzelf is!
En dan is Rotterdam nog een kleine stad. In steden als New York, Parijs of Tokyo zal TS zich helemaal eenzaam voelen.
Ik heb juist weer hele andere verhalen gehoord van vrienden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
In een stad als NY is het winkelpersoneel echt 10 keer aardiger en behulpzamer dan in Rotterdam.
Mijn ervaring ook en als je Rotterdam vergelijkt met grote steden als Sidney, Montreal, Barcelona dan komt die stad wel heel erg onaardig en asociaal over.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
In een stad als NY is het winkelpersoneel echt 10 keer aardiger en behulpzamer dan in Rotterdam.
Sowieso, als je nou net iets zou moeten vermijden in Rotterdam, dan is het wel diequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Rotterdam is toch ook niet te vergelijken met zulke steden?
Het is de enige stad in Nederland die wellicht in de buurt komt, maar dat betekent niet dat het in een adem te noemen valt.
En mensen die naar Rotterdam komen, heel de dag in de buurt van de koopgoot blijven en vervolgens gaan zeiken dat er 'helemaal geen oude huizen zijn'Die mensen kan ik echt wel kapotschoppen, alsof dat ooit vrijwillig zo gegaan is. Ga West of Noord dan eens checken of bok op naar Utrecht ofzo.
Dat sowiesoquote:
Dat zekerquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat sowieso
Al zijn Almere en Lelystad goede 2e plekken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |