abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61979888
Lijkt me dat dat echt wel eerder gaat lukken (het snelste is natuurlijk wat mij niet lukt...gewoon even niets doen tot het de gewenste lengte is en dan pas naar de kapper... als je het telkens in model laat knippen schiet het groeien niet op natuurlijk of je moet het letterlijk laten BIJknippen maar dat is nog niet echt mogelijk denk ik )
Gelukkig zonder haar
  zondag 28 september 2008 @ 21:52:24 #152
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_61982157
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Lijkt me dat dat echt wel eerder gaat lukken (het snelste is natuurlijk wat mij niet lukt...gewoon even niets doen tot het de gewenste lengte is en dan pas naar de kapper... als je het telkens in model laat knippen schiet het groeien niet op natuurlijk of je moet het letterlijk laten BIJknippen maar dat is nog niet echt mogelijk denk ik )
Oke dan, nou dan laat ik het nu weer lekker groeien en dan heb ik hopelijk begin zomer weer de gewenste lengte!

In de tussentijd lekker sporten (fitness 4x per week) iets waarbij zo'n kort kapsel toch wel lekker is!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_61982228
haha je begint er nu toch (nog) aan te wennen hoor lees ik al, pas maar op voor je het weet ben je weer opneuw kaal
Gelukkig zonder haar
  zondag 28 september 2008 @ 22:40:55 #154
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_61983722
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef TeChNo2 het volgende:
haha je begint er nu toch (nog) aan te wennen hoor lees ik al, pas maar op voor je het weet ben je weer opneuw kaal
Ja maar ik ben mn sex appeal kwijt :p mn haar was toch mn trots haha!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_62001936
Dan (als je er zo trots op was) word ik zo langzamerhand wel benieuwd waarom je het dan eigenlijk hebt afgeschoren of merk je nu pas hoe belangrijk het was (toen je het nog had)
Gelukkig zonder haar
  maandag 29 september 2008 @ 18:22:50 #156
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_62002477
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Dan (als je er zo trots op was) word ik zo langzamerhand wel benieuwd waarom je het dan eigenlijk hebt afgeschoren of merk je nu pas hoe belangrijk het was (toen je het nog had)
Het laatste wat je zegt, dat ik het pas nu merk, klikt misschien raar maar is wel zo!

Nu ik het niet meer heb mis ik 't pas!

Maar dat is niet de enige reden, zo wilde ik het altijd al eens proberen, benieuwd of het wel of niet zou staan. Daarbij was ik dat lange haar ook wel weer eventjes zat! Dagen dat t niet goed zat of gezeik als je uit bed/douche stapt heb je nu niet meer!

En nogmaals, spijt heb ik er niet van en echt voor lul lopen doe ik ook niet. Maar met haar staat beter en 't gaat dan ook weer zeker terug erop komen!

Ik heb er gewoon het hoofd niet voor, jammer maar helaas, want één ding is zeker: het is echt super makkelijk, scheelt veel energie en voelt ook nog eens lekker aan!

En als ik geen dik haar had met krullen dan had ik het ook zeker zo gelaten, maar goed ik heb nu eenmaal mooi haar (raar om dit van jezelf te zeggen, maar goed) en dat mis ik nu toch wel!

Daarom back to normal! al zal dat voorlopig nog wel even duren ben ik bang!
pi_62003123
Een soort "try before you die" dus
En ach, het is maar haar, komt vanzelf wel weer terug , je bent weer een ervaring rijker moet je maar denken en zoals je al zegt, echt voor schut zal je niet lopen...
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:39:07 #158
37248 BertV
Klei indiaan
pi_62024020
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:56 schreef adhemar25 het volgende:
Hey guys, aan al degenen die het al heel kort hebben (standje 1 of 2) zou ik zeggen: echt eens gaan voor helemaal kaal.
Ik heb al zo weinig haar dat ik frontaal gezien toch al kaal ben.
Volgens mij staat het wel ok als je zonnebank bezoeker bent. (of van jezelf een tintje hebt)
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_62436457
In mijn vakantie eindelijk eens weer wat korter als anders, nu alles lekker op standje 2, ik merk het verschil best wel al is het maar 3 mm, de zijkant had ik altijd al op stand 2 en bovenop was stand 3 en nu dus ook 2.

Hierbij voor en na foto's

Voor:

Na:

pi_62437716
Nog een standje of 2 korter en je doet de TT echt eer aan
Gelukkig zonder haar
pi_62439737
Niks standjes, scheermesje moet je gebruiken!
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_62440084
Precies (dat bedoelde ik natuurlijk ook )
Gelukkig zonder haar
pi_62447801
Kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet als je lichtblond haar hebt en gaat millimeteren, ik zit eraan te denken om te millimeteren, omdat ik flinke inhammen begin te krijgen. Ben alleen bang dat ik een chemo-kopje krijg
Цой жив
pi_62448453
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet als je lichtblond haar hebt en gaat millimeteren, ik zit eraan te denken om te millimeteren, omdat ik flinke inhammen begin te krijgen. Ben alleen bang dat ik een chemo-kopje krijg
Ligt aan de kleur en vorm van je hoofd, niet echt je haarkleur. Hoewel als je blond bent en je hebt een lichte huid, dan kun je beter niet milimeteren denk ik. Als je blond haar hebt en een beetje een bruin hoofd kun je beter kaalscheren. Maar dat is wat ik denk...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_62461951
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Gewoon doen, tenslotte: wat is het ergste dat er kan gebeuren... (hooguit dat je het niet leuk/lekker vind, maar waarschijnlijker is dat je het helemaal geweldig gaat vinden en steeds korter wil...)
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:21:50 #166
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62463392
Verdomme, ik heb me gisteren geschoren en dacht vandaag nog wat kruinen ( ) weg te steken, maar altijd als je je scheert op huid die net geschoren is, dan irriteert dat toch. Hebben anderen dat ook ? Heb jij dat ook TeChNo2 ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_62464457
yep, er moet zeker wel een dag (of beter 2) tussen zitten anders wordt 't niks... anders zou ik 't zeker dagelijks doen...

("wegsteken" klinkt ook wel eng eigenlijk... )
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:26:04 #168
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_62557665
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
Een soort "try before you die" dus
En ach, het is maar haar, komt vanzelf wel weer terug , je bent weer een ervaring rijker moet je maar denken en zoals je al zegt, echt voor schut zal je niet lopen...
Ik heb besloten het nog 1x kort (standje 2) te laten doen!

Aankomende zaterdag laat ik het doen en vanaf dan laat ik het weer lang groeien!

Ik laat het nog 1x doen omdat:

- iedereen er nu toch wel aan gewend is
- het super makkelijk is, vooral omdat ik zoveel sport
- ik niet voor lul loop, al is het met (lang) haar wel beter bij mij
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:37:20 #169
37248 BertV
Klei indiaan
pi_62557969
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Ligt aan de kleur en vorm van je hoofd, niet echt je haarkleur. Hoewel als je blond bent en je hebt een lichte huid, dan kun je beter niet milimeteren denk ik. Als je blond haar hebt en een beetje een bruin hoofd kun je beter kaalscheren. Maar dat is wat ik denk...
Vriend van m'n zus heeft blond (dunner wordend) haar en dat is als het te lang wordt echt een soort donzig kuikentje. Tondeuse standje 1 is in het begin wel kort genoeg.

Na deel van donker haar is dat je duidelijker de haargrens ziet lopen.
Zonnebank is de oplossing. (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_62559451
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:26 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik heb besloten het nog 1x kort (standje 2) te laten doen!

Aankomende zaterdag laat ik het doen en vanaf dan laat ik het weer lang groeien!

Ik laat het nog 1x doen omdat:

- iedereen er nu toch wel aan gewend is
- het super makkelijk is, vooral omdat ik zoveel sport
- ik niet voor lul loop, al is het met (lang) haar wel beter bij mij
kijk dat zijn 3 duidelijke redenen om het nog eens te doen...

noem nu eens 1 reden om het weer te laten groeien...
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:42:24 #171
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_62560672
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 17:36 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

kijk dat zijn 3 duidelijke redenen om het nog eens te doen...

noem nu eens 1 reden om het weer te laten groeien...
Staat leuker bij mij!
pi_62561291
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:42 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Staat leuker bij mij!
Okee dan...

(maar des te stoerder dat je het toch nog een keertje doet...)
Gelukkig zonder haar
pi_62680619
Ik heb de stap ook maar eens gezet

voor:

Tijdens:

Na (nog een standje korter dan op de vorige foto)

[ Bericht 9% gewijzigd door DrMarten op 26-10-2008 18:32:21 ]
A mind with a heart of it's own
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:18:59 #174
153238 Logi
It's just a bad movie
pi_62693517
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb de stap ook maar eens gezet

voor:
[ afbeelding ]

Na