Oke dan, nou dan laat ik het nu weer lekker groeien en dan heb ik hopelijk begin zomer weer de gewenste lengte!quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Lijkt me dat dat echt wel eerder gaat lukken (het snelste is natuurlijk wat mij niet lukt...gewoon even niets doen tot het de gewenste lengte is en dan pas naar de kapper... als je het telkens in model laat knippen schiet het groeien niet op natuurlijk of je moet het letterlijk laten BIJknippen maar dat is nog niet echt mogelijk denk ik)
Ja maar ik ben mn sex appeal kwijt :p mn haar was toch mn trots haha!quote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef TeChNo2 het volgende:
haha je begint er nu toch (nog) aan te wennen hoor lees ik al, pas maar op voor je het weet ben je weer opneuw kaal
Het laatste wat je zegt, dat ik het pas nu merk, klikt misschien raar maar is wel zo!quote:Op maandag 29 september 2008 17:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Dan (als je er zo trots op was) word ik zo langzamerhand wel benieuwd waarom je het dan eigenlijk hebt afgeschoren of merk je nu pas hoe belangrijk het was (toen je het nog had)![]()
Ik heb al zo weinig haar dat ik frontaal gezien toch al kaal ben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:56 schreef adhemar25 het volgende:
Hey guys, aan al degenen die het al heel kort hebben (standje 1 of 2) zou ik zeggen: echt eens gaan voor helemaal kaal.
Ligt aan de kleur en vorm van je hoofd, niet echt je haarkleur. Hoewel als je blond bent en je hebt een lichte huid, dan kun je beter niet milimeteren denk ik. Als je blond haar hebt en een beetje een bruin hoofd kun je beter kaalscheren. Maar dat is wat ik denk...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet als je lichtblond haar hebt en gaat millimeteren, ik zit eraan te denken om te millimeteren, omdat ik flinke inhammen begin te krijgen. Ben alleen bang dat ik een chemo-kopje krijg
Gewoon doen, tenslotte: wat is het ergste dat er kan gebeuren... (hooguit dat je het niet leuk/lekker vind, maar waarschijnlijker is dat je het helemaal geweldig gaat vinden en steeds korter wil...)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet als je lichtblond haar hebt en gaat millimeteren, ik zit eraan te denken om te millimeteren, omdat ik flinke inhammen begin te krijgen. Ben alleen bang dat ik een chemo-kopje krijg
Ik heb besloten het nog 1x kort (standje 2) te laten doen!quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
Een soort "try before you die" dus![]()
En ach, het is maar haar, komt vanzelf wel weer terug , je bent weer een ervaring rijker moet je maar denken en zoals je al zegt, echt voor schut zal je niet lopen...
Vriend van m'n zus heeft blond (dunner wordend) haar en dat is als het te lang wordt echt een soort donzig kuikentje. Tondeuse standje 1 is in het begin wel kort genoeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ligt aan de kleur en vorm van je hoofd, niet echt je haarkleur. Hoewel als je blond bent en je hebt een lichte huid, dan kun je beter niet milimeteren denk ik. Als je blond haar hebt en een beetje een bruin hoofd kun je beter kaalscheren. Maar dat is wat ik denk...
kijk dat zijn 3 duidelijke redenen om het nog eens te doen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb besloten het nog 1x kort (standje 2) te laten doen!
Aankomende zaterdag laat ik het doen en vanaf dan laat ik het weer lang groeien!
Ik laat het nog 1x doen omdat:
- iedereen er nu toch wel aan gewend is
- het super makkelijk is, vooral omdat ik zoveel sport
- ik niet voor lul loop, al is het met (lang) haar wel beter bij mij
Staat leuker bij mij!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:36 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
kijk dat zijn 3 duidelijke redenen om het nog eens te doen...
noem nu eens 1 reden om het weer te laten groeien...![]()
Okee dan...quote:
Staat goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb de stap ook maar eens gezet
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |