Ligt er maar net aan wat voor een tondeuse je hebt, lang niet alle tondeuses hebben deze standen.. Ik heb onlangs een Remington HC710 gekocht, en daarbij zitten op de tondeuse zelf 3 standen van 0.8, 1.4 en 2mm (zijn doormiddel van een draaiwieltje te kiezen) voor de rest zitten er opzet stukjes bij variërend van 3 tot 20mmquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:21 schreef Brandwacht het volgende:
ah dan zal het waarschijnlijk 6 mm zijn, bij de meeste tondeuse is het als volgt:
Stand 1 - 3 mm
Stand 2 - 6 mm
Stand 3 - 9 mm
Stand 4 - 12 mm
Dus als er een 2 op stond en meer niet denk ik dat het standje 2 zal zijn, 6 mm.
Heb je ook een kleurenfoto ?
Staat je prima hoor maar wat heeft het met "somebody to love" te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:32 schreef kvdv het volgende:
Damn, betrapte me er vandaag op dat ik "Somebody to Love" van Jeffersons Airplane aan het neurieen was.
Zojuist maar weer even stand 3 eroverheen gehaald dus.
Dat ik weer bijna hippie wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Staat je prima hoor maar wat heeft het met "somebody to love" te maken![]()
Ik heb normaal altijd 9mm, maar heb 6 en 3 ook wel eens gehad. En die vond ik gewoon minder tof. Maar jah het toffe aan haar is dat het terug groeit. Dus gewoon proberen. Weet je hoe het staat en of het voor herhaling vatbaar is of niet. Anders blijf je twijfelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:32 schreef Brandwacht het volgende:
Dat is dus waar ik over twijfel, als het 1 stand korter is, hoe ik er dan uit zie, maar denk dat ik het in mijn vakantie uit ga proberen, dan is het onderhand weer aangegroeid als ik thuis kom, en weet ik of ik dat vaker wil...
kan wel maar 3 mm verschil zijn, maar in het er uit zien kan het toch best schelen volgens mij.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef don-diablo het volgende:
.. het toffe aan haar is dat het terug groeit. ...
Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik denk om het in oktober in mijn vakantie uit te gaan proberen, als het dan niet bevalt, is het aan het eind van de vakantie weer aangegroeid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb normaal altijd 9mm, maar heb 6 en 3 ook wel eens gehad. En die vond ik gewoon minder tof. Maar jah het toffe aan haar is dat het terug groeit. Dus gewoon proberen. Weet je hoe het staat en of het voor herhaling vatbaar is of niet. Anders blijf je twijfelen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd ?
"rolling razor" zou het juist handig zijn of ligt je hoofd meteen open ?
[ afbeelding ]
lijkt mij een typische goedkope gadget; ziet er leuk uit maar volstrekt onpraktisch.
http://www.rollingrazor.com/
Achja, als je toch bezig bent... Haal er onder de douche eens het mes over, en 2 of 3 dagen later ziet het er waarschijnlijk alweer 'tzelfde uit als je nu hebt.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef Rzdesign het volgende:
dus tja, als zou ik het zonder kapje doen ziet het er denk ik bijna hetzelfde uit,
Dat verbaast me niks, 8 meter is niet echt heel kort.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:51 schreef Beach het volgende:
Nou ik ben vandaag ook onder het mes gegaan.
Van normaal zeg maar (deed het met wax omhoog) heb ik nu omgeveer 8m over.
En ik vind het stoer staan
edit: ik vind het eigenlijk nog net te lang![]()
Dat klopt. Als ik mijn hoofd 's morgens scheer, voel ik 's middags alweer haar (mijn vriendin niet). Na 2-3 dagen heb ik gewoon een stoppel, maar met een tondeuse blijft het bij mij toch wat langer dan dat, eerder vergelijkbaar met een kapsel van een week.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:17 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, als je toch bezig bent... Haal er onder de douche eens het mes over, en 2 of 3 dagen later ziet het er waarschijnlijk alweer 'tzelfde uit als je nu hebt.
Weddenschappen ...om er beter uit te zien...quote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen bij ons op school lijkt het nu te doen.Jongens althans.
Weddenschappen ofzo. Echt al tientallen.
Weddenschappen, veel gebruikte smoesquote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen bij ons op school lijkt het nu te doen.Jongens althans.
Weddenschappen ofzo. Echt al tientallen.
Ik scheer me altijd 's avonds omdat het dan langer duurt voor ik weer stoppels voel (de volgende middag op z'n vroegst) Ik heb ooit eens ergens gehoord (of gelezen) dat dat te maken heeft met de doorbloedong van de (hoofd)huid die dan in de loop van de dag zou veranderen... nou ja of dat helemaal waar is weet ik ook niet maar het lijkt 's avonds inderdaad altijd gladder en makkelijker te gaan...quote:Op woensdag 24 september 2008 09:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ik mijn hoofd 's morgens scheer, voel ik 's middags alweer haar (mijn vriendin niet).
Hmm, ben ik dan misschien kaal geworden omdat ik een lui krot ben ?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik scheer me altijd 's avonds omdat het dan langer duurt voor ik weer stoppels voel (de volgende middag op z'n vroegst) Ik heb ooit eens ergens gehoord (of gelezen) dat dat te maken heeft met de doorbloedong van de (hoofd)huid die dan in de loop van de dag zou veranderen... nou ja of dat helemaal waar is weet ik ook niet maar het lijkt 's avonds inderdaad altijd gladder en makkelijker te gaan...
Haha, nou dat zal bij mij wel lukken aangezien ik me haar erg graag weer terug wilquote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja dat kan natuurlijk ook... wel stoer dat je het gewoon een keer hebt geprobeerd ...![]()
Ik had trouwens het tegenovergestelde: kom laat ik het eens een beetje laten groeien..., maar ja nog geen week later is het al weer over... ik kan het geduld tot het weer een beetje normale lengte heeft niet meer opbrengen hoor
Oke dan, nou dan laat ik het nu weer lekker groeien en dan heb ik hopelijk begin zomer weer de gewenste lengte!quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Lijkt me dat dat echt wel eerder gaat lukken (het snelste is natuurlijk wat mij niet lukt...gewoon even niets doen tot het de gewenste lengte is en dan pas naar de kapper... als je het telkens in model laat knippen schiet het groeien niet op natuurlijk of je moet het letterlijk laten BIJknippen maar dat is nog niet echt mogelijk denk ik)
Ja maar ik ben mn sex appeal kwijt :p mn haar was toch mn trots haha!quote:Op zondag 28 september 2008 21:54 schreef TeChNo2 het volgende:
haha je begint er nu toch (nog) aan te wennen hoor lees ik al, pas maar op voor je het weet ben je weer opneuw kaal
Het laatste wat je zegt, dat ik het pas nu merk, klikt misschien raar maar is wel zo!quote:Op maandag 29 september 2008 17:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Dan (als je er zo trots op was) word ik zo langzamerhand wel benieuwd waarom je het dan eigenlijk hebt afgeschoren of merk je nu pas hoe belangrijk het was (toen je het nog had)![]()
Ik heb al zo weinig haar dat ik frontaal gezien toch al kaal ben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:56 schreef adhemar25 het volgende:
Hey guys, aan al degenen die het al heel kort hebben (standje 1 of 2) zou ik zeggen: echt eens gaan voor helemaal kaal.
Ligt aan de kleur en vorm van je hoofd, niet echt je haarkleur. Hoewel als je blond bent en je hebt een lichte huid, dan kun je beter niet milimeteren denk ik. Als je blond haar hebt en een beetje een bruin hoofd kun je beter kaalscheren. Maar dat is wat ik denk...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet als je lichtblond haar hebt en gaat millimeteren, ik zit eraan te denken om te millimeteren, omdat ik flinke inhammen begin te krijgen. Ben alleen bang dat ik een chemo-kopje krijg
Gewoon doen, tenslotte: wat is het ergste dat er kan gebeuren... (hooguit dat je het niet leuk/lekker vind, maar waarschijnlijker is dat je het helemaal geweldig gaat vinden en steeds korter wil...)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef Zwoerd het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet als je lichtblond haar hebt en gaat millimeteren, ik zit eraan te denken om te millimeteren, omdat ik flinke inhammen begin te krijgen. Ben alleen bang dat ik een chemo-kopje krijg
Ik heb besloten het nog 1x kort (standje 2) te laten doen!quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef TeChNo2 het volgende:
Een soort "try before you die" dus![]()
En ach, het is maar haar, komt vanzelf wel weer terug , je bent weer een ervaring rijker moet je maar denken en zoals je al zegt, echt voor schut zal je niet lopen...
Vriend van m'n zus heeft blond (dunner wordend) haar en dat is als het te lang wordt echt een soort donzig kuikentje. Tondeuse standje 1 is in het begin wel kort genoeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Ligt aan de kleur en vorm van je hoofd, niet echt je haarkleur. Hoewel als je blond bent en je hebt een lichte huid, dan kun je beter niet milimeteren denk ik. Als je blond haar hebt en een beetje een bruin hoofd kun je beter kaalscheren. Maar dat is wat ik denk...
kijk dat zijn 3 duidelijke redenen om het nog eens te doen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb besloten het nog 1x kort (standje 2) te laten doen!
Aankomende zaterdag laat ik het doen en vanaf dan laat ik het weer lang groeien!
Ik laat het nog 1x doen omdat:
- iedereen er nu toch wel aan gewend is
- het super makkelijk is, vooral omdat ik zoveel sport
- ik niet voor lul loop, al is het met (lang) haar wel beter bij mij
Staat leuker bij mij!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:36 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
kijk dat zijn 3 duidelijke redenen om het nog eens te doen...
noem nu eens 1 reden om het weer te laten groeien...![]()
Okee dan...quote:
Staat goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb de stap ook maar eens gezet
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
't staat je idd goed...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef DrMarten het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na (nog een standje korter dan op de vorige foto)
[ afbeelding ]
Misschien ooit.... voorlopig vind ik dit al kaal genoegquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:43 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
't staat je idd goed...
...maar het is natuurlijk niet kaal, hooguit behoorlijk kort
Kort genoeg, zo heb ik het ook zo'n beetje altijdquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien ooit.... voorlopig vind ik dit al kaal genoeg
kiwilengte bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
beetje een Joran-lengte dit.
Zou denk ik beter staan als je 't opzij veel korter zou (laten) opscheren, dan lijkt 't minder rond, minder massief, meer model.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:44 schreef DrMarten het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Tijdens:
[ afbeelding ]
Na (nog een standje korter dan op de vorige foto)
[ afbeelding ]
Veel korter is kaalquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou denk ik beter staan als je 't opzij veel korter zou (laten) opscheren, dan lijkt 't minder rond, minder massief, meer model.
Nah vind het eerst wel goed zoquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen opzij he, 3mm ofzo, niet bovenop. Is dan toch meer 'model', niet saai rond.
huh ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik moet mijn bakkes ook weer eens door de kapster laten doen.. maar mijn baard is nu te lang
Ik heb ook een kaal (nou ja, gemillimeterd, en dat mag hier van mij ookquote:
bron: http://www.odt.co.nz/news(...)ce-wanted-tattoo-adsquote:Headspace wanted for tattoo ads
Tue, 9 Sep 2008
An airline promoting changes to its domestic flight check-in process wants to pay people $1000 each to have their heads shaved and tattooed with advertising.
"How better to tell our customers...than through messaging they can read while they're standing in a queue?" Air New Zealand's marketing manager Steve Bayliss said.
"We're launching a promotion to find guys and girls who want to put their hands up to be 'cranial billboards'...people who are willing to give us the back of their heads for two weeks."
Those selected will be shaved on the spot and the back of their heads branded with a temporary tattoo that will be visible for about two weeks.
Mr Bayliss said check-in queues had become a fact of life: "You end up staring at the back of people's heads, waiting for the line to move".
Lunchtime "casting calls" will be held at Victoria Square, in Christchurch, on September 16, Frank Kitts Park, in Wellington, on September 17, and Aotea Square in Auckland on September 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |