quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd ?
"rolling razor" zou het juist handig zijn of ligt je hoofd meteen open ?
[ afbeelding ]
lijkt mij een typische goedkope gadget; ziet er leuk uit maar volstrekt onpraktisch.
http://www.rollingrazor.com/
Achja, als je toch bezig bent... Haal er onder de douche eens het mes over, en 2 of 3 dagen later ziet het er waarschijnlijk alweer 'tzelfde uit als je nu hebt.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef Rzdesign het volgende:
dus tja, als zou ik het zonder kapje doen ziet het er denk ik bijna hetzelfde uit,
Dat verbaast me niks, 8 meter is niet echt heel kort.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:51 schreef Beach het volgende:
Nou ik ben vandaag ook onder het mes gegaan.
Van normaal zeg maar (deed het met wax omhoog) heb ik nu omgeveer 8m over.
En ik vind het stoer staan
edit: ik vind het eigenlijk nog net te lang![]()
Dat klopt. Als ik mijn hoofd 's morgens scheer, voel ik 's middags alweer haar (mijn vriendin niet). Na 2-3 dagen heb ik gewoon een stoppel, maar met een tondeuse blijft het bij mij toch wat langer dan dat, eerder vergelijkbaar met een kapsel van een week.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:17 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, als je toch bezig bent... Haal er onder de douche eens het mes over, en 2 of 3 dagen later ziet het er waarschijnlijk alweer 'tzelfde uit als je nu hebt.
Weddenschappen ...om er beter uit te zien...quote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen bij ons op school lijkt het nu te doen.Jongens althans.
Weddenschappen ofzo. Echt al tientallen.
Weddenschappen, veel gebruikte smoesquote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen bij ons op school lijkt het nu te doen.Jongens althans.
Weddenschappen ofzo. Echt al tientallen.
Ik scheer me altijd 's avonds omdat het dan langer duurt voor ik weer stoppels voel (de volgende middag op z'n vroegst) Ik heb ooit eens ergens gehoord (of gelezen) dat dat te maken heeft met de doorbloedong van de (hoofd)huid die dan in de loop van de dag zou veranderen... nou ja of dat helemaal waar is weet ik ook niet maar het lijkt 's avonds inderdaad altijd gladder en makkelijker te gaan...quote:Op woensdag 24 september 2008 09:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ik mijn hoofd 's morgens scheer, voel ik 's middags alweer haar (mijn vriendin niet).
Hmm, ben ik dan misschien kaal geworden omdat ik een lui krot ben ?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik scheer me altijd 's avonds omdat het dan langer duurt voor ik weer stoppels voel (de volgende middag op z'n vroegst) Ik heb ooit eens ergens gehoord (of gelezen) dat dat te maken heeft met de doorbloedong van de (hoofd)huid die dan in de loop van de dag zou veranderen... nou ja of dat helemaal waar is weet ik ook niet maar het lijkt 's avonds inderdaad altijd gladder en makkelijker te gaan...
Haha, nou dat zal bij mij wel lukken aangezien ik me haar erg graag weer terug wilquote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja dat kan natuurlijk ook... wel stoer dat je het gewoon een keer hebt geprobeerd ...![]()
Ik had trouwens het tegenovergestelde: kom laat ik het eens een beetje laten groeien..., maar ja nog geen week later is het al weer over... ik kan het geduld tot het weer een beetje normale lengte heeft niet meer opbrengen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |