abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61577263
Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd ?
"rolling razor" zou het juist handig zijn of ligt je hoofd meteen open ?

http://www.rollingrazor.com/

[ Bericht 17% gewijzigd door TeChNo2 op 12-09-2008 14:59:07 ]
Gelukkig zonder haar
pi_61586048
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef TeChNo2 het volgende:
Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd ?
"rolling razor" zou het juist handig zijn of ligt je hoofd meteen open ?

[ afbeelding ]

lijkt mij een typische goedkope gadget; ziet er leuk uit maar volstrekt onpraktisch.

http://www.rollingrazor.com/
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_61589565
Hey, ik vind het allemaal een beetje slap gelul als je een tondeuse gebruikt... Dan ben je toch niet kaal?

Anyway, ik scheer mijn hoofd soms wel kaal, maar ik merk dat ik veel pukkeltjes en bultjes op mijn hoofd heb die ik open kras als ik mijn hoofd scheer. Wat kan ik hier het beste tegen doen?

Ik gebruik gewoon scheerschuim en een gilette scheermesje.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_61595133
wat bij mij prima werkt: eerst uitgebreid douchen.... en meteen daarna (of gewoon tijdens het douchen) gaan scheren. Gebruik ook altijd een scherp/nieuw mesje, liever iets meer kosten, dan een hoofd vol met wondjes, want dat ziet er niet alleen niet uit, het voelt ook niet prettig uiteraard! Wat ook nog wel eens wil helpen: probeer eens scheerolie ipv scheerschuim.

Eigenlijk vind ik wel dat je gelijk hebt: kaal word je van een scheermesje, niet van een tondeuse, daar krijg je (een gaaf, maar niet echt kaal) koppie van), maar omdat veel mensen dat nou eenmaal kaal noemen gaat het daar in dit topic ook vaak over .
Gelukkig zonder haar
pi_61839306
Gisteren weer lekker kort, weer bovenop stand 3 en zij en achterkant stand 2, volgende keer gaat alles op stand 2!!
pi_61839897
Zooooo, ook maar gedaan, Voor & Na foto uiteraard. En moet zeggen, ... voelt lekker aan zo, .. en geen gedoe meer met gel en rotzooi

En ja, gelijk standje 1.

pi_61840061
Ik zie nog haar, er kan nog veel meer af.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61840350
Neh, vind het laagste standje tondeuse al goed genoeg Maar wie weet komt het er nog ooit van.
pi_61842392
Staat goed !
pi_61864773
Staat echt goed, maarre elcastel heeft natuurlijk ook gelijk
Gelukkig zonder haar
pi_61867099
Hm wat is nu eigenlijk het verschil dan tussen standje 1 of geen kapje? Geen kapje is 0-1mm, en zonder kapje? Heb gewoon erg donker haar van mezelf, bijna zwart... dus tja, als zou ik het zonder kapje doen ziet het er denk ik bijna hetzelfde uit,
pi_61867214
Scheermes gebruiken
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_61868047
Nou ik ben vandaag ook onder het mes gegaan.
Van normaal zeg maar (deed het met wax omhoog) heb ik nu omgeveer 8m over.
En ik vind het stoer staan

edit: ik vind het eigenlijk nog net te lang

[ Bericht 23% gewijzigd door Beach op 24-09-2008 01:57:56 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_61869807
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef Rzdesign het volgende:

dus tja, als zou ik het zonder kapje doen ziet het er denk ik bijna hetzelfde uit,
Achja, als je toch bezig bent... Haal er onder de douche eens het mes over, en 2 of 3 dagen later ziet het er waarschijnlijk alweer 'tzelfde uit als je nu hebt.
pi_61870382
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:51 schreef Beach het volgende:
Nou ik ben vandaag ook onder het mes gegaan.
Van normaal zeg maar (deed het met wax omhoog) heb ik nu omgeveer 8m over.
En ik vind het stoer staan

edit: ik vind het eigenlijk nog net te lang
Dat verbaast me niks, 8 meter is niet echt heel kort.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61870440
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:17 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, als je toch bezig bent... Haal er onder de douche eens het mes over, en 2 of 3 dagen later ziet het er waarschijnlijk alweer 'tzelfde uit als je nu hebt.
Dat klopt. Als ik mijn hoofd 's morgens scheer, voel ik 's middags alweer haar (mijn vriendin niet). Na 2-3 dagen heb ik gewoon een stoppel, maar met een tondeuse blijft het bij mij toch wat langer dan dat, eerder vergelijkbaar met een kapsel van een week.
(maar dit verschilt uiteraard p.p.)
pi_61882480
Iedereen bij ons op school lijkt het nu te doen. Jongens althans.
Weddenschappen ofzo. Echt al tientallen.
pi_61882858
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Weddenschappen ...om er beter uit te zien... vreemd joh (of begrijp ik het verkeerd en mogen ze pas onder het (scheer)mes als ze gewonnen hebben

(gelukkig trouwens alleen bij de jongens, bij meisjes vind ik het echt geen porem)
Gelukkig zonder haar
pi_61882887
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:

Weddenschappen, veel gebruikte smoes .
pi_61883034
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:49 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat klopt. Als ik mijn hoofd 's morgens scheer, voel ik 's middags alweer haar (mijn vriendin niet).
Ik scheer me altijd 's avonds omdat het dan langer duurt voor ik weer stoppels voel (de volgende middag op z'n vroegst) Ik heb ooit eens ergens gehoord (of gelezen) dat dat te maken heeft met de doorbloedong van de (hoofd)huid die dan in de loop van de dag zou veranderen... nou ja of dat helemaal waar is weet ik ook niet maar het lijkt 's avonds inderdaad altijd gladder en makkelijker te gaan...
Gelukkig zonder haar
pi_61891388
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik scheer me altijd 's avonds omdat het dan langer duurt voor ik weer stoppels voel (de volgende middag op z'n vroegst) Ik heb ooit eens ergens gehoord (of gelezen) dat dat te maken heeft met de doorbloedong van de (hoofd)huid die dan in de loop van de dag zou veranderen... nou ja of dat helemaal waar is weet ik ook niet maar het lijkt 's avonds inderdaad altijd gladder en makkelijker te gaan...
Hmm, ben ik dan misschien kaal geworden omdat ik een lui krot ben ?
pi_61893276
tja, dat zou ook kunnen misschien
Gelukkig zonder haar
  zondag 28 september 2008 @ 17:28:20 #148
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_61974646
ik heb mijn hoofd ook laten millimeteren en heb er een beetje spijt van.

Het staat niet super lelijk ofzo, maar ik heb erg dik haar en blonde krullen dus dat opzich stond altijd goed (tenminste als mn haar goed zat, iets waar ik me nu voorlopig geen zorgen over hoef te maken:)

maar ik laat t wel weer lang groeien, dat gaat bij mij wel snel maar aan gezien t nu zo kort is zal dat wel ff duren!!

als ik kalend zou zijn of t haar zou hebben als sommige van jullie dan zou ik het ook zeker millimeteren en zo kort laten, maar als je mooi haar hebt kan je het toch beter laten zitten, of je moet er echt een hoofd voor hebben!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_61978894
Tja dat kan natuurlijk ook... wel stoer dat je het gewoon een keer hebt geprobeerd ...

Ik had trouwens het tegenovergestelde: kom laat ik het eens een beetje laten groeien..., maar ja nog geen week later is het al weer over... ik kan het geduld tot het weer een beetje normale lengte heeft niet meer opbrengen hoor
Gelukkig zonder haar
  zondag 28 september 2008 @ 20:30:07 #150
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_61979320
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja dat kan natuurlijk ook... wel stoer dat je het gewoon een keer hebt geprobeerd ...

Ik had trouwens het tegenovergestelde: kom laat ik het eens een beetje laten groeien..., maar ja nog geen week later is het al weer over... ik kan het geduld tot het weer een beetje normale lengte heeft niet meer opbrengen hoor
Haha, nou dat zal bij mij wel lukken aangezien ik me haar erg graag weer terug wil

Maar goed, je zal dan nog wel regelmatig naar de kapper moeten gaan om het in model te knippen neem ik aan? Aangezien t nu overal even "lang" is?

Het groeit bij mij zeker 1.5cm per maand, dus ik denk aan het begin van de zomervakantie mn krullen weer terug te hebben, of zou je denken dat t nog langer duurt?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')