Ligt er maar net aan wat voor een tondeuse je hebt, lang niet alle tondeuses hebben deze standen.. Ik heb onlangs een Remington HC710 gekocht, en daarbij zitten op de tondeuse zelf 3 standen van 0.8, 1.4 en 2mm (zijn doormiddel van een draaiwieltje te kiezen) voor de rest zitten er opzet stukjes bij variërend van 3 tot 20mmquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:21 schreef Brandwacht het volgende:
ah dan zal het waarschijnlijk 6 mm zijn, bij de meeste tondeuse is het als volgt:
Stand 1 - 3 mm
Stand 2 - 6 mm
Stand 3 - 9 mm
Stand 4 - 12 mm
Dus als er een 2 op stond en meer niet denk ik dat het standje 2 zal zijn, 6 mm.
Heb je ook een kleurenfoto ?
Staat je prima hoor maar wat heeft het met "somebody to love" te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:32 schreef kvdv het volgende:
Damn, betrapte me er vandaag op dat ik "Somebody to Love" van Jeffersons Airplane aan het neurieen was.
Zojuist maar weer even stand 3 eroverheen gehaald dus.
Dat ik weer bijna hippie wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:43 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Staat je prima hoor maar wat heeft het met "somebody to love" te maken![]()
Ik heb normaal altijd 9mm, maar heb 6 en 3 ook wel eens gehad. En die vond ik gewoon minder tof. Maar jah het toffe aan haar is dat het terug groeit. Dus gewoon proberen. Weet je hoe het staat en of het voor herhaling vatbaar is of niet. Anders blijf je twijfelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:32 schreef Brandwacht het volgende:
Dat is dus waar ik over twijfel, als het 1 stand korter is, hoe ik er dan uit zie, maar denk dat ik het in mijn vakantie uit ga proberen, dan is het onderhand weer aangegroeid als ik thuis kom, en weet ik of ik dat vaker wil...
kan wel maar 3 mm verschil zijn, maar in het er uit zien kan het toch best schelen volgens mij.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef don-diablo het volgende:
.. het toffe aan haar is dat het terug groeit. ...
Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik denk om het in oktober in mijn vakantie uit te gaan proberen, als het dan niet bevalt, is het aan het eind van de vakantie weer aangegroeid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb normaal altijd 9mm, maar heb 6 en 3 ook wel eens gehad. En die vond ik gewoon minder tof. Maar jah het toffe aan haar is dat het terug groeit. Dus gewoon proberen. Weet je hoe het staat en of het voor herhaling vatbaar is of niet. Anders blijf je twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |