Terwijl het juist komende week lekker warm weer wordtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:07 schreef Larcie het volgende:
Loop nu met een kleine wc borstel op me hoofd.... moet me echt inhouden om het niet weer eraf te halen.
Lijkt mij toch niet zo'n moeilijke keuze... alles op 1mm is altijd nog beter dan een kale plek op de achterkant van je hoofd....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef JAY-T het volgende:
-knip- Dus nu heb ik achterop een kale plek van 1mm, en ik wil dus niet heel m'n kop op 1mm hebben![]()
Maar verder![]()
ah, warm weer is inderdaad wel een goeie redenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:55 schreef TeChNo2 het volgende:
kom op je kunt het... en ik moet vanavond ook weer...en het is morgen warm (ook een reden)
dat is standje joran. zo'n pluizige kop dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:58 schreef Raziger98 het volgende:
Hoeveel MM is standje 4?
Ja ik weet dat het een kaalscheer topic is, maar hier zit de meeste tondeuse ervaring gok ik zo.
dat dus.quote:
Gewoon doen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef JustJap het volgende:
Oke gasten, millimeteren ja of nee?:P
klik
Denk dat lang beter staat, maar je moet 't gewoon 's proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:43 schreef JustJap het volgende:
Oke gasten, millimeteren ja of nee?:P
klik
Mocht het echt kut zijn -> petje (draag ik zowieso nogal vaak en dan is gemilimeterd haar ook fijner).quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:01 schreef JustJap het volgende:
Anyone else?
Anders koop ik morgen tondeuse..
Enige wat ik te verliezen heb is mijn haar ^^ en perhaps beetje kritiek van collega's etc als het niet staat.
Of alles een beetje op gelijke lengte is. Haar tegen de groeirichting in kammen en ook in die richting trimmen. Ik doe het altijd alleen en gebruik dan 2 spiegels.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:37 schreef JustJap het volgende:
Waar moet ik op letten dan bij de nek? (en sowieso in het algemeen)
Je ziet er wel heel anders uit dan op foto met langer haar vreemd genoeg, maar staat wel goed! Hoe waren de reacties?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:44 schreef JustJap het volgende:
Update: hoofd zelf gemillimetered, standje 3 (9 mm)
Hoe denk ik erover? Not sure yet, is iig niet zo erg als ik vreesde som
Anyway, post morgenochtend maybe wel ff foto.
edit:
klik
hmm, bijzonder... Ik loop hier nu al 4 maanden in Portugal rond (zonder petje) onder een brandende zon zonder ook maar te verbranden. Alleen vorige week op het strand even ingesmeerd. Elke avond aftersunnen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:10 schreef elcastel het volgende:
Ik heb het tweede rondje vervellen dit jaar ook net weer achter de rug. Er valt echt niet tegenin te smeren, ik gebruik factor 30 'Zwitsal in het zonnetje'. Professionele shit dus, en een pet helpt, maar die draag ik niet de hele dag. Zal een hoofdhuid ooit imuun raken voor UV ?
Iemand een pic van 9 mm? Ben benieuwd of ik dat aandurf?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben net ook weer met de tondeuse over mn hoofd gegaan, standaard 9mm. Kort genoeg en zo kom ik tenminste nog representatief over op werk etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |