Gewoon laten groeien, niet te moeilijk te denken over dat je zijkanten even lang zijn als bovenop.. Dat valt niet direct op. Gewoon ff 3 weken laten groeien en dan kun je alweer naar de kapper. Zo snel gaat het bij mij iig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:03 schreef Larcie het volgende:
na het gister nog 1 keer geschoren te hebben, of het toch niet mooi stond EXTREEM kort
ben ik er over uit het toch weer te laten groeien... meeste dames vinden het leuk, wat ik wel gek vind
ik kan er zelf niet aan wennen..
gezichts uitdrukkingen zijn duidelijker, heeft toch een aso uitstraling bij mij.
harig hoofd staat gewoon wat vriendelijker vind ik, ik weet nu hoe het staat dat wel
mijn vraag nu is... hoe laat ik dit groeien, alles tegelijk wordt een wcborstel look, maar dat is al een tijdje uit...
gel werkt pas bij enkele cm's, zij/achter kan gewoon bij scheren steeds?
Nee helaas.. Gewoon doen dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:19 schreef Sjimmie06 het volgende:
Niemand die me kan helpen aan wat fotos?
Je moet hier eens kijken, daar vind je wel wat je zoekt denk ik... (sowieso wel een grappige site)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:19 schreef Sjimmie06 het volgende:
Niemand die me kan helpen aan wat fotos?
Neehoor, bijvoorbeeld bij vrouwen vind ik (lang) haar altijd beterquote:Op zondag 13 juli 2008 19:58 schreef Larcie het volgende:
Volgens mij vind jij alles kaal beter
ik vind het vorige beter
joh je bent bijna Yulquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Tja Yul heeft het zo'n beetje uitgevonden... heb geloof ik nooit een foto van hem met haar gezien...
trouwens, zag net in mijn agenda dat het precies 3 jaar geleden is dat ik (een heel klein beetje..) haar had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |