Ja ik denk uiteindelijk bij krullen, maar ik kijk echt op tegen tussenlengtes en badhairdaysquote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef adhemar25 het volgende:
Hey Salt_Seafood, Ik kan alleen maar TeChNo2 volgen: gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt.
lijkt me je leuk staan! ben benieuwd naar je foto.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef LennartCM het volgende:
[..]
toch wel, the damage is done.... ik zal binnekort nog wel een foto posten.
Ik ben trouwens best tevrede
als je ze mms-t naar mijn emailadres (zie fobo) dan zet ik ze wel voor je onlinequote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik denk uiteindelijk bij krullen, maar ik kijk echt op tegen tussenlengtes en badhairdays![]()
Ik zal op de een of andere manier de fotos die ik op mn mobiel heb proberen over te zetten op mijn computer... of iemand moet me ff willen helpen dan mms ik ze (3 stuks). Anders moet ik ff bluetooth dongle regelen denk
Bedankt, maar het is me al geluk ze online te krijgen!quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
als je ze mms-t naar mijn emailadres (zie fobo) dan zet ik ze wel voor je online
Jep, het ziet er naar uit dat het weer langer gaat worden!quote:Op maandag 22 december 2008 12:33 schreef TeChNo2 het volgende:
Inderdaad !
Nu de foto's van LennardCM nog...
Doe je het toch lekker in de zomer weer kort, succes met whatever you choose...quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jep, het ziet er naar uit dat het weer langer gaat worden!
Jammer, want dat korte is oh zo makkelijk!
Ik wil eerst van 65KG naar 80KG (bulken) en wellicht dat ik het lente 2010 dan weer eens doe!quote:Op maandag 22 december 2008 14:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker in de zomer weer kort, succes met whatever you choose...
Je hebt van voren wel dun haar of lijkt dat nou maar zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Colin0o het volgende:
[ afbeelding ]
voor en nahet is nu 4 mm
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef LennartCM het volgende:
[..]
toch wel, the damage is done.... ik zal binnekort nog wel een foto posten.
Ik ben trouwens best tevrede
Jah wat heb je te verliezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:28 schreef compier het volgende:
...na het lezen van dit topic begint het best een beetje te kriebelen...
Maar!... het is winter en het is hie tussen de -10 en de +20, en ik heb een vermoeden dat mijn oren heel erg benadrukt gaan worden![]()
wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Ja alleen soms duurt het 9 maanden (ligt eraan hoe het was) voor je het weer terug hebt en kost het je relatie, maar verderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef TeChNo2 het volgende:
Kaal of niet maakt echt geen bal uit qua kou, en zoals Dennis al zei; zet een leuke muts op en klaar!
en dus compier: gewoon doen, het is maar haar, komt wel weer terug (meestal)...
dat is waar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Ach je bent een ervaring rijker... (it was fun while it lasted, toch ?) en als dat meisje het echt alleen uitmaakt om je kapseldan was ze je toch al niet waard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |