Dat is zijn kindquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef conleche het volgende:
Hé, dat beest lijkt op ET. Of dat zal dan wel andersom zijn
Ben ik nu de enige die bij die filmmuziek van Blind gewoon een soort remix van de muziek van Requiem for A Dream hoorde?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef golfer het volgende:
Mooi fragment met die muziek alleen er onder bij die film.
Leek naar mijn idee er in de verste verte niet op.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die bij die filmmuziek van Blind gewoon een soort remix van de muziek van Requiem for A Dream hoorde?
Hij is goed, maar versprak zich veel te veel aan het begin van de avond.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef grif het volgende:
Bas doet het, wat het mij betreft, erg goed. Niet te aanwezig maar weet wel hoe een gesprek te sturen. Mooie televisie.
Echt, mij is het niet opgevallen. Een avond mooie televisie zie ik dan weer wel, met iemand die gaat voor wat-ie doet en ook weet waarom.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:34 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Hij is goed, maar versprak zich veel te veel aan het begin van de avond.
Ik dacht ook gelijk aan Requiem for A Dream!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die bij die filmmuziek van Blind gewoon een soort remix van de muziek van Requiem for A Dream hoorde?
Ziejewel. Heb het net trouwens nog even terug zitten luisteren, en lijkt er precies op, maar dan een soort langzame versie. Heeft precies de zelfde accenten, stops, etcetera.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:39 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik dacht ook gelijk aan Requiem for A Dream!
Bas Heine zegt het ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
Wim de Bie en Kees van Kooten in Barlo.![]()
of is dit echt?
De muziek van requiem for a dream is wat heftiger (wat overigens perfect bij de film past), maar ik hoor ook veel gelijkenissen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Ziejewel. Heb het net trouwens nog even terug zitten luisteren, en lijkt er precies op, maar dan een soort langzame versie. Heeft precies de zelfde accenten, stops, etcetera.
Dit is de link voor requiem for a dream:
Moet je maar eens vergelijken met het muziekje ''violine 2'' op de site http://www.blinddefilm.nl/
Valt me qua originaliteit toch wat tegen van Tom...
Dat lijkt wel heel erg ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Ziejewel. Heb het net trouwens nog even terug zitten luisteren, en lijkt er precies op, maar dan een soort langzame versie. Heeft precies de zelfde accenten, stops, etcetera.
Dit is de link voor requiem for a dream:
Moet je maar eens vergelijken met het muziekje ''violine 2'' op de site http://www.blinddefilm.nl/
Valt me qua originaliteit toch wat tegen van Tom...
Idd, de VPRO op z'n best!..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooie tv dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |