Mhoa..ik vind dit niet echte TV voor het grote publiek. Meer iets om privé te delen met een psycholoog.quote:
En?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:12 schreef Aoristus het volgende:
het is inderdaad een onbegrijpelijke keuze, wat heeft die man te vertellen, hij was voor zijn dj'en een videoartist ofzoiets
Vind het wel mooi hoor , zo zie je hem nooit , niks geen stoer gedoe , de mens zoals hij isquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Mhoa..ik vind dit niet echte TV voor het grote publiek. Meer iets om privé te delen met ene psycholoog.
Dat iemand moet huilen is dus alleen voor de psycholoogquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Mhoa..ik vind dit niet echte TV voor het grote publiek. Meer iets om privé te delen met een psycholoog.
Precies. Ben ook helemaal niet van de SBS emotie tv. Maar als het zo oprecht en ongeforceerd is als nu, is het prachtig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind je echt golfer? Ik vind het juist doordat het niet sensatieachtig uitgemolken wordt best indrukwekkend.
Anne Holkenborgquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
Benieuwd wie zijn zus was - singer/songwriter Anne
Volgens mij heeft hij het heus verwerkt hoor, maar hij schrikt gewoon van zichzelf man. Dat je het ineens over de teleurstelling in je stervende moeder op nationale tv hebt, heftig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Mhoa..ik vind dit niet echte TV voor het grote publiek. Meer iets om privé te delen met een psycholoog.
Vind ik ook. Het is wel zo dat hij nogal compleet is en enorm veel details verteld en dan al weer baalt als hij niet precies weet hoe het subsidiesysteem voor hopices is geregeld, wat al een zijlijn van een zijlijn was, dat maakt het af en toe wat vermoeiend (adhd-erig) maar neemt niet weg dat het boeiend is om naar te luisteren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat iemand moet huilen is dus alleen voor de psycholoog
Huilen is een normale emotie. Het geeft juist aan dat zijn keuzes van uit zijn hart komen. Hij lacht en hij huilt.
Dat vind ik prima. Alleen is het wel erg privé over z'n eigen familie en daar ben ik niet zo in geinteresseerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:09 schreef tong80 het volgende:
Huilen is een normale emotie. Het geeft juist aan dat zijn keuzes van uit zijn hart komen. Hij lacht en hij huilt.
Morricone en Stockhausen toch wel?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:11 schreef tong80 het volgende:
Blijft opmerkelijk dat zijn muziekkeuzes niks met zijn eigen muziek te maken heben.
Hij wordt 3 uur lang geïnterviewd om over zijn laatste synthesyser te praten ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vind ik prima. Alleen is het wel erg privé over z'n eigen familie en daar ben ik niet zo in geinteresseerd.
Dat Suzanne hem zo doet denken aan z'n zus is lief van hem, maar wat moeten wij als kijker daar mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |