quote:Op woensdag 28 november 2007 16:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het dus vant weekend voor de eerste keer gedaan, met mijn 18 jaar.. Ik kan er natuurlijk (nog) niks van..
quote:Op maandag 10 december 2007 20:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zelfs ik met mijn eenmalige ervaring tot nu toe, zeg dat beffen niet naar pis smaakt.. iig niet bij mij... En Bavaria moet Amstel/Heineken zijn
Klacht: Sexualiteit Subforum en User DuTank zouden verbannen moeten worden naar Schiermeeuwenoog.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:43 schreef DuTank het volgende:
Datgene van dat ik niet meer bef heb ik besloten sinds de laatste keer dat we seks hadden hoor..
Maar djs hebben toch altijd chickies?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Iemand is hier jaloers op een beffende DuTank.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
... idioot verhaal ...
Klacht: Sexualiteit Klaagbaak Subforum en User DuTank de_boswachter zouden verbannen moeten worden naar Schiermeeuwenoog.
Boehoehoequote:
baas als een malijer, mogen ze dan ook allemaal snel de pijp uit gaan, als ik muziek van een ander aan elkaar gedraaid wil horen mixt winamp ook prima...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bek houden wijf. Dj's zijn baas als een malijer.
Heb ik het over de muziek zelf? Nee, ik heb het over de ego'tjes die de muziek van een ander draaien..quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef Biels het volgende:
Oh god, de "ik luister alleen mijn muziek en alle andere dingen zijn supersuf" posters zijn er ook weer hoor.
Faler.
Mods op een forumpjequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DJ's, zijn er mensen die nog meer overschat worden?
Niet alle DJ's mixen zoals de plaatselijke dorpsjongen die weet hoe het fade-in knopje werkt, he. Hoe sta je tegenover een remix? Mag dat dan wel, omdat je er toch je eigen draaitje aan geeft? Of 2 nummers van anderen door elkaar draaien?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik het over de muziek zelf? Nee, ik heb het over de ego'tjes die de muziek van een ander draaien..
Zou een hele leuke opmerking zijn, ware het niet dat mods juist tegenover gesteld gewaardeerd wordenquote:
Boehoehoequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:48 schreef Lekiamh het volgende:
Ach, jij kan alleen maar schelden op anderen.
DuTank geeft zich bloot, jij hebt daar toch geen ballen voor.
Oh en je kan niet eens een Hollandse meid pakken, die wordne allemaal eerst volgeblaft door Turken
NL Wijven zijn Turkenloverts :r :r :r :r
Anders ga je eens niet offtopic droplulquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een hele leuke opmerking zijn, ware het niet dat mods juist tegenover gesteld gewaardeerd worden. En ik loop hier niet rond als een Tiesto met vuurwerk en hele shows te doen alsof alle posts op FOK! van mijn hand zijn he?
Is er nog iets triesters dan je 'blootgeven' op een anoniem forum?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:48 schreef Lekiamh het volgende:
Ach, jij kan alleen maar schelden op anderen.
DuTank geeft zich bloot, jij hebt daar toch geen ballen voor.
Oh en je kan niet eens een Hollandse meid pakken, die wordne allemaal eerst volgeblaft door Turken
NL Wijven zijn Turkenloverts :r :r :r :r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |