quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een hele leuke opmerking zijn, ware het niet dat mods juist tegenover gesteld gewaardeerd worden. En ik loop hier niet rond als een Tiesto met vuurwerk en hele shows te doen alsof alle posts op FOK! van mijn hand zijn he?
Het ging me niet per sé om DuTank, maar om die de_boswachter, die wat mij betreft een enkeltje naar het gesticht mag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is er nog iets triesters dan je 'blootgeven' op een anoniem forum?
Telt het dan nog wel als blootgeven?
Sowieso, metrosexuelen
Omdat ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Het ging me niet per sé om DuTank, maar om die de_boswachter, die wat mij betreft een enkeltje naar het gesticht mag.
Jouw geklaag en daarbij behorende posts als deze zeggen genoeg.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ?
Onderbouw het dan eens, lamlul
*** Checkt fotoboekquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Elixabete het volgende:
de_boswachter, al ken ik je niet ik denk en fantaseer wel elke avond over jou
nee man ik had een abo op de S&S en de Eppoquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk een kenner
Pfieuw dacht al dat ik de enige was die dat ooit gelezen had
Wil jij mijn vriendje worden op Hyvesquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee man ik had een abo op de S&S en de Eppo
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendje worden op Hyves
Ben jij Little Sandstorm: http://jessy-starr.hyves.nl/ ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendje worden op Hyves
ehm ben 25 jaartjesquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
*** Checkt fotoboek
Kanker, je ziet er best lekker uit voor je 39 jaartjes jong. Daten ? En dan niet dat geblablabla enzo. Gewoon batsen op een hotelkamer.
Oh fuck, ik keek bij je schoenmaat WTF gek!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ehm ben 25 jaartjes
Maarre boek maar een hotelkamer
Zozo een echte FOK!-date.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ehm ben 25 jaartjes
Maarre boek maar een hotelkamer
Ik moet eerst even toestemming aan mijn eigen meissie vragen. Of ik er uit mag dit weekendquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zozo een echte FOK!-date.
boswachter, nu moet je je kans grijpen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet eerst even toestemming aan mijn eigen meissie vragen. Of ik er uit mag dit weekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |