quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef moonmovies het volgende:
Kut:
...Hitte waardoor ik niet fatsoenlijk kan slapen.![]()
...Muggen die mij wakker houden![]()
...Muggenzalf die op is.![]()
...Mongolide broertje dat om 12 uur 's nachts lekker een uurtje gaat schreeuwen dat ma hem naar z'n vriendjes moet brengen die aan het nachtvissen zijn![]()
![]()
...Waardoor onvoldoende nachtrust
klacht:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef moonmovies het volgende:
Kut:
...Hitte waardoor ik niet fatsoenlijk kan slapen.![]()
...Muggen die mij wakker houden![]()
...Muggenzalf die op is.![]()
...Kinderen die mij om 8 uur al wekken met hun gekwek![]()
![]()
![]()
klacht:
Heb zo'n electrische muggendinges van Vapona gekocht, sinds een maand of wat geen mug meer gezien.quote:
Ach, ik ben blij als ik om 5 uur in slaap val. M'n ritme is zo fucked up dat als ik om 3 uur in bed ga liggen, ik hetzelfde voel wat ik eerder altijd had als ik om 9 uur in bed ging liggen. Zo van, wtf doe ik hier, ik ben nog helemaal niet moequote:Op woensdag 2 juli 2008 13:37 schreef ANCT het volgende:
ik was om 5 uur al wakker, onterechte klacht, TS is huilie en lui, 8 uur is een mooie tijd, koop een airco vieze pauper, de winkels zijn open ga antimuggenspul kopen en sterf aub
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef daftme het volgende:
Is het warm, word er nog gezeurd. Het is ook nooit goed. Van de muggen heb je een goed punt en van je kinderen ook. Maarja die kinderen heb je zelf gemaakt.
*info* zijn de kinderen van de buren...quote:geslacht: Man
Geboortedatum: 1992-04-09
Je hebt de buurvrouw dus lekker lopen batsen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef moonmovies het volgende:
*info* zijn de kinderen van de buren...
Zit nog op school, dus leert ook nog lezen,..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef daftme het volgende:
Is het warm, word er nog gezeurd. Het is ook nooit goed. Van de muggen heb je een goed punt en van je kinderen ook. Maarja die kinderen heb je zelf gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |