Da's niet zoveelquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb net 2 boterhammen met gebakken ei gehad
nog een boterhammetje met hagelslag na
neuh klopt wel. maar vandaag doe ik ook niet zo veel.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh klopt wel. maar vandaag doe ik ook niet zo veel.
en mocht ik wel wat doen, pak ik dan wel wat extra
ontbijt heb ik niet echt meer. eerder wel. maar nu blijf ik liever in bed liggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Standaard als ontbijt al 6 boterhammen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
pika pikachu, kom eens hier
* swaffel swaffel swaffel
Whehehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ontbijt heb ik niet echt meer. eerder wel. maar nu blijf ik liever in bed liggen
en zoals nu ben ik te lui om wat te smeren
dat moest evenquote:
af en toe ben ik erg luiquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
pika pikachu, kom eens hier
* swaffel swaffel swaffel
kwam zomaar in me opquote:
ik kan ook wel een lul zijn hoorquote:
Whehehehe.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan ook wel een lul zijn hoor
Ik eet per dag niet eens zes boterhammen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Standaard als ontbijt al 6 boterhammen
Ik lust ook niet alles... maar dit is echt lekkerquote:
Ik ben groot en heb wat nodigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik eet per dag niet eens zes boterhammen.
Ben jij vegetariër?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust ook niet alles... maar dit is echt lekker
vieze spammertquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze is bijna vol, beetje doorspammen
Hehehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is zoAlleen niet zo veel als jij...
die vega zooi is echt niet te pruimenquote:
Mensen eten ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die vega zooi is echt niet te pruimen
mijn vriendin heeft dat ook een tijdje gedaan.
bah, vieze zooi. dieren eten doen we al zolang de mens bestaat. en toen hadden we ook geen verdovingsspuitje
Whehehe. Klopt wel wat je zegt, en die koe die Samzz niet eet, eet de buurman van nummer 12 wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die vega zooi is echt niet te pruimen
mijn vriendin heeft dat ook een tijdje gedaan.
bah, vieze zooi. dieren eten doen we al zolang de mens bestaat. en toen hadden we ook geen verdovingsspuitje
grote meidquote:
mijn vriendin lust nooit speklappen. ik zeg altijd: neem er nou een en schuif m door naar mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe. Klopt wel wat je zegt, en die koe die Samzz niet eet, eet de buurman van nummer 12 wel.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin lust nooit speklappen. ik zeg altijd: neem er nou een en schuif m door naar mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar anderzijds hebben kleine meisjes ook wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
250-300quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel posts heb je doorgaans eigenlijk nodig om op nummer 1 in de dagcijfers te komen?
Zoveel nog ja?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
250-300
ligt er aan hoeveel spammerts er online zijn
daar gaan we voorquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruler en ik hebben straks de plekken 1 en 2 in de Dagcijfers
dat red ik op een normale werkdag nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
250-300
ligt er aan hoeveel spammerts er online zijn
Ik ook niet, meestal rond de 60quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat red ik op een normale werkdag niet
jah, ik was paar dagen geleden nr 2. de nr 1 had 290 posts.quote:
als ik overdag post en 's avonds spam, red ik dat ook meestal welquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, meestal rond de 60
Ik ben al 3 of 4 keer nummer 1 geweestquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah, ik was paar dagen geleden nr 2. de nr 1 had 290 posts.
nummer 1 van gister was iets van 230 posts
bij mij wisselt dat heel erg. ene keer 2 dan weer ergens in het midden en dan er helemaal niet inquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook niet, meestal rond de 60
En ToF is een heerlijk topic om in te spammenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik overdag post en 's avonds spam, red ik dat ook meestal wel
ik dacht ik nog nooitquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben al 3 of 4 keer nummer 1 geweest
Ik wil wel een keer mee wat uitzoekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:29 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de stad... heb vorige week een leuk rokje gezien en die koop ik dan niet he
Ik moet ook nog nieuw ondergoed bedenk ik me...
Kanibalisme is toch altijd vrij uitzonderlijk geweest hoor. En dan nog was dit meestal niet om in de voedselbehoefte te voorzien maar uit een soort dominantie. "Ha ik heb de oorlog gewonnen en nu vreet ik je op!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen eten ookMoet je nu toch ook niet meer aan denken!
klopt, er is meestal wel een idioot die reageertquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En ToF is een heerlijk topic om in te spammen
Like meeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, er is meestal wel een idioot die reageert
dan wil ik ook meequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer mee wat uitzoeken
dan ga je volgens mij harder dan mij vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens nog 17 posts nodig en dan zit ik op de 7500
Weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je volgens mij harder dan mij vandaag
dan moeten er wel meer lui komen dan op de vorige meetquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezellig
Leuk iets voor de volgende meet?
I'll be therequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moeten er wel meer lui komen dan op de vorige meet
Helemaal nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gezellig
Leuk iets voor de volgende meet?
een lekker vijandig soepjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kanibalisme is toch altijd vrij uitzonderlijk geweest hoor. En dan nog was dit meestal niet om in de voedselbehoefte te voorzien maar uit een soort dominantie. "Ha ik heb de oorlog gewonnen en nu vreet ik je op!"
streep diegene die voor ons staan maar vast wegquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal nietAls er al een man mee moet om m'n ondergoed uit te zoeken, dan zijn jullie niet de eersten op de lijst
Whehehe, ik wil ook wel nummer 2 zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal nietAls er al een man mee moet om m'n ondergoed uit te zoeken, dan zijn jullie niet de eersten op de lijst
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
streep diegene die voor ons staan maar vast weg
is goed. gaan we mekaar daar onmeunig afzeikenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En als we morgen niet de nummers 1 en 2 zijn, dan openen we een KLB: Waar Ruler en Guitarist geen topposters zijn.
Dealquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed. gaan we mekaar daar onmeunig afzeiken
quote:
scheelt weer een hoop posts in ToFquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed. gaan we mekaar daar onmeunig afzeiken
or no dealquote:
nee we komen ook wel hier hoorquote:
Matige inkopperquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
or no deal
programma op rtl ofzo?
Neee, want dat is m'n vriendjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
streep diegene die voor ons staan maar vast weg
sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |