Hier regent het nu alweer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik ook in de nebwie top10 moet staan maar ik ga het lekker niet nazoeken.![]()
Het is hier bij dat ene snertbuitje vannacht gebleven. En nu schijnt de zon weer en is het 27 graden en het is nog steeds droog.
27 graden is toch wel de ideale temperatuur eigenlijk. Hier is het deprimerend grijs met af en toe een bui.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik ook in de nebwie top10 moet staan maar ik ga het lekker niet nazoeken.![]()
Het is hier bij dat ene snertbuitje vannacht gebleven. En nu schijnt de zon weer en is het 27 graden en het is nog steeds droog.
ik had vanmorgen ook nog zon en van die drukkende warmte, maar dat is nu in grauwe lucht gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
kan zijn dat ze daar ook een magazijn hebben, en leuke collega'squote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik werk niet meer bij de Mc
puik planquote:
Vega shit is goorquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook even eten. Ik heb nog een pak vega worstjes die op moet
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan zijn dat ze daar ook een magazijn hebben, en leuke collega's
Eens!quote:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens!
Ik wil wind en regen en onweer en hagel en storm.![]()
Succesquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga even douchen en wat fatsoenlijks eten.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:39 schreef Blawh het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar een fatsoenlijke zonnebril.
Plaats straks wel een tvp in #37
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |