abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:14:24 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59837044
Ik las net dit topic : Etniciteit van zedendelinquenten onderzocht

Ik vraag me af, zou het goed zijn om te discrimineren om een betere wereld te bereiken ?
Als we naar de statistieken kijken blijken Antillianen iets van 5 keer zo vaak in aanraking te komen met justitie dan autochtonen, en Marokkanen iets van 4 keer.

Je zou dus zeggen dat het terecht is om daar wat aan te doen, niet ?

Maar als je het echt goed wilt bekijken moet je er ook andere onderzoeken bij betrekken,
en dan kom je tot de volgende conclusie :

- geweldsmisdrijven worden voor 78% gepleegd door mannen.
- sexgerelateerde misdrijven worden voor 94% gepleegd door mannen.
- verkeersovertredingen worden voor 63% gepleegd door mannen.
- fraude / witteboordencriminaliteit, 73% mannen.

Wordt het dus niet eens tijd om de politieke correctheid te laten varen en mannen in het algemeen aan te pakken ?
zzz
pi_59837079
En hoe wil je mannen in het algemeen gaan aanpakken dan?
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:19:30 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59837143
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef Jazzmaster het volgende:
En hoe wil je mannen in het algemeen gaan aanpakken dan?
Door ze preventief te fouilleren,
meer te patrouilleren in gebieden waar mannen zich vaak ophouden,
ze beter in de gaten te houden en eventueel af te luisteren,
en desnoods ze minder rechten te geven !

We kunnen het toch zo niet door laten gaan ?
Laat de politiek eens onderzoeken hoe mannen aangepakt kunnen worden !

Kunnen we ze niet behandelen zodat dat testosteron-gedrag uit hun natuur verwijderd kan worden ?
De wereld zou beter af zijn onder leiding van vrouwen !
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:25:01 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59837304
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:


Kunnen we ze niet behandelen zodat dat testosteron-gedrag uit hun natuur verwijderd kan worden ?
Doe niet van die enge uitspraken wil je?
quote:
De wereld zou beter af zijn onder leiding van vrouwen !
Check Expeditie Robinson 2002
pi_59837428
kunnen we niet gewoon elke kerel die de fout ingaat preventief chemisch castreren?

of op een eiland zetten ergens buiten de kust ofzo, dan noemen we dat mannenland, en kunnen wij allemaal roepen dat al die mannen maar op moeten rotten naar mannenland!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:36:34 #6
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59837633
Maar denk er eens over na, mannen maken de wereld een stuk vervelender voor vrouwen.
Waarom mag dat niet gezegd worden, en waarom zouden we dat niet serieus proberen aan te pakken ?
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:37:26 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59837653
Btw liever een beetje extra criminaliteit dan de bovengenoemde dictatoriale/fascistische maatregelen.

Want een betere wereld is dat allesbehalve te noemen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:41:52 #8
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59837749
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Btw liever een beetje extra criminaliteit dan de bovengenoemde dictatoriale/fascistische maatregelen.

Want een betere wereld is dat allesbehalve te noemen.
Tuurlijk, want jij bent een man, jij hebt geen problemen met criminaliteit.
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:42:10 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59837760
achter elke man een vrouw die 'em aanzet tot de meest verschikkelijke daden heeft niemand hier mcbeth gelezen ofzo? Djeez
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:45:11 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_59837838
Mannen maken ook 87% op van de professoren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59837866
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef SpecialK het volgende:
achter elke man een vrouw die 'em aanzet tot de meest verschikkelijke daden heeft niemand hier mcbeth gelezen ofzo? Djeez
geschreven door een man dus tja...
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:48:43 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59837931
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Maar denk er eens over na, mannen maken de wereld een stuk vervelender voor vrouwen.
Waarom mag dat niet gezegd worden, en waarom zouden we dat niet serieus proberen aan te pakken ?
Omdat je niet moet willen streven naar een supercontrolestaat waarin iedereen 24/7 wordt gecontroleerd en gereguleerd omdat er absoluut niets fout mag gaan. En daarbij wordt sowieso bij je maatregelen vooraf al een stempel op iedere man gezet. Dat deugt natuurlijk van geen kanten. Dit soort politiek is in het verleden al meerdere malen op grote ellende uitgelopen.

Verder moet de overheid met zijn fikken van onschuldige mensen/mannen afblijven. Verplichte preventieve behandelingen mbt testosteron zijn imo 10 bruggen te ver richting een akelige dictatuur.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:53:07 #14
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59838068
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.
zzz
pi_59838176
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.

pi_59838199
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
Mannen maken ook 87% op van de professoren.
Er is ook een leeftijdsindicatie, mannen tussen 15 en 35 jaar; daar vallen professoren voor wrs 95% buiten...
I´m back.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:03:07 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59838394
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden.
Een beetje hypocriet, want van Marokkaanse en Antilliaanse vrouwen hebben weinig mensen last.
Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.

In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:07:54 #18
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_59838505
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
pi_59838547
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.

In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
We hoeven niet een jongemannenreservaat in te stellen, maar je kunt met deze vaststelling, dat misdrijven vooral gepleegd worden door mannen tussen 15 en 35 jaar, toch wel veel in de preventieve sfeer doen? Het is ergens belachelijk dat deze statistiek nl. genegeerd wordt.
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 12:12:30 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_59838622
De meeste geweldsmisdrijven worden gepleegd door armeren. Alle mensen die onder modaal verdienen nu uitzetten naar strafkampen in Siberië!
Carpe Libertatem
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:13:34 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59838652
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Magpie het volgende:
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
Wat betreft bevolkingsgroepen heeft het denk ik meer met omstandigheden te maken. Anders zou Marokko een no-go area zijn geweestn

Veel criminaliteit is sterk vertegenwoordigt in de laagste regionen van de samenleving. Door de geschiedenis horen er relatief meer allochtonen tot die laagste regionen dus zorgen ze ook voor meer criminaliteit. .
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:20:26 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59838789
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We hoeven niet een jongemannenreservaat in te stellen, maar je kunt met deze vaststelling, dat misdrijven vooral gepleegd worden door mannen tussen 15 en 35 jaar, toch wel veel in de preventieve sfeer doen? Het is ergens belachelijk dat deze statistiek nl. genegeerd wordt.
Och op zich mag er best wel wat mee gedaan worden

Maar geen maatregelen zoals de TS stelt die '1984' en 'A brave new world' combineren
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:24:44 #23
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59838876
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah mij hypocriet noemen terwijl ik nog geen woord heb gezegt over allochtonen hier. Dat is gemakkelijk discussieren.
Je bent niet zo goed in begrijpend lezen merk ik.
Ik zei :
"Tja, als het over mannen gaat is dat opeens heel belangrijk maar als het om Marokkanen of Antillianen gaat kan er volgens veel mensen niet hard genoeg opgetreden worden. Een beetje hypocriet."
Ik had het dus niet specifiek over jou, maar opvliegend als jij bent als man betrek jij het natuurlijk gelijk op jezelf.
quote:
In ieder geval heeft de geschiedenis voldoende voorbeelden waarom we zulke overheidsingrepen in de menselijke levenssfeer absoluut not done zijn.
Mijn stelling is juist dat het misschien done zou moeten zijn om daarmee te zorgen dat de rest van de nare dingen uit de geschiedenis zich niet herhalen.
Tenslotte komen 81.3% van alle nare gebeurtenissen uit de geschiedenis door mannen
zzz
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:30:11 #24
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59838991
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Och op zich mag er best wel wat mee gedaan worden

Maar geen maatregelen zoals de TS stelt die '1984' en 'A brave new world' combineren
Ik riep ook maar wat om de discussie aan de gang te krijgen
Het gaat mij erom dat het eigenlijk bizar is dat er niks met die statistieken wordt gedaan;
als we "man" zouden vervangen door "turk", "vmbo'er" of "christen" zou er al jarenlang oorlog tegen gevoerd worden en politieke partijen tegen opgericht worden.

Let op :
- geweldsmisdrijven worden voor 78% gepleegd door christenen.
- sexgerelateerde misdrijven worden voor 94% gepleegd door christenen.
- verkeersovertredingen worden voor 63% gepleegd door christenen.
- fraude / witteboordencriminaliteit, 73% christenen.

Denk je dat het volk dan niet in opstand zou komen tegen christenen ?
Dat er een al-dan-niet-charismatisch leider at-your-service zou zijn om tegen christenen te ageren ?

Maar omdat het geen christenen, turken of vmbo'ers betreft maar mannen mogen we er niet over nadenken, laat staan praten ?
Raar.
zzz
pi_59839027
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:07 schreef Magpie het volgende:
Het verschil van crimineel gedrag tussen mannen en vrouwen heeft meer te maken met de natuur. Het verschil van crimineel gedrag tussen bevolkingsgroepen heeft te maken met opvoeding en cultuur. Dat is wel een belangrijk verschil.
Als het hier gesignaleerde verband binnen iedere cultuur of subcultuur identiek is, dan?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')