Een rooie apekont!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef TheVotary het volgende:
Jij bent wel echt het levende bewijs dat het VOC tijdperk niet alleen maar voordelen heeft gehad voor Nederland.
Niet nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig geef jij wel een prachtig onderbouwde reactie vol met waarheden.
Bemoei je er dan ook niet mee aub.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef tong_poh het volgende:
Niet nodig.
Hey boswachter,quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Sunchaser,
Heb je al kanker van de buitenrokers ?
Groetjes !
OE IE OE A A TiNG TENG WALLA WALLA BENG BENGquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hey boswachter,
Ben jij al terminaal verklaard?
Groetjes!
Vertel dan ook geen onzin aub. Je weet zelf ook harstikke goed dat je onzin vertelt, dus waarom laat je het niet. Je weet gewoon, dat veruit de meeste rokers huilebalken zijn als ze hun sigaretje niet mogen roken. Ik vind het vreemd, dat rokers het raar vinden dat er geklaagd wordt door niet rokers over het meeroken in openbare gelegenheden. Maar niet rokers moeten wel sympathie hebben voor rokers als ze hun verslaving niet kunnen uitoefenen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee aub.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:52 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Vertel dan ook geen onzin aub. Je weet zelf ook harstikke goed dat je onzin vertelt, dus waarom laat je het niet. Je weet gewoon, dat veruit de meeste rokers huilebalken zijn als ze hun sigaretje niet mogen roken. Ik vind het vreemd, dat rokers het raar vinden dat er geklaagd wordt door niet rokers over het meeroken in openbare gelegenheden. Maar niet rokers moeten wel sympathie hebben voor rokers als ze hun verslaving niet kunnen uitoefenen.
Ik heb er geen sympathie voor. Net zo min dat rokers geen sympathie hebben voor niet rokers.
Oh ja, zodat je het even weet ik heb geen zin in een discussie met je. Dus laat een reactie hierop maar achterwege.
Disclaimer: dit geldt natuurlijk niet voor alle rokers en niet rokers, maar wel voor de meerderheid.
Oh wacht eens even. Ik ben geen anti roker. Van mij mogen mensen best een peuk opsteken. Alleen liever niet bij mij thuis of in de auto. Ik ga ook bij mensen thuis die roken en ik ga ook naar kroegen waar gerookt wordt. Dat is wwar ik en vele niet rokers zelf voor kiezen. In feite wordt rook ons opgedrongen door anderen als wij op bezoek willen gaan of iets leuks willen doen zoals naar een kroeg gaan. Maar de meesten waaronder ik klagen er niet over. Leuk vinden we anders.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Leer leven met geven en nemen, zal je iets minder gestrest zijn en meer een lach op je gezicht hebben.
Dood ga je toch, echt? ja!
ps. overigens ben ik het grotendeels eens met de rokers en niet rokers dus vat het niet te persoonlijk op
Maar de echte fanatieke anti rokers bah smerige mensen
Bedoel niet in-direct jou maar geef toe die echt fanatieke anti-rokers zijn wel erg, even eens de asso rokers die overal ineens schijt aan gaan hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Oh wacht eens even. Ik ben geen anti roker. Van mij mogen mensen best een peuk opsteken. Alleen liever niet bij mij thuis of in de auto. Ik ga ook bij mensen thuis die roken en ik ga ook naar kroegen waar gerookt wordt. Dat is wwar ik en vele niet rokers zelf voor kiezen. In feite wordt rook ons opgedrongen door anderen als wij op bezoek willen gaan of iets leuks willen doen zoals naar een kroeg gaan. Maar de meesten waaronder ik klagen er niet over. Leuk vinden we anders.
Maar een openbaar rookverbod kan ik niet tegen zijn. Ik ben er zelfs blij om. Ik kan nu leuke dingen doen zonder in de sigarettenrook te zitten. Als ik rook vrijwillig wilde inademen, dan was ik nooit gestopt met roken.
Wat tegen het borst stootte was het feit dat 1 of andere lutser hier beweerde, dat de niet rokers grotere jankerds waren dan rokers. Dat is gewoonweg niet waar. Hoe je het ook wendt of keert. Ik heb echt de meest uiteenlopende kinderachtige reacties gezien als mensen hun sigaretje niet kunnen opsteken. Is ook niet vreemd. Het is een verslaving en afkick verschijnselen kunnen rare dingen doen met mensen. Alleen denken heel veel mensen, dat ze hun verslaving onder controle te hebben. Hoe vaak hoor je niet" ik kan zo stoppen met roken" Maar hoeveel van deze mensen zie je daadwerkelijk stoppen met roken. Toch echt vrij weinig.
Oh ok, my bad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Bedoel niet in-direct jou maar geef toe die echt fanatieke anti-rokers zijn wel erg, even eens de asso rokers die overal ineens schijt aan gaan hebben.
Vervelende ploerten zoals SC verdienen het gewoon om permanent in mijn rook te staan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef Poekel het volgende:
Ik ga een peukie draaien, alle anti-rokers de boom in. Zolang ik niet het gevoel heb dat ik constant iemand lastig val, hoef ik ook niet te stoppen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
sunchaserdikke showbizhomo die mensen uitschelden op internet tot z'n beroep heeft gemaakt
wat heb ik toch medelijden met die figuren die al jarenlang dag in dag uit op fok rondhangen, van dat kampvolk wat nooit wat bereikt in het leven
Ik heb ook medelijden met jou jongen.quote:geregistreerd op: woensdag 26 juni 2002 @ 15:36
laatste bezoek: 18 seconden geleden.
aantal posts: 24438 (gemiddeld 12 per dag)
Tja, zielig. 12 post per dag.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook medelijden met jou jongen.
quote:33116 (gemiddeld 70 per dag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |