van mij mag een vetn best een beetje ongeschoren zijn. Hij moet ook beenhaar enzo hebben anders vind ik hem niet te mannelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind het ontzettend smerig als je niet aan iemands haar kan zitten omdat het vol zit met zooi!
En dan is wax nog niet het ergste, gelukkig zie je het niet meer zoveel maar van die goedkope kruidvatgel waardoor alles glimt en glijdt gadver !![]()
![]()
Wat altijd pluspunten krijgt zijn mooie krullen of warrig haar.
En lekker glad geschoren.
De mijne staan een beetje raarquote:
ik bedoelde eigenlijk ook alleen maar zijn baardquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
van mij mag een vetn best een beetje ongeschoren zijn. Hij moet ook beenhaar enzo hebben anders vind ik hem niet te mannelijk.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:01 schreef Armoed het volgende:
[..]
Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef Armoed het volgende:
Maak deze topic eens over mij.
zijn egoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 05:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hebben ze nou nog steeds geen topic over jou gemaakt
![]()
nah...... ik vind je beeldschoon
quote:
Waarschijnlijk IRL te weinig aandacht van vrouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
"Kijk mama en papa, zie je nu wel. Nu kan je zien dat ik geen homo ben want deze topic is voor mij"
Als je nederlands leertquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie topic, mag ik mezelf perfect vinden trouwens?
O zo dus! neeh... een baard vind ik ook niet mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:32 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ook alleen maar zijn baard
nah kan best sexy zijn zie chriet titulaerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
O zo dus! neeh... een baard vind ik ook niet mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |