*insert smiley met "L" op het voorhoofd*quote:Op donderdag 3 juli 2008 02:33 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Vooruit.
Kben met wat leden fanclubje aan het opzetten
quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als alternatief voor het topic Heren: wat vinden jullie mooier? vind ik dat de dames nu ook een mening mogen geven over de heren![]()
Dames wat vinden jullie nu mooi en niet mooi aan een man?
Bijvoorbeeld, stekeltjeshaar álla coupe militair of gewoon een lekkere bos met krullen of Lang haar desnoods met staartje (afschuwelijk vind ik zelf, maar goed)
Gladgeschoren? Een snor, misschien zelfs een baard, of een stoere stoppeltjeskin (die dan wel je hele huid openraspt maarja.....)
Gespierd, extra gespierd , gewoon lekker sportief slank, of juist een lekkere mollige teddybeer?
Ik ben benieuwd
Ik leen af en toe de fohn van mn vriendin, iets mis mee?? Toevallig wonen we samenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja en die mannen die een uur aan hun plukjes haar zitten te frunniken of erger nog hun haar
''in model fohnen'' brrrrrrr da's erg![]()
nah, dat kan nog wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik leen af en toe de fohn van mn vriendin, iets mis mee?? Toevallig wonen we samen![]()
(nee, gebruik 'm heel af en toe in de winter als het heel erg vriest en er weinig tijd zit tussen het moment van douchen en het moment van de deur uitgaan)
gewoon milimeteren dat haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
... nou ja bij 'speciale gelegenheden' wil ik hem ook nog weleens gebruiken..... Vet handig zo'n ding, had ik eerder moeten bedenken![]()
![]()
.
trouwens, volgens mij zit jij behoorlijk te azen op dit topic of niet? kan me kont niet keren of jij hebt al weer en reply staan![]()
![]()
ik vind het wel een geinig topic, zelf geopend trouwensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:55 schreef Sport_Life het volgende:
.
trouwens, volgens mij zit jij behoorlijk te azen op dit topic of niet? kan me kont niet keren of jij hebt al weer en reply staan![]()
![]()
Ja ik zag het, origineel topic!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het wel een geinig topic, zelf geopend trouwens
nah dan ben ik net zo'n patserige militair.. Doe mij maar lekker (half) lang haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gewoon milimeteren dat haar
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie topic, mag ik mezelf perfect vinden trouwens?
omg. Gioquote:
en die username wat doe jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie topic, mag ik mezelf perfect vinden trouwens?
dat werkt anders heel goed bij jongetjes van 18 die met je willen kroelen je de liefde verklarenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar zijn ze meester in. Bijvoorbeeld de wensen dat hij "iets ouder" moet zijn, "zodat hij levenservaring heeft", of "ambitie", iemand die "weet van doorpakken", "hoog potentieel" heeft, "streeft naar het hoogste", "weet waar hij over twintig jaar wil zijn".
Ik bedoel, zeg dan gelijk waar het om gaat.
[ afbeelding ]
Wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef Elfy het volgende:
[..]
dat werkt anders heel goed bij jongetjes van 18 die met je willen kroelen je de liefde verklaren
Haha wtf doe jij hier op FoK! newbiequote:
quote:Geregistreerd 23-03-2003
quote:Geregistreerd 16-01-2008
de ochtend doorkomenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Haha wtf doe jij hier op FoK! newbie![]()
Zodra je wat ouder bent en weet wat je wilt.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:22 schreef Elfy het volgende:
[..]
Zodra je wat ouder bent en weet wat je wilt.![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
we zitten wel op een lijn blijkens dit antwoord; het is nl geheel naar wens
is dit echt of photoshop??quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
10 kilo spieren eraan trainen. Dat kan alleen als je middelen gebruikt, zoals in onderstaand plaatje.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |