ik vind het geen onzin hoor, je ziet best enge handen somsquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jezus, dit soort topics staan toch altijd vol met van die onzineisen.
ik hou dat beeld even vast als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:46 schreef Chrrris het volgende:
Krul beetje warrig = sexy. Blauwe ogen.
Mooi, mooi.. de rug en handen bijvoorbeeld.
Geen snor, sikje, of baard. Niet te gespierd.
Zoiets
ah, joh, maakt het uit, jij was toch rijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik snap vrouwen niet als ze op kort haar vallen... Iedereen heeft dat. Ik heb dan misschien extreem lang maar toch.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:52 schreef kraaksandaal het volgende:
[me]Gaat gelijk zijn nagels knippen.[/me]
En daar houd jij van?quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Er zijn mannen met haar op hun handen.
Oeps sorry, khad even niet door dat het een women only zone wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:04 schreef kraaksandaal het volgende:
Je avatar is wel tof maar je verstoort dit topic nu, laat al die vrouwen vertellen hier.
als je lief bent maakt dat veel goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, ik bijt op m'n nagels (hoewel ik er heel erg van af probeer te blijven), heb haren op m'n handen en heb kleine handen (ze zien er wel slank uit, dat wel). Dus als ik het goed begrijp letten vrouwen daar op?
Heb je mijn dagboek gelezen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:06 schreef aychelle het volgende:
Wel goed:
beetje gespierd
klein ringbaardjes mag
Heel grappig zijn
Jongens van alle soorten en nationaliteiten zijn goed zolang ze maar knap en lief zijn.
kaalgeschoren.
militair achtig kapsel
lief
zorgzaam
Jouw dagboek?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:13 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Heb je mijn dagboek gelezen?![]()
Hoe weet je dit allemaal over mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |