http://wiki.fok.nl/index.php/Owned klikt u maar op i-spy (die had volgens mij een verhaal over Groenland waar geen flikker van waar bleek te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:52 schreef nelisb het volgende:
Of TNT moet in chicago hebben bezorgd, maar begin toch ernstig te twijfelen.
Wil je reageren op mijn vraag aub?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:46 schreef Lichtpunt het volgende:
och och gelijk half fok in rep en roerMijn vriendin woont in Nederland en post ook onder deze naam, vandaar dus
sorry niet gelezen, check je pmquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:57 schreef KcA het volgende:
[..]
Wil je reageren op mijn vraag aub?
Heb je voor mij ook de links die jij had gekregen? ben daarin geinteresseerd..thnx man!
Dus je vriendin licht graag TNT en/of webshops op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:46 schreef Lichtpunt het volgende:
Mijn vriendin woont in Nederland en post ook onder deze naam, vandaar dus
Houd dat even in het bijbehorende topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef Xith het volgende:
[..]
Dus je vriendin licht graag TNT en/of webshops op?
op jou command? ik denk dat ik die update hier typ als er iets zinnigs te melden valt? Kan wel hier typen dat ik gisteren in een chille pub geweest ben maar daar heeft niemand wat aan. Dus als er wat te melden valt wat interessant is voor dit topic dat typ ik het hier. Op dit moment nog steeds bezig met inrichting van het pand.quote:
Thnx!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:06 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
sorry niet gelezen, check je pm
Misschien is de hele verbouwing iets voor het K&W subforum?quote:
Welke provider heb je daar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:46 schreef Lichtpunt het volgende:
och och gelijk half fok in rep en roerMijn vriendin woont in Nederland en post ook onder deze naam, vandaar dus
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:46 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe staan de zaken er nu voor, lichtpunt?
Mijn vraag was dan ook niet uit interesse, maar meer om te kijken of hij nog meer uit z'n duim kan zuigenquote:Op maandag 18 augustus 2008 03:20 schreef Bora-Bora het volgende:
Gebrek aan inspiratie, Lichtpunt?
Het plebs hangt hier toch watertandend aan je lippen, zoals je ziet!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:05 schreef Lichtpunt het volgende:
ik voel me niet erg genoodzaakt om hier nog te posten. Voor degene die interesse heeft oid pm maar. Voor de rest mag hier een slotje op wat mij betreft.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:05 schreef Lichtpunt het volgende:
ik voel me niet erg genoodzaakt om hier nog te posten. Voor degene die interesse heeft oid pm maar. Voor de rest mag hier een slotje op wat mij betreft.
Je hebt maar weinig creativiteit hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:05 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het onwaar was/is ik zei dat ik me niet geroepen voel om mezelf hier te gaan verdedigen. Ik weet zelf wel dat het waar is dus waar zou ik me druk om maken. Maar vind het irritant dat men hier ongelovig doet. Dus dan houd het op. Even goede vrienden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig creativiteit hoor!![]()
Met zo weinig doorzettingsvermogen zal het hoogstwaarschijnlijk voor altijd een droom blijven!
Gastquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:51 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het onwaar was/is ik zei dat ik me niet geroepen voel om mezelf hier te gaan verdedigen. Ik weet zelf wel dat het waar is dus waar zou ik me druk om maken. Maar vind het irritant dat men hier ongelovig doet. Dus dan houd het op. Even goede vrienden.
Die wil ik met alle plezier posten maar de lol is er wel beetje af op dit moment. Dus nee die post ik niet. Ik weet zelf toch zeker wel waar ik woonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gast
Post gewoon een paar foto's uit je hotelraam..dan ben je van alle scepsis af. Zo niet, dan ben je gewoon triest bezig.
Kneuzenkermisquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
God god wat een kneuzenkermis
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:27 schreef ia het volgende:
Door mensen zoals jij krijgen mensen met een geestelijke handicap een slechte naam!
Grilled!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
O deze TS wil ik wel even blijven volgen!
Was dit ook je vriendin?![]()
Waar tank je aardgas?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
God god wat een kneuzenkermis
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:34 schreef Bora-Bora het volgende:
O nee, want in de VS hebben ze natuurlijk Nederlandstalige stickers op hun auto's....![]()
[..]
Bij de Nederlandse winkel hier om de hoek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg eens, waar tank jij dat aardgas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |