Mja. En aangezien ik de universitaire versie van dezelfde studie ook al niets vond, ga ik volgend jaar maar héél iets anders doen. Dit is gewoon te friggin' pijnlijk.quote:
Slaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je een portfolio samen moet stellen, doe je dat niet, niet, NIET in comic sans ms.
Je klasgenote, die verplicht dat gedrocht moest lezen.
Nee, die kwellingen heb ik al achter de rug. Dit is zo'n eindgesprekgeval, waarbij je elkaars portfolio moet lezen om elkaar feedback te geven over de behaalde resultaten, zodat de daarvoor betaalde leraar geen flikker hoeft uit te voeren.quote:
Dit topic uitprinten als feedback.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, die kwellingen heb ik al achter de rug. Dit is zo'n eindgesprekgeval, waarbij je elkaars portfolio moet lezen om elkaar feedback te geven over de behaalde resultaten, zodat de daarvoor betaalde leraar geen flikker hoeft uit te voeren.
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je een portfolio samen moet stellen, doe je dat niet, niet, NIET in comic sans ms.
kom je aandacht tekort?quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:54 schreef Lichtpunt het volgende:
wat grappig dat meneer dunno hetzelfde beroep geleerd heeft als mij ik, en dan toch denkt beter te zijn is
Als mensen merken niet beter te zijn, gaan ze zeiken over spelfouten. Bovendien kom ik uit Brabant dus mag ik datquote:
gelul, ik kom ook uit Brabant; juist daar mag je beter verwachten, zeker van iemand die wat opgestoken zou moeten hebben uit meters boeken en een studie als Geneeskunde doet, waarbij een zeker niveau verwacht mag worden (met name op het gebied van de talen).quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:56 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Als mensen merken niet beter te zijn, gaan ze zeiken over spelfouten. Bovendien kom ik uit Brabant dus mag ik dat
Ik dacht dat je je MBO niet eens had afgemaakt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:54 schreef Lichtpunt het volgende:
wat grappig dat meneer dunno hetzelfde beroep geleerd heeft als mij, en dan toch denkt beter te zijn
hahaha, gaat hij wéér op z'n bekquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je MBO niet eens had afgemaakt?
eerste: eensquote:Op woensdag 2 juli 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de geneeskunde studenten zijn er.
Ten eerste: hoe de neuk is Brabants een smoes voor spelfouten? Je spraak kan hooguit klinken alsof je keelkanker hebt, maar ABN tikken zou gewoon moeten lukken.
Ten tweede, wat is jullie indruk van de medisch assisterende opleidingen, voor zover jullie ermee in aanraking komen? Ik wil geen geneeskunde doen (en ja, ik heb er de papieren voor), en anesthesie assistent zijn klinkt aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
hoe de neuk is Brabants een smoes voor spelfouten? Je spraak kan hooguit klinken alsof je keelkanker hebt, maar ABN tikken zou gewoon moeten lukken.
Hier in brabant maken wij deuren en ramen los, rijden wij aan etc. Dat soort dingen merk je pas als je eventjes in bijv amsterdam woont. Maar goed dat is offtopic.quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de geneeskunde studenten zijn er.
Ten eerste: hoe de neuk is Brabants een smoes voor spelfouten? Je spraak kan hooguit klinken alsof je keelkanker hebt, maar ABN tikken zou gewoon moeten lukken.
Ten tweede, wat is jullie indruk van de medisch assisterende opleidingen, voor zover jullie ermee in aanraking komen? Ik wil geen geneeskunde doen (en ja, ik heb er de papieren voor), en anesthesie assistent zijn klinkt aantrekkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |