Ik klikte op de naam van de poster en zag daar een uiterst gezellig YouTube-account.quote:"I hate faggots,dykes,jews,niggers and any one who says Hitler was a bad guy.He was a god."
Link?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:30 schreef mooiboi89 het volgende:
Youtube is soms nog grappiger dan KLB, moet je vooral die kinderfilmpjes checken en die comments
Ik doe er ook af en toe aan mee
tja als er geld op het spel staat, zijn ze sneller he...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
Dat al die filmpjes er gewoon dágen staan, terwijl het eerste de beste copyright schendende filmpje rücksichtslos wordt verwijderd, is nog wel het meest stuitend, ja.
Niet eens een RickRollquote:
Waar kan dat? Ik kan alleen schending van de achtergrondafbeelding/profielfoto melden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:42 schreef Nodachi het volgende:
[..]
tja als er geld op het spel staat, zijn ze sneller he...
hebben jullie die account trouwens geflagt?
RickRolls zijn voor trieste kneuzen zonder enig gevoel voor humor die niet weten wanneer een geintje leuk is geweest. Dus nee.quote:
ja dat bedoelde ik eigenlijk, maar ook niet helemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar kan dat? Ik kan alleen schending van de achtergrondafbeelding/profielfoto melden.
Hollywood.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef Ronalld het volgende:
Brady955 | 1 juli 2008
u worship hitler the man that killed 6 million jews 4 no reson but ur right about fags.but u gotta stop worshiping hitler thats like worshipin satan
Raad eens uit welk land deze held komt.
Disneyland!..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef Ronalld het volgende:
Brady955 | 1 juli 2008
u worship hitler the man that killed 6 million jews 4 no reson but ur right about fags.but u gotta stop worshiping hitler thats like worshipin satan
Limburg?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef Ronalld het volgende:
Brady955 | 1 juli 2008
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:05 schreef aaipod het volgende:
Deze dus http://nl.youtube.com/?v=oHg5SJYRHA0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |