SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Mooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben zó dood.
Kijk mijn posthistory danquote:
Waar vind ik die locatie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:10 schreef Boes-Poes het volgende:
Registry Editor gebruiken. Bij deze locatie: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs kan je losse URLs verwijderen/veranderen.
quote:
Als het werkt ben je een held!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]Windowstoets + R (of startmenu en dan uitvoeren of run) Daar typ je "regedit" en drukt op enter Daarna 'browse' je naar de betreffende locatie zoals je dat ook doet in bijvoorbeeld Windows Explorer (mappenstructuur). Of je gebruikt even de zoekfunctionaliteit en zoekt op 'TypedURLs'
Let wel, dit is dus op Windows XP, met IE6. Ik weet niet wat jij verder gebruikt, en of het anders is.
|Bij die typedUrls staan alleen maar een paar dingen zoals spele enzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:20 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]Windowstoets + R (of startmenu en dan uitvoeren of run) Daar typ je "regedit" en drukt op enter Daarna 'browse' je naar de betreffende locatie zoals je dat ook doet in bijvoorbeeld Windows Explorer (mappenstructuur). Of je gebruikt even de zoekfunctionaliteit en zoekt op 'TypedURLs'
Let wel, dit is dus op Windows XP, met IE6. Ik weet niet wat jij verder gebruikt, en of het anders is.
Daar vind je de URL's die op dat moment in de "last URL's" dropdownbox staan in Internet Explorer. Stuk of 25 laatst ingetypte, of bezochte URLs dus. Zit je wel bij de HKEY_CURRENT_USER? Niet per ongeluk bij iemand anders' account?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
|Bij die typedUrls staan alleen maar een paar dingen zoals spele enzo?
Er is maar 1 account?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:31 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Daar vind je de URL's die op dat moment in de "last URL's" dropdownbox staan in Internet Explorer. Stuk of 25 laatst ingetypte, of bezochte URLs dus. Zit je wel bij de HKEY_CURRENT_USER? Niet per ongeluk bij iemand anders' account?
In principe zal dat niet zo zijn. Deze key is van internet explorer alleen. Mozilla heeft daar niets mee te maken. Wellicht bedoelen we beiden iets anders. Jij hebt het niet over de volledige geschiedenis of wel? Enkel de dropdown dus toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er is maar 1 account?
Of kan het zijn dat ik bij de laatste URL's van mozilla zoek?
* Paaskonijn is een grote computernoob
NOOOOOOOOOO FOK! staat nog steeds in die adresbalk dingquote:
Leeggemaakt hoop ikquote:
ik had het herstart en het staat er nog, nu zit ik trouwens op firefoxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:42 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Leeggemaakt hoop ik. Anders mag je ze weer fijn gaan aanmaken denk ik, want bij mij werkte de dropdownbox niet nadat ik URL1 even verwijderde als test.
-edit- Trouwens, je moet IE wel even herstarten voordat het werkt.![]()
En misschien staat FOK er wel weer omdat je daar nu weer kijkt?
Dat zie je ook nog steeds in de registry staan? (even refreshen met F5, of opnieuw openen)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik had het herstart en het staat er nog, nu zit ik trouwens op firefox
Oh er staat er nog 1. Dus wat moet ik aanpassen de naam of binaire gegevens?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:52 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat zie je ook nog steeds in de registry staan? (even refreshen met F5, of opnieuw openen)
Misschien hebben we het dan toch beiden over iets anders. Bij mij werkt het namelijk perfect.
Bij alle URLs moet je bij het veld 'data' niets meer hebben staan. Als je op een URL dubbelklikt krijg je een 'edit string' box en daarin kan je de 'value data' veranderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh er staat er nog 1. Dus wat moet ik aanpassen de naam of binaire gegevens?
Op adresbalk klikken, met je muis boven het item staan en op DEL klikken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOO FOK! staat nog steeds in die adresbalk ding
Dat deed het dus niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op adresbalk klikken, met je muis boven het item staan en op DEL klikken.
Ik zat ook al met verbazing te lezen.. In FF kun je ook rechtermuis op de history items doen en selectief deleten. Ook de nieuwe adresbalk in FF3, kun je een ingetypt web adres verwijderen door bv fok in te typen, en dan kun je de verschijnende suggesties met shift+del verwijderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Toryu het volgende:
in FF is het iig een stuk handiger, gewoon met ctrl+shift+del
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |