SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:06 schreef Moozze het volgende:
TVPMerk er anders niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brotha:
De belangryskste earst en de meast stelde : Wannear gjit de foarferkeap los?
(alle konserten ¤ 10,-)
Op 22 novimber spylje we mei Opsternaat in Iduna Drachten. De foarferkeap start 2 july.
Op 29 novimber yn't Colloseum yn Dokkum mei Dead Horse Running en DJ Metal Mike (Aarschok/KINK -FM). De foarferkeap start op 2 july. (Foar de goeie orde ,.........earst gooie we Sinterklaas ût de seal en dan binne wy oan de beurt!).
Op 13 decimber yn Romein yn Ljouwert mei de Trije Gurbes en Peter Sybenga de foarferkeap start op 10 September.
Let wol : fol = fol
Nei 13 decimber giet echt de stekker derut !
Colloseum is net it âlde bowlingsintrum, is in nij gebou oan de râne fan de stêd.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
TVPHet is warm,... met vrienden op het strand bieren enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
TVPIk wil verder niks insinueren, maar uh...hoe lang post jij hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vanmiddag op het strand geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil verder niks insinueren, maar uh...hoe lang post jij hier?.
Ach man, ga jij toch bassenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
ok, thanks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Merk er anders niks van
Brotha:
De belangryskste earst en de meast stelde : Wannear gjit de foarferkeap los?
(alle konserten ¤ 10,-)
Op 22 novimber spylje we mei Opsternaat in Iduna Drachten. De foarferkeap start 2 july.
Op 29 novimber yn't Colloseum yn Dokkum mei Dead Horse Running en DJ Metal Mike (Aarschok/KINK -FM). De foarferkeap start op 2 july. (Foar de goeie orde ,.........earst gooie we Sinterklaas ût de seal en dan binne wy oan de beurt!).
Op 13 decimber yn Romein yn Ljouwert mei de Trije Gurbes en Peter Sybenga de foarferkeap start op 10 September.
Let wol : fol = fol
Nei 13 decimber giet echt de stekker derut !
Colloseum is net it âlde bowlingsintrum, is in nij gebou oan de râne fan de stêd.
nee.... ook artiesten verdienen een rookvrije werkplekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:19 schreef Jorikjet het volgende:
oja, hoe zit het eigenlijk met het rookverbod op het podium? mag het dan wel omdat het onder expressie van kunst valt ofzo?
Dat is iets waar je je niet druk over hoeft te maken. Als jij meld welke je heen wil regel ik die kaarten wel voor jequote:Op woensdag 2 juli 2008 00:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
ok, thanks.
Dokkum en Leeuwarden moet haalbaar zijn.
De voorverkoop zal wel niet via ticketmaster lopen denk ik. Dan word het lastig voor mij om aan kaartjes te komen.
Ok, dan zal ik morgen even overleggen. Het is een beetje te laat om nu nog te bellen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is iets waar je je niet druk over hoeft te maken. Als jij meld welke je heen wil regel ik die kaarten wel voor je
Johquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik morgen even overleggen. Het is een beetje te laat om nu nog te bellen.
Ach ja, wie ben ik? Maar toen ik net kwam was het echt om de vijf minuten 300 nieuwe topics en nu is het doder....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
300 topics in 5 minuten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 02:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ach ja, wie ben ik? Maar toen ik net kwam was het echt om de vijf minuten 300 nieuwe topics en nu is het doder....
Trek nu eens een conclusiequote:Op woensdag 2 juli 2008 02:01 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ach ja, wie ben ik? Maar toen ik net kwam was het echt om de vijf minuten 300 nieuwe topics en nu is het doder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |